![]() |
Zijn de karts redelijk evenwaardig bij Eupener karting?
Is er nog plaats voor 2 teams? Hoeveel zijn er al ingeschreven? |
De karts in Eupen zijn in prima conditie.
Ikzelf heb er nog geen grote verschillen gemerkt. De verschillen die ik ondervonden heb, zitten in tienden. Er zijn al een aantal teams ingeschreven waaronder de winnaars van vorig jaar C.R.T en een team van 4 ever karting. Er zijn in het totaal nu 8 teams aangemeld, maar het is nog vroeg he. Binnenkort volgt een deelnemerslijst. @Mr Dallara : Mag ik jullie 2 teams noteren? mvg, Jo Smets |
Quote:
Zeer waarschijnlijk zullen we met 2 teams meerijden, maar ik kan nog niets bevestigen nu. Kga zowieso samen met men collega's beslissen (juist) voor kerst, laatste werkweek... Er zijn ook nog wat discutie's betreft de team verdelingen... |
De voorbije nacht ff rond de tafel gezeten met m'n collega's om de teams te verdelen, met de volgende 3 teams als zekerheid en mogelijk een 4e team er bij.
- Team 1: "Fille & Fille" - 2 pers. - Team 2 " .......... " - 2 pers. - Team 3 " .......... " - 3 pers. @ Jo Smets: je mag deze week nog een mailtje verwachten met onze details er in... Hoeveel teams staan er nu op de grid? |
He mister Dallara, 'k heb juist die baan is bekeken, das om ziek van te worden man, ne rollway is er niks tegen! ;-)
Domme dat da zo ver is, maar ik gaan daar toch zeker is ne keer rijden voor we aan die race deelnemen zenné, daar zitte te veel bochten in om er onvoorbereid aan deel te nemen! Gtrs :gas: |
@ Mr Dallara,
het is fijn dat jullie met een aantal teams deelnemen, bedankt daarvoor. Het juiste aantal teams op dit moment weet ik niet (heb de papieren niet bij de hand), maar het zullen er ongeveer 12 of 13 zijn. Maar zoals ik al zei... het is nog vroeg he ;) Ik wacht je mailtje af. Race-groeten, Jo Smets |
@ The Sequel,
Er zijn inderdaad een hoop bochten, maar de kunst is om zo snel te gaan dat de bochten geen bochten meer lijken :D:D Tot dan, Race-groeten, Jo Smets |
Voila, onze inschrijving is ook binnen!
De Hansen teams aan de start: - Fille en fille (2 pers) - Formula Dallara (2 pers) - ....... ....... (3 pers) |
:eek: :bye:
|
Ik ga volgende week eens een testritje doen met mijn potentiele ploegmaats. Mss schrijven we wel 2 teams in.
Groeten, KoenC |
@KoenC,
dat is goed nieuws, Als jullie nog niet geweest zijn, laat het maar horen, dan kom ik misschien eens kijken hoe jullie testen ;) Ik hoor het wel, mvg, Jo Smets |
Deze namiddag gaan testen met een man of 9 (waaronder 1 vrouw die haar mannetje wel kon staan). De eerste heat was samen met een familie en in totaal zaten we aan 15 personen. Goed om het circuit te leren kennen en om de inhaalmogelijkheden uit te testen. De tweede heat waren we alleen en konden we focussen op het verbeteren van de tijden vermits iedereen nu voldoende 'clean laps' kon hebben. De derde heat waren we in totaal met 18 karts en was er iets te veel testosteron op het circuit aanwezig. Veel mensen die het niet konden hebben dat iemand anders sneller was en een gebrek aan blauwe vlaggen. Dit alles maakte er een ware 'bots'-race van. Ook wel eens leuk, maar ik hou liever van het propere werk.
Iedereen was enthousiast over het circuit, vrij technisch, maar toch snel en voldoende mogelijkheden om alternatieve lijnen te rijden zodat inhalen mogelijk blijft. De driftbochten en brug zijn beestig, de rubberen 'curbs' soms tricky :gas: . Jammer dat het zover rijden is voor ons (>1u). We zullen er zeker bij zijn met 2 teams en misschien ook nog met een damesteam. Ik bevestig later wel. Groeten, KoenC |
@KoenC,
leuk dat jullie zoveel fun hadden... zo hoort dat. Nog beter dat jullie meedoen met onze wedstrijd :D:D Betreft het ver rijden, we doen 2 wedstrijden per jaar eentje in het centrum van het land en eentje in de buurt van Limburg. Omdat het een beetje vanuit het Limburgs Indoor Karting Kampioenschap komt he. Vorige wedstrijd was in St Niklaas. Waar de volgende door gaat weten we nog niet ;) Maar eerst eens deze wedstrijd afwerken... Ik wacht de inschrijvingen af. mvg, Jo Smets |
Hierbij een voorlopige deelnemerslijst...
dit zijn enkel de definitief ingeschreven teams waarvan ik de informatie heb ontvangen. Er zijn er nog een aantal niet definitief. 2p 4-ever karting 2p CRT (titelverdedigers) 2p Fille & Fille 2p Formula Dallara 4p Dead Men Driving 2p Mercury Racing 2p RK Racing 2p NEPA 2p De Crossworsten 4p De4enCo 2p PJM etc.... (voorlopig 28 karters) inschrijven kan nog tot 17 januari (2 dagen verlengd wegens LIK-wedstrijd op de 16e) mvg, Jo Smets |
Yezz, we zijn als 1e team ingeschreven :applaus:
Mario, we zullen zware concurrentie hebben van CRT en RK Racing. Breng jij ook je handdoek mee om hen daar eens af te drogen? :gas: Grtz, Frederik |
All times are GMT +2. The time now is 16:31. |