![]() |
Quote:
|
Quote:
|
:applaus:
Mss geen slecht idee, it's not that she's not good looking ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik wil je niet uit je droom halen hoor, maar in je lijstje vergeet je nog 1 belangrijk ding, zoniet het belangrijkste: centen. Misschien heb je die wel in overvloed :champagne: maar zonder centen -> geen racen... Veel succes ermee. Serge |
Ik heb wel wat dingen nagetrokken hoor ;), als die kloppen kan dat er nog wel vanaf. Zoniet, dan heb ik mijn trackday-auto nog om de trackday's te doen hé :)
Belcar is wel wat boven mijn budget, of ik moest morgen de lotto winnen ;) Met dat dromen bedoel ik maar, stel dat ik toch vele trackdays kan doen, eventueel privé-lessen erbij neem, mijn eigen trackday-auto heb én een race-licentie binnen rijf... dan vind ik dat (als de informatie die ik verkregen heb juist is) bvb de BEC nog redelijk betaalbaar als piloot :) (ik heb momenteel nog geen vaste kosten, woon nog thuis ;)) Ik ben niet zo iemand die na enkele rondjes zijn licentie wil behalen, ik zou dan eerst zien hoe het zo verloopt, hoe dan die eventuele lessen verlopen en zo verder :) Bak ik er niks van, dan zal ik op tijd stoppen. Maar zolang ik geen trackday-auto kan "stockeren"... (en eigenlijk ook geen rijbewijs heb om met zo'n auto-remork te mogen rijden) :( |
@ Jerre
Bij www.raceschool.be kan je terecht voor lessen. Dit vanaf beginner (Dat is niet meer voor u waarschijnlijk!!! :worship: ) tot en met een echte competitie piloot. Als je competitie wilt gaan rijden kunnen wij ook zorgen voor de technische ondersteuning, voor je eigen auto of voor een auto die je bij ons kan huren om competitie mee te rijden! Grtz |
All times are GMT +2. The time now is 10:08. |