De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Zolder Star Festival '07, ditjes en datjes. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15604)

Coach Ep 03-06-2007 22:02

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 211742)

Opmerkelijk: 2 coureurs aan de finish zonder Vehicle (wagen)... :D 1 van de 2 de Ultima?

RKG 03-06-2007 22:25

vorige race op de nurburgring stond rene snel ook al met de corvette aangegeven, terwijl hij met de porsche reed.

Die funcup 2x 3u was inderdaad teveel van het goede, heb alleen het laatste half uur van de eerste race gezien en dan het eerste uur van de 2e race.

vond het ook raar dat iedereen zomaar in de pits mocht, vond dat vrij gevaarlijk met 55 van die kevers die daar konden rondrijden.
maar was ook wel een chill-sfeertje in de pits bij de fun cup...

Baron 03-06-2007 22:52

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 211748)
Vond het eerlijk gezegd een waardeloos weekend, 2 x 3 uur VW Funcup op 1 dag?

Het was dan ook gratis, hé! ;) Ik ben zaterdag en zondag ook alleen maar naar Zolder afgezakt voor de DSC-races. Die VW Funcup mag dan misschien een ideale formule zijn voor de deelnemers; als toeschouwer heb je er niets aan. Verveling alom troef ! Ik hoorde vandaag iemand die Funcup trouwens omschrijven als een 'zeepkistenwedstrijd'. Dat zegt voldoende, dacht ik.

Belle 03-06-2007 23:12

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 211769)
Het was dan ook gratis, hé! ;) Ik ben zaterdag en zondag ook alleen maar naar Zolder afgezakt voor de DSC-races. Die VW Funcup mag dan misschien een ideale formule zijn voor de deelnemers; als toeschouwer heb je er niets aan. Verveling alom troef ! Ik hoorde vandaag iemand die Funcup trouwens omschrijven als een 'zeepkistenwedstrijd'. Dat zegt voldoende, dacht ik.

Ik ben gisteren naar Zolder afgezakt omdat ik er in de Wheels was afgesproken met vrienden. Awel, je zou haast niet gezegd hebben dat het koersweekend was! Haast geen kat te zien...

Ottooke 04-06-2007 09:25

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 211770)
Ik ben gisteren naar Zolder afgezakt omdat ik er in de Wheels was afgesproken met vrienden. Awel, je zou haast niet gezegd hebben dat het koersweekend was! Haast geen kat te zien...

Als je in de Wheels (of op het terras) zitten terwijl er een race bezig is kan ik begrijpen dat je geen volk hebt gezien ;) Er was een aangename drukte tijdens de DSC races (vooral in de pitlane :no: ). Boven de pitboxen en het mediacenter stond toch wel wat volk te kijken. Natuurlijk zijn al die mensen na de races vertrokken. Bij de laatste Fun Cup race was er niemand meer te zien.

Belle 04-06-2007 15:18

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 211783)
Als je in de Wheels (of op het terras) zitten terwijl er een race bezig is kan ik begrijpen dat je geen volk hebt gezien ;) Er was een aangename drukte tijdens de DSC races (vooral in de pitlane :no: ). Boven de pitboxen en het mediacenter stond toch wel wat volk te kijken. Natuurlijk zijn al die mensen na de races vertrokken. Bij de laatste Fun Cup race was er niemand meer te zien.

Bedoel eerder dat ik bij het inrijden van de tunnel geen volk zag staan, dus effe 'vergat' dat het koersweekend was. Maar idd, ben nie echt verder geraakt dan het terras. :+

S. Claeys 04-06-2007 15:37

Ik heb er toch lekker van genoten gisteren en was er van 10.30 tot 18.00.
Toegegeven, op het einde was de fun eraf maar het blijft gratis toegang dus had ik niet meer verwacht dan racing en ontrack action,....

Was ook eens leuk dat je kon lopen waar je wou zonder veel pardon te zeggen. Is eens iets anders dan 30.000 yuppies op een Belcar weekend. :D

Eygmar 04-06-2007 18:02

Quote:

Originally Posted by S. Claeys (Post 211797)
Ik heb er toch lekker van genoten gisteren en was er van 10.30 tot 18.00.
Toegegeven, op het einde was de fun eraf maar het blijft gratis toegang dus had ik niet meer verwacht dan racing en ontrack action,....

Was ook eens leuk dat je kon lopen waar je wou zonder veel pardon te zeggen. Is eens iets anders dan 30.000 yuppies op een Belcar weekend. :D

das zeker gekeken met een dubbele bril,laat er maar een paar nullen af van die 30000,;)

S. Claeys 04-06-2007 18:31

Ik denk nu niet dat ik overdrijf als ik zeg dat er 20 a 30.000 man op een belcar weekendje komt.

En een paar nullen eraf doen, dan kom ik maar op 300 en das nu toch ook magertjes. Piloten en crew zou al meer zijn denk ik. ;)

Mark 04-06-2007 22:53

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 211795)
Bedoel eerder dat ik bij het inrijden van de tunnel geen volk zag staan, dus effe 'vergat' dat het koersweekend was. Maar idd, ben nie echt verder geraakt dan het terras. :+

De vaste rode jassen brigade had men niet besteld. De gevolgen hebben we daarvan gezien in de pits ;)

All times are GMT +2. The time now is 05:12.