![]() |
Quote:
|
Pug op kop, had ik niet direct verwacht.
Quote:
endurance-info.com |
Wat een kwalificatie:applaus:
Nu Audi en McNish een 3:27.017 dus opnieuw pole voor Audi! Bouchut pakt de 4de tijd in GT1 voor Larbre. Nog enkele minuten... spannend slot van 1ste avond kwali. |
Schitterende qualify ..
Prov. Pole voor Peugeot .. 1. 8/Sarrazin 3.26.344 2. 2/McNish 3.26.916 3. 7/Minassian 3.27.724 |
Afhankelijk van het weer verwachten onze vrienden van radiolemans.com een 3.25.?? voor morgen! Who is carrying the sandbags ? :D
|
En wat te zeggen van Bouchut's flying lap in zijnt laatste ronde!
Voorlopige Pole voor hem, kan goed gaan slapen se :D Tot morgen! |
Schitterend van Sarrazin! Hopelijk kunnen ze de pole aanhouden!
Ook knap gedaan van Bouchut, hopelijk kan hij het ook in de race waarmaken, maar daar twijfel ik niet aan. ;) Morgen ben ik ook onderweg naar ginder sé...(allé, eigenlijk vandaag al :+) |
Waar hebben julie dit allemaal kunnen zien?
|
Duurdere tv abonement. MotorsTV kan men hier in nl voor 2 euries p/maand meer ontvangen. Te laat aangevraagt, o nee nog niet.:frusty: Misschien maar beter dat ik via LMradio moet werken, komt er nog wat van me leren :+ :D
|
Quote:
Zeer handig, en heel up to date. Komt wel elke minuut een regeltje bij. Dus vanavond van 21 tot 24 uur maar eens in het oog houden he Guntha ;) |
#7 Peugeot (Gene) bij Arnage in de bandenstapel. Schade lijkt mee te vallen.
|
De C5R van Alphand is er daar ook afgegaan, met toch wat meer schade aan de voorkant
de voorkant van de #7 hebben ze eigenlijk niet in beeld gebracht... |
de 54 Lambo wordt toch gerapareerd. Ze hopen hem voor de warm-up klaar te hebben.
www.endurance-info.com beelden van de crash: http://www.projectlemans.de/content/view/3217/1/ echt zeer hard zo tezien. |
Quote:
|
Heb nu het artikel van het JLOC team gelezen op projectlemans.de.
Daarin staat het volgende: JLOC heeft toestemming gekregen om het chassis te wisselen en op te bouwen en morgen met de warm-up mee te doen. Het chassis is he voormalige DAMS chassis dat in 2004 in de Fia GT reed. Het is nog NIET bekent of het team mee gaat doen met de race, want Apicella die met de Lambo is gecrashd kan niet starten. Hopelijk mag Marc Basseng starten of een andere top coureur. |
All times are GMT +2. The time now is 13:59. |