De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   De Paddock Modelbouw goes: On the road, Jabbeke - 15 en 16 maart 2008 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=16878)

Sennake 21-02-2008 22:46

Quote:

Originally Posted by Tom21 (Post 229317)
Guy, hebt ge daar al antwoord op gehad voor die inschrijving van uw modellen? Ik heb ook al gemaild, maar nog niets teruggehad....

Neen, maar dat is ook niet gebruikelijk hoor.

Loeten 23-02-2008 12:27

Ik kom ook langs op zaterdagochtend, zonder de kleine Robbe ditmaal. Kwestie van niet nog eens de cafetaria te moeten opkuisen :+ En ik wil ook eens wat rustiger alles bekijken en hier en daar wat koopjes doen...

Nismo 23-02-2008 20:32

Quote:

Originally Posted by Loeten (Post 229378)
Ik kom ook langs op zaterdagochtend, zonder de kleine Robbe ditmaal. Kwestie van niet nog eens de cafetaria te moeten opkuisen :+ En ik wil ook eens wat rustiger alles bekijken en hier en daar wat koopjes doen...

En niet vergeten dat je ook aan ruilhandel doet, hé. ;)

Loeten 25-02-2008 21:54

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 229401)
En niet vergeten dat je ook aan ruilhandel doet, hé. ;)

Met een drietal mensen die dag, inderdaad :p

Ferrari rules 27-02-2008 18:53

Misschien een domme vraag , maar van hoe vroeg tot hoe laat zal deze beurs geopend zijn? Mag ik eventueel ook mijn huidige projecten meebrengen om eens aan jullie te tonen?

greetz , Ferrari rules.:gas:

Guido 27-02-2008 19:08

Quote:

Originally Posted by ferrari rules (Post 229613)
Misschien een domme vraag , maar van hoe vroeg tot hoe laat zal deze beurs geopend zijn? Mag ik eventueel ook mijn huidige projecten meebrengen om eens aan jullie te tonen?

Ik weet niet of je lidgeld al in orde gebracht is, maar als dat zo is, mag je zelfs komen tentoonstellen. Dan geef ik je naam wel door aan de ogranisatie dat je bij ons op de stand staat als lid van de cel De Paddock Modelbouw. ;)

Big attack 27-02-2008 23:11

Hoop er zaterdag ook weer bij te zijn,( indien er nog plaats is in de "taxi" van Racer)

Nismo 28-02-2008 00:40

Quote:

Originally Posted by Big attack (Post 229622)
Hoop er zaterdag ook weer bij te zijn,( indien er nog plaats is in de "taxi" van Racer)

Dan maken we plaats.:p
We zijn normaal gezien met 3, Racer, Tom21 en ikzelf. Met U erbij geeft dat het volgende resultaat: 3 + 1 = 4 Dat zal wel in een Astra gaan zekers.

Zeg maar waar we u moeten oppikken. Zelfde plaats als altijd?
Ik had gedacht om bij mij af te spreken rond 5 u 45 à 6 uur, maar ik moet eerst eens met Tom overleggen of hij bij mij geraakt of niet en dan pikken we je onderweg wel ergens op. Ik laat U nog wel weten om hoe laat we juist vertrekken.

By the way, hoe is het ermee?

Nismo 28-02-2008 00:41

Quote:

Originally Posted by ferrari rules (Post 229613)

Hier vind je de openingsuren: http://www.ontheroad-brugge.be/page_1.htm

vinnie 28-02-2008 18:39

Quote:

Originally Posted by Nismo (Post 229628)
Hier vind je de openingsuren: http://www.ontheroad-brugge.be/page_1.htm

Of aanstaande zondag 02/03/2008 af komen naar één van onze vergaderingen(in cafe" DE DRIEHOEK " Titecastraat 35 St -Michiels-Brugge) die starten om 09u30 en stoppen rond de middag.Daar kom je alles te weten over onze club en de komende tentoonstelling.
Grts Vinnie.

Ferrari rules 28-02-2008 19:26

Quote:

Originally Posted by vinnie (Post 229651)
Of aanstaande zondag 02/03/2008 af komen naar één van onze vergaderingen(in cafe" DE DRIEHOEK " Titecastraat 35 St -Michiels-Brugge) die starten om 09u30 en stoppen rond de middag.Daar kom je alles te weten over onze club en de komende tentoonstelling.
Grts Vinnie.

goed om weten , ik zal zien of ik kan komen kijken;)

Ferrari rules 28-02-2008 19:28

Quote:

Originally Posted by Guido (Post 229615)
Ik weet niet of je lidgeld al in orde gebracht is, maar als dat zo is, mag je zelfs komen tentoonstellen. Dan geef ik je naam wel door aan de ogranisatie dat je bij ons op de stand staat als lid van de cel De Paddock Modelbouw. ;)

tja, ik had belooft om mijn lidgeld te betalen maar dit is nog niet gebeurd:o shame on me...
ik zal dit zo vlug mogelijk in orde brengen en ik zou graag mijn F189 tentoonstellen(als hij af is tenminste).
ik laat je zo vlug mogelijk iets weten.

Guido 29-02-2008 14:47

De volgende mensen zijn vandaag aangemeld als leden die de stand zullen bemannen:

- Guido
- Sennake
- Nismo
- Racer
- Tom21
- HHugo
- Dominique
- Big Attack

Tom21 01-03-2008 18:03

Ik ga er niet geraken Johny...Dus als het eventueel gaat, kunt ge mij dan komen uithalen?

Tom

Nismo 01-03-2008 23:30

Quote:

Originally Posted by Tom21 (Post 229730)
Ik ga er niet geraken Johny...Dus als het eventueel gaat, kunt ge mij dan komen uithalen?

Tom

Oké, ik ga U zowiezo volgende week eens bellen om juist af te spreken.
Feit is dat Racer mij komt uithalen (rond 6 uur) en we dan U komen oppikken(rond 6u15), maar eerst moet ik Big Attack nog eens contacteren.

Misschien dat we een kwartierke vroeger afspreken, want het is de bedoeling dat we voor 8 uur in Jabbeke zijn.;)

All times are GMT +2. The time now is 22:04.