![]() |
Ik heb dries ne mail gestuurd, ik w8 op antwoord, ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten.
*mod* fordje, hebt ge msn ofzo? anders moogt ge mij altijd is contacteren op ikke_mezelf54@hotmail.com |
ff ook thread gesplitst => back ontopic nu.
Alles over driesco en zen NRF stuff => hier dumpen!! |
Heb eigenlijk geen medelij met Driesco ; voor iedereen zijn omstandigheden gelijk !
|
als ik me niet vergis moet iedereen gewoon 2.15 rijden op zolder.
Regen of geen regen. Hij moest et in regen doen en haalde het niet..., als je weet dat hij 1.51 rijd in touring cup... Allezja, hier ben ik absoluut nietzeker van, dus pls correct me if i'm wrong... |
Quote:
Als je pech hebt en het regent dan moet je op slicks dezelfde 2.15 rijden ... da kan nie echt he, dan hangt je deelname af van geluk... Weer een reden om lotto te spelen .. airco |
kan je ergens belcar 'live' volgen ?
|
mjah, op et circuit van zolder... :)
neen, kdenket ni |
Heb juist de mails en dit hier gelezen gasten, keep it down, we houden ons wel bij de TC en willen zoals een verstandig man hierboven reeds schreef geen brokken maken in de Belcar. We zien wel wat we moeten doen maar protest is op dit moment niet goed. Wel ben ik verbaasd van jullie goede bedoelingen maar problemen zoeken met het NSK en Renault is niet echt verstandig. We hebben Reanault nog langer nodig dan vandaag en het NSK om de licentie te behalen dus....
Het wel iets teruggestuurd als reactie op een mail. 1 groot spandoek mag wel vindt ik persoonlijk. Daar doe je niets mee verkeerd. bv " Driesco had hier MOETEN zijn " dat zegt genoeg zonder dat je iemand persoonlijk aanvalt. Jullie zien maar. Thanks |
Wie heeft thuis nog een groot wit laken liggen en een pot knalrode verf ??
Komaan Paddock laat jullie niet kennen ! Iets als " DRIESCO WE MISS YOU ! " of " DRIES, BETTER NEXT TIME !" kost je 10 minuten werk en zegt meer dan genoeg . Zoals jullie weten kan ik er zelf niet zijn, maar als het erop aankomt mag je van mjn part hier thuis komen schilderen. Laat me iets weten hoe het morgen verloopt. |
Yes I love it, daar gaat zeker over gesproken worden.
lol Maar dan wel op de hoofdtribune of bij marchall op post Vilneuve he |
Je moet eens naar het aantal vieuw kijken !!!!!
2 dagen op ZOlder geweest en bijna iedereen weet het van donderdag. Als jullie denken dat de piloten de forums niet lezen vergeet het dan maar. Ze waren van alles vrij goed op de hoogte. |
Quote:
Ik sta bij de Rindtchicane post 16. ........dus breng maar langs zou ik zeggen, zelf lukt me dat niet meer. Dan hang ik hem aan de overkant, iedereen die binnenkomt ziet hem hangen :D |
hmmmmmm, de tijden van drieco's klasgenoten:
44 RENSON M HERNANDEZ M Peugeot 106 4 ==10== 2:02.152 Ik geloof dat de witte/blauwe parel zo rond de 1.51 reed in zijn eerste TC race (endurance dus volle tank e.d.)...............das sneller dan menig procarist uit groep 2 & 3......... M.a.w. plaats 9 algemeen. Think about it |
Heb ik ook al zitten aan denken Marshall, zijt er maar zeker van dat ze onze tijden kennen van de Clio en dat ze die niet op prijs zouden gesteld hebben in de Procar. Volgens mijn berekeningen zat er zelfs een plaats in net achter die sillouettes, of ik kan nie goe rekenen.
Maar ja da is ook al gebeurd he, da nie goe rekenen :) |
Wil je nog een goeie horen:
2 weken terug toen je bekendmaakte dat de wagen ter beschikkign kwam van "amateur-sites" ben ik even binnengewipt bij US CARWORLD. Om te vragen waar zij de stickers laten maken.....van het een komt het ander. Kreeg ik de vraag of die Clio van jullie een andere motor had dan de standaarduitvoering. Mijn antwoord daarop was: twee goeie piloten :D |
All times are GMT +2. The time now is 13:03. |