![]() |
Ik hoop dat ge wint, want ge laat België naar de 2de ronde gaan in uw pronostiek :)
|
No luck today !!
:( :( Gelukkig dat de duvels nog een punje pakken, maar ikke alvast nie vandaag. :mad: You can't win them all !!! Better next time (en da geldt vooral voor de duvels ) |
Hey Beemer !!
What's up ? Waar blijft onze tussenstand? Niet dat er veel zal veranderen, met al die maffe uitslagen, maar we willen toch op de hoogte blijven. |
Ik ga alle scores updaten na het weekend, ik zit namelijk niet op kot en ik beschik dus niet over de file om dat aan te passen!
Sorry, tot nu toe heeft er toch niemand nog extra punten gescoord. Greetz Barry "aan zee" |
Even een updateke!
JP Montoya had Brazilië-China juist en heeft nu 4punten, maar Fordje heeft Tunesië-België juist en heeft nu 6punten! |
Voor iedereen die meedoet, van jullie is niemand uitgeschakeld voor de 2de ronde, jullie kunnen zodra alle ploegen bekend zijn die naar de 2de ronde gaan, jullie prono's posten voor deze matchen. Ik heb al een play-off tabel gemaakt en die vinden jullie hier .
Enkele opmerkingen voor deze ronde: als je de score juist hebt krijg je vanaf deze ronde 3 punten, heb je de winnaar juist maar de score niet dan krijg je 1 punt en anders o punten (dank aan Fordje). Zo wordt het spannender want nu geraakt er bijna niemand aan punten! Greetz Barry |
mijn prono's overige wedstrijden:
Nigeria-Engeland: 1-2 Zuid-Afrika-Spanje: 2-3 Costa Rica-Brazilië: 2-2 België-Rusland: 1-0 (heb nog goei hoop) |
Mijn pronostieken voor de 8ste finales:
Duitsland-Paraguay 3-2 Denemarken-Engeland 2-3 Zweden-Senegal 2-1 Spanje-Ierland 3-2 Mexico-USA 3-1 Brazilië-België 1-2 (blijven hopen hè) Japan-Turkije 1-2 Z-Korea-Italië 2-1 |
Mijn pronostieken voor de 8ste finales:
Duitsland-Paraguay 3-2 Denemarken-Engeland 1-2 Zweden-Senegal 3-1 Spanje-Ierland 1-2 Mexico-USA 4-2 Brazilië-België 1-2 Japan-Turkije 2-3 Z-Korea-Italië 1-3 Met da nieuw puntensysteem ga ik toch wel moeten scoren ;) |
Duitsland-Paraguay 2-2 en dan 3-2 golden goal Duitsland
Denemarken-Engeland 0-1 Zweden-Senegal 2-2 en dan golden goal Senegal Spanje-Ierland 3-2 Mexico-USA 1-2 Brazilië-België 2-2 (Brazilië op penalty’s naar ¼ finale) Japan-Turkije 3-1 Z-Korea-Italië 2-4 Enne waar is mijn eerste fles ? |
Lolleke, die komt er na de examens en na het WK aan ;)
|
Duitsland-Paraguay 2-1
Denemarken-Engeland 1-2 Zweden-Senegal 2-1 Spanje-Ierland 3-2 Mexico-USA 1-0 Brazilië-België 1-2 Japan-Turkije 2-1 Z-Korea-Italië 0-2 |
Come on JP
It's you and me now! Face to face, shakedown ;) |
Héhé, as 2 honden vechten om een been....
Dan is de Oneliner er mee weg :D Duitsland-Paraguay 3-1 Denemarken-Engeland 2-3 Zweden-Senegal 1-1 (senegal door na verlengingen) Spanje-Ierland 3-1 Mexico-USA 2-1 Brazilië-België 3-1 Japan-Turkije 2-1 Z-Korea-Italië 2-2( Zuid Korea door na penalty's) |
Duitsland-Paraguay 3-1
Denemarken-Engeland 3-0 Zweden-Senegal 3-2 Spanje-Ierland 1-1 (Spanje door na strafschoppen) Mexico-USA 3-1 Brazilië-België 0-2 (en jawel !) :D Japan-Turkije 2-1 Z-Korea-Italië 1-0 De Underdogs winnen bij mij toch wel. Duitsland zie ik daarentegen toch wel in de finale terug, hoewel ze niet al té overtuigend waren tegen een ploeg zoals Ierland. Elke ploeg heeft al zwakheden laten zien (Brazilië was niet echt overtuigend tegen Turkije), en dat maakt het voorspellen van de nieuwe WK zo moeilijk. |
All times are GMT +2. The time now is 14:32. |