De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Informatica en Fotografie (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ADSL en XP (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2565)

Finish 08-06-2002 10:04

Quote:

Ow god I love mijn ethernet-kabeltje tot aan mijn modem ... als ik al dat USB-gepruttel met modems hier lees dan keert mijn maag toch enkele keren ...
Geknoei ? Het enige wat ik doe is hem insteken, even setuppen en alles is klaar.

En begin niet over die 120kb/s <-> 600kb/s. Als ik over m'n 10GB ga, kraait er geen haan naar. Trouwens zeer makkelijk met programmaatjes als direct connect, over de 10GB gaan. Maar daar raakt Telenet dan weer niet op hé ;)

Telenet / ADSL ? Ik kies nog altijd ADSL.

En terug on topic nu want anders hebben we hier weer zo'n ADSL <>Telenet discussie :) :)

FastFons 08-06-2002 13:16

Indien je modem direct werkt geeft het meestal weinig problemen. Toch zijn platformonafhankelijke dingen veel stabieler. Als je eenmaal een probleem hebt met die usb en je bent een leek... Bovendien is die modem van alcatel(usb) niet in staat de volle snelheid te benutten van de adsl lijn. In belgie is dit voorlopig nog niet zo erg omdat belgacom de snelheid toch maar beperkt tot belachelijk lage snelheden. Bovendien is adsl veel storingsgevoeliger. Dat van die limiet is inderdaad een voordeel, maar dan toch ver het enige vrees ik (samen met het niet kappen en breken dan, al is dat niet overal van toepassing). Bovendien vind ik het wel grappig: zowat iedereen die bij mij op de helpdesk werkt heeft voor persoonlijk gebruik telenet...

FF

Scapa 12-06-2002 12:30

ik vind de snelheid van menne adsl soms inderdaad belachelijk laag! Als ik iets down komt dieje toch nie aan 120kb/s ze! Hoe komt da?

Raceboy 12-06-2002 14:13

Quote:

Originally posted by stijnconinx
ik vind de snelheid van menne adsl soms inderdaad belachelijk laag! Als ik iets down komt dieje toch nie aan 120kb/s ze! Hoe komt da?
probeer eens een download accelerator. Bij mij ging hem dan plots van 100 naar 150.

Bart.Vandecavey 12-06-2002 14:19

Quote:

Originally posted by raceboy

probeer eens een download accelerator. Bij mij ging hem dan plots van 100 naar 150.

Probeer eens telenet :D

airco 12-06-2002 14:22

Quote:

Originally posted by stijnconinx
ver van uw adsl-centrale ... veel ruis op uw lijn ... and veel meer van die mogelijkheden ...

airco

Raceboy 12-06-2002 14:23

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey

Probeer eens telenet :D

wordt eens opgelicht waar u bijstaat :D

Bart.Vandecavey 12-06-2002 14:32

Quote:

Originally posted by raceboy

wordt eens opgelicht waar u bijstaat :D

Ge kent dus ook goed BelgaCON... :cool:

airco 12-06-2002 14:46

probleempje opgelost ...
==> closed ==> zoveelste telenet vs adsl vermijden ;)

All times are GMT +2. The time now is 19:38.