De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Foto gezocht !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=2627)

Driesco 12-06-2002 20:38

Stipey, ik ga eens luisteren met wie we samen zijn maar da zou een mega idee kunnen zijn. Eenvoudig en toch sfeer, salsa muziek enz...

krikke 12-06-2002 20:49

Hihi, ik heb hier nog 2 paraplu's van Renault Sport.., en op de schermen zetten we ingescande telemetriepics van Williams. (ik heb ze hier ergens, dacht ik...) De concurrenten zullen in elk geval onder de indruk zijn...

Raceboy 12-06-2002 21:01

met wie deel je de box eigenlijk ?

Stipey 12-06-2002 21:05

Quote:

Originally posted by Driesco
Stipey, ik ga eens luisteren met wie we samen zijn maar da zou een mega idee kunnen zijn. Eenvoudig en toch sfeer, salsa muziek enz...
Leuke muziek in combinatie zo'n glitterbal of wat simpele disco-effecten (van die kleine goedkope dingen die een heleboel mensen vaak thuis hebben staan voor de fun) zou wel opvallen en 's nachts sfeer kunnen creëren...
...maar uiteraard moeten de buren in de pitlane daar ook mee kunnen lachen, en moet de concentratie op de race blijven :-)

Waarschijnlijk gaat het vullen van de pitbox met zand om een beach-party te houden een beetje te ver ;-)

Raceboy 12-06-2002 21:08

Quote:

Originally posted by Stipey

Waarschijnlijk gaat het vullen van de pitbox met zand om een beach-party te houden een beetje te ver ;-)

het zou wel helpen om helpers te vinden want enkel mensen met een pitbandje kunnen binnen he.

Driesco 12-06-2002 21:28

Quote:

Originally posted by krikke
Hihi, ik heb hier nog 2 paraplu's van Renault Sport.., en op de schermen zetten we ingescande telemetriepics van Williams. (ik heb ze hier ergens, dacht ik...) De concurrenten zullen in elk geval onder de indruk zijn...
gewoon doen en die paraplu's zeker meebrengen. Alvast bedankt

Driesco 12-06-2002 21:28

Quote:

Originally posted by raceboy
met wie deel je de box eigenlijk ?
Volgens mijn details die ik nu heb, 2 boxen met RTM die 3 wagens hebben in de race.

Driesco 12-06-2002 21:31

Inderdaad, dit gaat net iets te ver. Da zand zie ik nog zittten, maar wie gaat da opruimen. Een zomers tintje ok, hawai parasols, ligstoelen, een beetje niet te harde muziek ok, panelen, om die stomme beton weg te steken, da hebben we eerst en vooral nodig.

Raceboy 12-06-2002 21:31

Quote:

Volgens mijn details die ik nu heb, 2 boxen met RTM die 3 wagens hebben in de race.

ai volgens mij ni direct het party team in de belcar. Maar ik kan me vergissen he.

Driesco 12-06-2002 21:33

Samen met de MINI, da zie ik nog wel zitten. Vincent kan jij dat regelen ? Da gaat pas een sfeertje worden :):):):):):)

R@ce@holiC 12-06-2002 21:36

Da ga wel tof worden, kunne we de mecano's druk zien sleutelen als marc weer te veel vd porsche vraagt en em kapot rijdt :D

R@ce@holiC 12-06-2002 21:37

Quote:

De R de RS en ???
1 vd touringcup wagens???

Raceboy 12-06-2002 21:40

kunnen we geen spandoek van depaddock boven de pits hangen ? Of achter de box aan dat hek ?

R@ce@holiC 12-06-2002 21:41

Quote:

Originally posted by raceboy
kunnen we geen spandoek van depaddock boven de pits hangen ? Of achter de box aan dat hek ?
Of tegen de deur vanachter...

Driesco 12-06-2002 21:49

Dat zouden jullie zeker kunnen doen maar nu het leuke nieuws na enkele telefoontjes.

De mini en de Clio staan samen in 1 box. Vincent en Eric hebben hier hun toestemming voor gegeven. Dat gaat vonken geven.
Buiten op de muur. Inter Office en Depaadock

All times are GMT +2. The time now is 20:19.