![]() |
Japan mag je bij deze ook afschrijven ... ze zijn er juist 0-1 uitgegaan tegen de turken. 40.000 bleiters op de tribune, het was een zicht.
|
Ik gok op Italië als wereldkampioen! Ze spelen absoluut niet slecht en dankzij scheidsrechterlijke dwalingen ( waar hebben we dat nog gezien ) lagen ze er bijna uit. Ook Engeland geef ik een dikke kans.
Senegal zou superleuk zijn maar ik denk dat meer dan de halve finale er niet in zal zitten. En ja...ik zeg het niet graag maar Duitsland...die zijn nooit uitgeteld en hebben een zeer gunstige tabel. Krijgen wellicht in de halve finale pas een tegenstander van formaat. Maar ja, elke wedstrijd moet gespeeld worden en wie weet wat dit WK nog meer verrassingen in petto heeft... |
Het grote voordeel van Italië is natuurlijk dat ze altijd in een tornooi groeien (remember 94)...
|
Quote:
Ik heb het Rossi en co nooit vergeven foeter foeter. Later worden ze wereldkampioen. In '94 wel revanche in de finale, maar dat was geen hoogstaande wedstrijd. 'k Heb daar wel een documentaire over op video. Allerlei camaraploegen die op verschillende plekken in de wereld filmen hoe het publiek meeleeft en reageert op de verschillende wedstrijdfasen. Die documentaire is leuker en interessanter dan de wedstrijd zelf. |
Spijtig voor Mario en zijn Braziliaanse favorieten, maar Engeland gaat dit WK winnen! :D
|
Engeland maakt inderdaad een goeie kans, en ook de Duitsers kunnen ver komen mbv hun gebruikelijke geluk.
|
Ik hoop dat nu Brazil alle ploegen vant kaske naar de muur speelt! Dan kunnen wij ten minste zeggen da we het betere voetbal hadden tegen die mannen! Brazil die voor mij gisteren geen gretigheid toonden en zo'n superieur gevoel van zekerheid uitstraalden, dat ze het toch wel zullen klaren.
|
al diegenen die op Italië gokten ... guess again ...
Italïe ligt er uit, en haalt niet eens de kwart finales. wie noemde Korea hier een klein ploegje. Portugal en Italïe eruit shotten is niet iedereen gegeven. |
Miljaardemiljaar !!!!! Mijn tweede favoriete ploeg ook naar huis :(
Dan mijn derde ploeg hé : Go England !!!!! |
pfff, rare wereldbeker, ik supporter nu voor Spanje, ik gun het die mannen ne keer, een gokje voor de halve finales Duitsland - Spanje en Brazilië - Senegal (hoop ik) met Duitsland heeft Spanje nooit gedaan maar ik schat Spanje hoger in, en die andere wedstrijd zou ik eerder naar Senegal neigen, das pas voetbal, zonder vedetten en met een ploeg op het veld, maar ja, we zullen wel zien hé, nu zondag :)
|
OK, ik zat er dik naast !!
Favoriet is toch nog steeds engeland. Die mannen zinnen op wraak (en ze doen ons daarbij ook een plezier) tegen de fritsen. Duimen vrijdag zeker !! |
de winnaar van de wedstrijd Engeland-Brazilië wordt wereldkampioen
|
iedereen (en dat zijn er een hoop) die op engeland gokte ... mag zijn mening herzien
2-1 eruit tegen Brazilïe. Ik zal eens een andere speculatie maken ... Duitsland wordt Wereldkampioen ... neh ;) |
Zullen we al deze middag zien als de verenigde staten ze onder de graszoden stampt...
|
Allé ju de Amerikaantjes liggen eruit...
|
All times are GMT +2. The time now is 13:47. |