![]() |
Arrows is ondertussen weer vertrokken:
Quote:
Ik vond het al raar dat Bernoldi zo traag reed in de laatste sector tijdens zijn snelle ronde. Ik dacht dat hij ergens een fout gemaakt had, en de volgende ronde opnieuw zou proberen. Arrows heeft echter 2 punten verdiend dit seizoen en kunnen dus nog vervoerskosten terugkrijgen als ze het seizoen volmaken... Vanaf nu telkens één rondje qualify... |
Dat wordt dus voor de rest van het seizoen nog een idiote schertsvertoning....benieuwd wat de sponsors daar van zullen zeggen. Orange trekt zich mogelijk al terug. Red Bull moet al goed gek zijn om in zo'n noodlijdend team te gaan investeren, Lost Boys = Lost Jos, dus die zien hun naam mogelijk ook liever op een andere bolide.
Arrows gaat net als Prost een pijnlijke ondergang tegemoet. Verbazend hoe goed Minardi het eigenlijk uithoudt; seizoenen lang laatste startpositie en toch nog 'redelijk' bezig. Chapeau voor die kerels. |
Frentzen vervangt Fisico NIET, jammer want dat spektakel had ik wel willen zien :(
|
Nieuwste gerucht op www.f1-live.com , nog niet tegengekomen op andere sites:
Quote:
|
Fisichella ondertussen nog niet zeker voor Duitsland. Is nog aant praten mé zijnen dokter of zoiet.
|
All times are GMT +2. The time now is 15:16. |