De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Rustig hier één week voor de 24H (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3042)

laurent 16-08-2002 10:42

GLPK.be is idd online, maar blijkbaar loopt er ergens iets mis. Nieuwe hostfirma, en als je nu gata kijken, kom je bij HP terecht.
(Indien dit niet zo is bij jullie, laat me iets weten... kwestie van het probleem heel duidelijk te kunnen omschrijven.)
Maar de minisite voor de 24 komt eraan...

Peter Baert 17-08-2002 12:21

Beste Dries en Dries,

Ik hou jullie heus wel uit elkaar hoor. Al is het soms een mysterie :)

Kijk, waar ik een probleem mee heb, is de polemiserende toon die Driesco al te vaak aanslaat. En dan wordt erop gereageerd natuurlijk.
De manier waarop je, Driesco, je eerste post zette op www.pitstop.tv, lokt reacties uit.
Je hebt die post intussen veranderd ("edit").
Maar als je het pitstop-forum in het ridicule trekt met de bewering dat er enkel topics over pitspoezen en afspraakjes te vinden zijn, dan kom ik ff uit mijn schelp om mijn forummers te verdedigen.

Ik heb alle lof voor al je initiatieven die je al genomen hebt en die je ongetwijfeld nog gaat nemen.
Maar, Driesco, probeer dat dan met mate.
Wees niet teleurgesteld als niet meteen de hele Vlaamse motorsportwebsitewereld (of zoiets) met jou scheep gaat.
Dat begrijp je toch.

Jullie starten 24u.be op. Mooi, knap, schitterend. Mogen wij van www.pitstop.tv dan toch gewoon ons ding blijven doen?
Ik hoop echt voor jullie dat het meevalt, want jullie staan voor een enorme taak. Hoed af dat jullie dat willen doen.

Pitstop gaat het minder groots aanpakken, want er zijn dat weekend nog andere dingen die belangrijk(er) zijn.
Het feit dat er op www.pitstop.tv voorlopig nog maar weinig te lezen valt over de 24 Uren, komt omdat er ook maar weinig te melden valt voorlopig, tenzij wat sprokkels hier en daar, maar die zijn dan weer voor jullie bestemd.

Dus, Driesco, www.pitstop.tv doet er ook alles aan om de autosport (en niet alleen de Belcar), de autosport dus te promoten.

En nog dit over Jantje Heylen. Ja, ook knap en schitterend, meer kan ik daar niet over zeggen. Of wat wil je dat ik zeg? Ik hoop dat hij er komt.

Driesco 17-08-2002 14:17

Beste Peter,

Het doet me goed te horen dan we in de toekomst met zen allen weer verder aan de opbouw van de autosport kunnen werken.

Ik ben me ervan bewust dat ik soms net iets te veel hooi op mijn vork neem, en soms iets te impulsief reageer maar dat is nu éénmaal mijn karakter. Wees gerust, ik zal er op toezien dat dit in de toekomst in mindere mate voorvalt.

Geloof me Peter, die toon ik zeker een eigenschap van mij die sommigen appreciëren, en anderen dan weer totaal niet. Waar ik zeker van ben is dat uit sommige van die overhitte discussies dan weer goede initiatieven en leuke ideeën komen. Het mag niet op het brutale af zijn maar af en toe is het leuk om de boel eens wakker te schudden zodat iedereen vanuit zijn luie zetel in de zon nog eens achter de pc kruipt.

Wat betreft de initiatieven die ik doe weet ik ook dat niet alles Bingo zal zijn maar doe je niets, dan gebeurd er niets. Hetgeen jij doet voor de autosport met de Tv kunnen wij in de verste verte niet bereiken maar we proberen toch het één en ander te realiseren. Tot hiertoe mogen we niet klagen maar ooit, en dat besef ik maar al te goed zal één van de projecten ook wel eens mislopen.

Wat 24.be betreft, daar is inderdaad weinig op aan te merken. De uren dat Dries ( mistery) er insteekt samen met zijn mannen in opmerkelijk groot. Net zoals jij hoop ik echt dat zulke projecten in de toekomst een mooie toekomst is weggelegd.

Hopelijk mogen wij elkaar volgende week de hand drukken op Zolder en kunnen we samen nog heel hard werken aan de toekomst en het verderbestaan van het circuitracen in België.

Met vriendelijke groeten

flugel 18-08-2002 18:52

En als nu al de tijd die in deze discussie gestoken is eens gebruikt werd ten voordele van de autosport zouden we weer een stapje verder staan, maar blijkbaar primeert toch nog altijd het eigen belang in de autosportwereld... als je wil weten wat dit geeft op lange termijn moet je gewoon eens kijken naar de voetbalwereld...

alex4x4 18-08-2002 20:32

wb flugel

flugel 18-08-2002 21:42

Quote:

Originally posted by alex4x4
wb flugel
thx :)

All times are GMT +2. The time now is 01:10.