De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   karting puurs 20/08 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3080)

Maarten 20-08-2002 19:03

jpr is goe voor mij
het moet er vanavond wel uit, die stress en dan morgen RUSTIG verder leren!
ik zou begot nie weten hoe ik daar naar toe rij, naar die karting
in puurs afspreken is misschien nie slecht
ik vind die karting in st niklaas nooit nie, k rij altijd (1x) verkeerd

Speesman 20-08-2002 19:15

21u in Puurs!!!

Caje60 20-08-2002 19:33

ik weet die jpr ook ni zijn :D

Speesman 20-08-2002 19:53

Speesman wel!!! :D

Benklak 20-08-2002 20:14

Ik weet da ook zijn, kgaan me gereed make nu sé! hehe! hopelijk een toffe strijd straks in den JPR!

Speesman 21-08-2002 01:59

Vandaag weeral een paar kilometerkes afgelegd: Leuven - Puurs - St Niklaas - Leuven. Het was wel voor t "goei doel": karting!!!
T heeft deugd gedaan: meer dan een maand zonder karting is ni gezond!!
Andere conclusie: Het de paddock team is een vrij sterk team, iedereen is ongeveer aan elkaar gewaagd (tijden zullen nog wel volgen). Tis moeilijk in te schatten hoe sterk de andere teams gaan zijn, maar ik zie dit team vrij hoog eindigen!!!

Maarten 21-08-2002 11:04

met de nodige aanmoedigingen aan de zijkant? nietwaar werner en co?

twas idd graaf, maar die jpr doet toch wel zeer aan de armpies! kwas twee keer content dat het gedaan was dat kwartiertje, volledig doodgegaan in dat kartje! en ik had té veel gewicht bij! het moet gezegd, de kilo's moeten er af om den benklak te kunnen kloppen!

hehe

maarten

Scapa 21-08-2002 16:20

Quote:

Originally posted by speesman

Andere conclusie: Het de paddock team is een vrij sterk team, iedereen is ongeveer aan elkaar gewaagd (tijden zullen nog wel volgen). Tis moeilijk in te schatten hoe sterk de andere teams gaan zijn, maar ik zie dit team vrij hoog eindigen!!!

ik voel den druk op mijn schouders serieus stijgen :D
na de examens zal ik serieus kunnen gaan trainen denk

Caje60 21-08-2002 17:01

kmoet toegeven dat er toch nog een groot verschil is tussen maarten en benklak enerzijds en speesman en ikke. ze zijn toch nog ne second sneller.
voor alle duidelijkheid de tijden efkes toevoegen:
Benklak 49.208
Maarten 49.808
Caje60 50.467
Speesman 50.878

Benklak 21-08-2002 18:10

Twas plezant!

BTW Maarten rijde gij den 20e september die koers mee in Puurs? Die kerel van vorig jaar heeft mij der vandaag voor opgebeld, die met zijnen brillenwinkel. Als ik ni op reis ben (ik weet da morgen) dan doen ik daar weer met mee. Als ik dan wel op reis ben kan misschien ene van ons team voor mij invallen. Ik heb daar vorig jaar nix voor moeten betalen en toch meer als een half uur meegereden in de race en de pole gereden in de quali's.
Hehe

Speesman 21-08-2002 20:05

Hoe meer oefening voor 5 oktober, hoe beter we worden (en we zijn al goe ;) )

Maarten 21-08-2002 22:58

Quote:

Originally posted by Benklak
Twas plezant!

BTW Maarten rijde gij den 20e september die koers mee in Puurs? Die kerel van vorig jaar heeft mij der vandaag voor opgebeld, die met zijnen brillenwinkel. Als ik ni op reis ben (ik weet da morgen) dan doen ik daar weer met mee. Als ik dan wel op reis ben kan misschien ene van ons team voor mij invallen. Ik heb daar vorig jaar nix voor moeten betalen en toch meer als een half uur meegereden in de race en de pole gereden in de quali's.
Hehe

uiteraard rijden wij die koers mee
wij organiseren da hé mertens!
de flitser heeft daar vorig jaar ook in meegereden me dunkt
en die hebben da toen gewonnen

All times are GMT +2. The time now is 00:33.