De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   *** Sensationele Paddock-karting op 19 oktober 2002 !!! *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=3288)

Mario 24-09-2002 16:02

Als ik me niet vergis woont Dennis boven de Moerdijk ;).

Anneke 24-09-2002 20:35

AnStiBA team is ook gevormd :)
Ikke, Barry en Stijn vormen ook een team, leuk he!!!! t ga wel wa geven denk ik, hihi ik en barry hebben nog nooit meegereden; lolleke. maar da kan nog voor amusement zorgen he...

cya allemaal ginter he

Raceboy 24-09-2002 20:40

Quote:

Originally posted by Anneke
t ga wel wa geven denk ik, hihi ik en barry hebben nog nooit meegereden; lolleke.
[dikke nek mode] goed dat er dan een talent tussenzit [/dikke nek mode]

fordje 24-09-2002 21:37

We zullen ook maar even aanmelden voor we het nog vergeten zeker.

Voorlopig rijden we met z'n tweetjes. Kwestie van Monique de kans te geven om wat routine op te doen voor de Belcarting. En inderdaad voor zo'n geld moet je het niet laten.

Ik vrees alleen dat we de volgende dag zowat overal pijn zullen hebben.
Geven jullie ook massage aan gunstprijzen ?

Teamnaam: " Nocardia Ghostracing team"

Enne Sennake, lidgeld is onderweg, voor 1/10 dus ;) ,evenals inschrijving

fordje 24-09-2002 22:12

Quote:

Originally posted by Mario
Als ik me niet vergis woont Dennis boven de Moerdijk ;).
Als Dennis voor zichzelf een ritje tot aan de Belgische grens kan regelen, kan hij eventueel vanuit Kapellen meekarren.

Dennis, laat maar es horen waar je tentje normaal staat. Dan kijken we wel es hoever dat van Putte is.

**edit**

Ik heb effe zitte goochelen met "via -michelin.com "; Veenendaal is zowat 150 km van Kapellen. Bad idea dus !.
Of er moet iemand nabij Breda wonen? Dat is al een stuk dichter.

**

vrDennis 25-09-2002 14:33

Quote:

Originally posted by fordje

Als Dennis voor zichzelf een ritje tot aan de Belgische grens kan regelen, kan hij eventueel vanuit Kapellen meekarren.

Dennis, laat maar es horen waar je tentje normaal staat. Dan kijken we wel es hoever dat van Putte is.

**edit**

Ik heb effe zitte goochelen met "via -michelin.com "; Veenendaal is zowat 150 km van Kapellen. Bad idea dus !.
Of er moet iemand nabij Breda wonen? Dat is al een stuk dichter.

**

In de buurt van utrecht ook goed??:D

Maar wat ik me afvraag zijn er geen nederlanders ofzo?

moore 25-09-2002 17:58

ik zal er niet zijn jammer misschien een volgende keer

Mark 25-09-2002 19:02

Quote:

Originally posted by vrDennis

In de buurt van utrecht ook goed??:D

Maar wat ik me afvraag zijn er geen nederlanders ofzo?

Joehoe hier ben ik......enige nadeel is dat ik in de buurt van Maastricht woon :D :D

vrDennis 25-09-2002 20:53

Quote:

Originally posted by Marshal

Joehoe hier ben ik......enige nadeel is dat ik in de buurt van Maastricht woon :D :D

mmm maastricht

tja

wat moeten we daar nou van zeggen

is dat dan geen belgie??? :D

Mark 25-09-2002 23:09

Quote:

Originally posted by vrDennis

mmm maastricht

tja

wat moeten we daar nou van zeggen

is dat dan geen belgie??? :D

Nou die zachte G kan best hard aankomen in een kartje :D :D

Wees gerust, ik ben geen echte maastrichtenaar.........maar ja, wie kent Voerendaal. Behalve om zijn aardbevingen dan........shaken, not stirred :D

en nu back 2 topic

flashy 27-09-2002 22:09

Yeahyeah, kans da'k ook meedoe. Der gaan toch nog meiskes aanwezig zijn e? Ik weet dit weekend meer zekerheid over mene teamgenoot, tis momenteel nog allemaal vrij onzeker... We moeten ons dan nog wel zo snel mogelijk lid maken natuurlijk :/
Maja, as dien teamgenoot van mij nie meedoet, dan wil ik alsnog meekarten!!! Maakt mij nie uit met welk team... Zolang as ik ma kan karten :o)

Bart 28-09-2002 11:36

Als er nog een "paddock" leden team een 3e of 4e piloot zoekt (én met beperkte ambitie ;) aan de start verschijnt) ben ik er ook bij !

Oneliner 28-09-2002 12:16

Aan allen die dus nog geen lid zijn:
Het geld MOET gestort zijn VOOR 1 oktober hé!!

Dus aan allen die iemand kennen die nog geen lid zijn => men vertelle het voort hé! :)

Mario 28-09-2002 13:42

Quote:

Originally posted by bart
Als er nog een "paddock" leden team een 3e of 4e piloot zoekt (én met beperkte ambitie ;) aan de start verschijnt) ben ik er ook bij !
Vraagje aan de organisatoren : hoeveel rijden er eigenlijk al voor Zoef Zoef ?

Sennake 28-09-2002 17:38

Quote:

Originally posted by Mario

Vraagje aan de organisatoren : hoeveel rijden er eigenlijk al voor Zoef Zoef ?

2. TiBo en jij tot nu toe. In het begin van de tread heb ik trouwens een link gepost waar je alle details van je inschrijving en team kan vinden. Voor wie daar nu niet naartoe wil surfen kan je ook hier klikken.

All times are GMT +2. The time now is 16:54.