![]() |
Quote:
|
14 zou parate kennis moeten zijn vind ik :D
|
Quote:
|
pfffff......14 heb ik, foto gevonden van het ongeval......niet precies dezelfde maar met een beetje "onderzoek" het ongeval kunnen reconstrueren, zodat ik wist welke naam bij welk wrak hoorde.
Maar die gezichten van vraag 13..........aaargghhh |
Quote:
|
Beste Guy,
de tips zijn mooi !! goed gezien ! Je moet natuurlijk wel een idee hebben waarover het gaat en dan doorzie je de tips. Antwoorden opgestuurd |
Ik heb daarnet mijn PC eens opgekuist, en nu zie ik dat mijn concepten in Outlook Express ook zijn gewist, dus Bye Bye antwoorden. Gelukkig heb ik ze hier ergens op een kladje neergeschreven toen ik aan het zoeken was, dus met wat geluk vind ik ze nog weer.
|
Even herinneren dat volgende delnemers nog geen antwoord instuurden :
Joost, Bart, Lambo, Huudo, Oneliner en R@ce@holic. Je hebt nog tijd tot zondag natuurlijk. Groetjes, Guy. |
Quote:
|
In dat geval : even herinneren dat volgende delnemers nog geen antwoord instuurden :
Joost, Bart, Lambo, Oneliner en R@ce@holic. Je hebt nog tijd tot zondag natuurlijk. Groetjes, Guy. |
Ik heb echt nu eens compleet geen idee v da ongeval , na 5u zoeken opt net niks gevonden... piloten hoop ik er 1 of 2 juust te hebben
|
Concentreert U op dienen die nog heel is en dan vindt ge een ander perspectief...
Jan. =--- |
All times are GMT +2. The time now is 03:07. |