![]() |
OK dat is dan geregeld.
2 kids van Sennake 1 kid van mij, dat ander "geval" ;) is nog iets te klein.. :+ (letterlijk en figuurlijk) 1 kid van Bien Sennake, Fordje en Bien zijn ter plaatse. Andere supporters zijn natuurlijk welkom. Nog andere kandidaten ? Graag reactie, vandaag voor 21.00 dan. Voor Sennake , graag nog even de leeftijd posten van je "kadee's": Kilian 10 Mistery-man :D 13,5 |
Wim : 15
Tom : 13 Niet vergeten dat ROEL ook met 1 kind afkomt eh Fordje! |
OK,
Praktische regelingen zijn bekend : Zondag 1 juni zijn er 5 kids gereserveerd. Roel (sorry ) was je vergeten Bieke Sennake Fordje Zijn de begeleiders Mochten er nog kandidaten zijn, dat kan (voorlopig) nog. Graag dan wel zelf even naar JPR bellen en mijn naam vermelden (Patrick Hendrickx) Tel JPR 03/765.99.85 Voor de kandidaten. Er is ook een beperkte brunch mogelijk: 7 € voor volwassenen, 4 € voor Kids Niet echt uitgebreid volgens JPR (soepke, pistoleke,..) Aanmelden moet niet vooraf Concreet: Om 09.00 !!! uur bij JPR JPR BELGIUM EUROPARK 10 B-9100 SINT-NIKLAAS Planneke Mocht iemand het niet weten te zijn, of zou er iemand onverhoeds verhinderd zijn, graag een berichtje GSM 0473 93 93 96 See you all Nog vragen ?? Bellen !! |
Quote:
Enfin, tenzij ze jou gebeld heeft en je verklapt heeft dat ze nu Bieke heet eh :D |
:Offtopic: Hela . Nie jaloers worden he! :D ;)
Enne, nee ze heeft nog nie gebeld :+ |
zullen er zijn!!!
|
Cool. En dat ons klein mannen talentvol mogen zijn eh :)
|
Quote:
Of is dat veranderd? |
Quote:
jan |
Quote:
tussen onze kids :D |
Quote:
Deze info was duidelijk, ik heb het zelf duidelijk nagevraagd en ene "Patrick" aan de andere kant was formeel. Hij wees op duidelijk op het beperkte pakket van het ontbijt. Mss dat daar in het verleden teveel onduidelijkheden over waren ??? See you Sunday ! |
Hoi allemaal ,
Ik hoop dat jullie gasten ook fans zijn van het F1 Williams team , dan zullen ze zondag gelukkig zijn. tot zondag bien |
Als ik er de webstek van JPR op nasla dient er behalve het inschrijvingsgeld van 40 EUR per kind ook nog een lidkaart van 12,5 EUR per kind te worden aangeschaft. Klopt dit volgens jullie ervaring met JPR???
Lijkt me geen onbelangrijke info als het over een kinderparlement met 14 leden gaat.....waarbij de ouders Minister van Financiën zijn. jan |
Klopt inderdaad.
Als je zoon/dochten nog geen lidkaart heeft, moet je wel een aanschaffen. Telt trouwens ook voor jezelf als je daar ooit zou rijden ! (zelfs bij de Belcarting wou JPR hier niet van afwijken). Wij zijn de gelukkige ?? eigenaar van een lidkaart sedert de Belcarting (persoonlijk ben ik van oordeel dat dit een verdoken extra kost is, maar ja, da's een andere discussie) Anedrzijds kan je zeggen dat voor een regelmatige karter er een terugverdieneffect is (om in de huidige regeingscontext te blijven). |
Dankje voor de verduidelijking Fordje. Ik kan nu met duidelijke en volledige info terug naar het kinderparlement en hoop dat er niet teveel afhaken.
jan |
All times are GMT +2. The time now is 20:22. |