De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Het Rallydebuut van Kelly Jamers en... Bart "Flugel" De Beule (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5165)

flugel 27-05-2003 21:27

Quote:

Originally posted by alex4x4
flugel vertrouwt ge dat?
Euhm :rolleyes: :D

Sennake 28-05-2003 00:27

Kelly, niet vergeten dat een rally-baantje doorgaans een pak smaller is dan een circuit en dat er geen grindbakken zijn eh :D

Neen, serieus, ik heb er het volste vertrouwen in hoor meiske :)

RX-7 freakske 29-05-2003 00:45

Ik zorg ook wel voor foto's van de rally yaris!
Maar denk dat ik die dan via ne link op deze site zet.

Greetz the little one

Beemer 31-05-2003 05:12

Go Kelly! Geef er maar een goei lap op!

flugel 31-05-2003 19:00

één woord: schitterend!!!! :D

Raceboy 31-05-2003 19:31

Quote:

Originally posted by flugel
één woord: schitterend!!!! :D
en is de broek nog proper ? :cool:

RX-7 freakske 31-05-2003 23:01

Hoi menskes,

Het was een leuk zicht, zo een yaris op de onverhard :d
Maar onze Kelly heeft wel goed gereden, buiten de laatste ronde heeft ze niet meer meegedaan wegens te ruw terrein( in de onverharde waren de rijlijnen te diep ingesneden). Maar voor de rest wist ze zoals gewoonlijk de gas goed staan!!!

Greetz the little one

P.S.: ze overweegt om volgende jaar mee te doen, maar dan niet als tripple 0 maar als echte deelneemster!!! Ze vond het echt geweldig!!!

flugel 01-06-2003 11:18

Quote:

Originally posted by RX-7 freakske
Hoi menskes,

Het was een leuk zicht, zo een yaris op de onverhard :d
Maar onze Kelly heeft wel goed gereden, buiten de laatste ronde heeft ze niet meer meegedaan wegens te ruw terrein( in de onverharde waren de rijlijnen te diep ingesneden). Maar voor de rest wist ze zoals gewoonlijk de gas goed staan!!!

Greetz the little one

P.S.: ze overweegt om volgende jaar mee te doen, maar dan niet als tripple 0 maar als echte deelneemster!!! Ze vond het echt geweldig!!!

yups, laatste kp niet meer gereden, wagen stond in de francorchamps afstelling, iets te laag dus ;) en het risico voor de carter te beschadigen was iets te groot...

vraag mij juist af of da "kiekske" de yaris overleefd heeft :D beestje stak op een slecht moment de baan over

Mistery 01-06-2003 11:24

Flugel, als goeie co-piloot moet ge uw pilote zodanig kunnen "sturen" dat ze da kan vermijden hé...Ge hebt niet voor niks les gehad van Danny Colenbunders toch ?

flugel 01-06-2003 11:26

Er stond in de nota's niks over een kiekske... ;)

Kelly Jamers 01-06-2003 13:15

ocharme ja, zo een lief klein bruin kiekske,
ik weet nie waar da gebleven is...
Voor de rest was t een super ervaring,
het moeilijkste is de weg vinden...
Jammer dat de yaris nie op een afstelling voor rally stond, nu was het risico echt te groot om stukken te rijden...
Danny heeft flugel en mij al wel heel wat geleerd i.v.m. rally want amai, t 'is toch iets anders dan circuit rijden zulle...
Dit proeft gewoon naar meer...

mse 01-06-2003 16:06

spijtig dat je bijna 1 uur voor de eerste wagen moest vertrekken; Veel mensen zullen je tijdens de eerste KP gemist hebben. Gelukkig waren er 3 kp's

Sennake 01-06-2003 16:24

Quote:

Originally posted by Kelly Jamers
ocharme ja, zo een lief klein bruin kiekske,
ik weet nie waar da gebleven is...

We zullen de Yaris eens goed in 't oog houden volgende week in Spa, en als er eieren uit de uitlaat komen, weten we meteen waar da kiekske zit eh Kelly ;)

mse 02-06-2003 14:34

Er staan 2 foto's van kelly op onze site. Met dank aan Guy Drossin van Quality Colors Hasselt

flugel 02-06-2003 21:49

Quote:

Originally posted by Sennake
We zullen de Yaris eens goed in 't oog houden volgende week in Spa, en als er eieren uit de uitlaat komen, weten we meteen waar da kiekske zit eh Kelly ;)
de yaris heeft de 'kiekskecontrole' ondergaan en er zijn geen restanten gevonden, 'k denk dat het beestje geluk gehad heeft... maar wel getraumatiseerd zal rondlopen voor de rest van zijn/haar leven ;)

All times are GMT +2. The time now is 10:53.