![]() |
Op het eerste zicht misschien wel, op het tweede zicht dikwijls al heel wat minder. Naast het verbruik is ook de bandenslijtage dan lager en kan eventueel een bandenwissel uitgespaard worden (dat is toch bijna 20 seconden) en moet de piloot niet op de limiet rijden waardoor fouten kunnen vermeden worden. Kortom, de ganse auto wordt gespaard. Voor een 4-uursrace lijkt me dit toch geen slechte strategie ;)
|
Voor de GTA's zouden ze wel heel kalm moeten rijden, voor de GTB is het de combinatie van minder verbruik en het onderste uit de kan halen, nog steeds van de veronderstelling uitgaande dat we netjes on-topic blijven en over 4 uurtjes Belcar praten he.
|
Vosse bij Kuismanen voor de Spa Euro race en de 24 Uren van Zolder. Betekent dit dat we de Buurman-Marcos dit seizoen niet meer terugzien?
|
Daarna zijn er nog races hé ... Racing Festival in Spa en de Belgian Masters in Zolder ...
misschien dat ze daar nog in actie komen |
Plaatje van de auto waar Vincent Vosse mee reed tijdens de 24hr van de Nürburgring. :D
Misschien kom ik op 8 Juni ook wel als ik tenminste een perskaart kan krijgen......kan iemand mij daarin behulpzaam zijn? ;) grtz, Dex. http://www.creativephotoart.nl/996-startnr23-1024.jpg |
RTM komt met 4 x 2 piloten aan de start tijdens de 4 uren race ...
|
All times are GMT +2. The time now is 16:29. |