![]() |
Sennake ,
Tuurlijk ga ik volgende keer meedoen ,allé als ze voor mij een botsautoke voorzien tenminste ;) Maar dat neemt ni weg dat ik de "karting-chippendales"in beeld breng hé :D Ik zal zondag al is repeteren met mijn kodackske!!! :p bientje :bye: |
Diene me zijn Button-helm is toch wel een koddig manneke. En voor zijn leeftijd me karts rijden die geen stuurbekrachtiging hebben. Chapeau aan de gasten. :p :p
|
Quote:
|
zal naar Spa een paar (hand)tekeningen meebrengen :D , voor al diegenen die er één willen:crazy:
|
Quote:
|
iets anders
Potverdikke ,
Ge ziet ik kan niet zonder jullie ;) ik wou is iets leuk doorsturen maar het lukt me ni. Hoe zit dat hier voor ne link te maken of een attachement te zetten? Met mijn Lotus notes gaat dat makelijk maar hier , 'k zal dan toch echt een dom blondje zijn :frusty: groetjes, bien |
Re: iets anders
Quote:
|
Ja ,
maar het probleem is dat het een winzip file is en ik weet niet of dat gaat lukken. Ik kan het je wel doorsturen per email dan kan jij misschien het fixen :worship: bientje |
Mail anders maar effe naar mij toe.
K' zal het eerst censureren :D en dan posten. |
Quote:
|
Oke fordje
is onderweg naar uw email die ik van je gekregen had bientje |
OK, upload zal wel voor vanavond zijn.
Dat kan niet vanaf deze PC (is niet de bedoeling ook niet denk ik, mijn baasje zal dat niet leuk vinden) :+ |
Quote:
ik kart al van toen ik zo oud was als seppe. ik ben al heel vaak gecrasht en heb me nog nooit echt bezeerd. ik heb nooit bescherming gedragen.(wel helm en overal). en die kinderkarts gaan toch ni zo supersnel... |
All times are GMT +2. The time now is 16:53. |