![]() |
Hey Sennake,
Blij dat je terug bent , jij was hier de missing link ;) bien |
Quote:
|
Mijn foto's van de LMP 900 klasse staan online..........
Een selectie van de andere klassen zal iets voor de komende dagen zijn. ennuh, ze zijn naar zoals bekend kb-vreters :D |
Quote:
C U |
Amaai, als die foto's van den bentley maar een sneak prev. zijn staan we er goed op :)
|
Welja,
Jij hebt tenminste de Lister te zien gekregen. Ik vond het wel een van de interessante nieuwigheden van dit jaar, maar ik heb 'm dus mooi niet gezien. Hopelijk komen ze volgend jaar terug... |
Quote:
|
Anthony Davidson
Heeft er iemand een mooie foto voor mij van Anthony Davidson in de Ferrari?
|
Quote:
Vandaar mijn uitdrukking: If you pissed, you've missed it. Zal es kijken of ik Davidson ertussen heb zitten...........zou overigens zijn toekomstig ploegmaatje liever op de foto hebben. Wie is dat dan wel? Danica Patrick........ze gaat een aantal wedstrijden rijden in de ALMS op een 550. |
Ziet er goed uit flugel, heb je er toevallig ook een paar van Racing voor Holland en de Spyker?
|
Mijn fotokes zijn ook af.
Nu nog scannen Pfffffffffffff Voorsmaakje: http://www.werner333.com/paddockfoto/lemans01.jpg |
wa kost da om uwe URL zo in de grinbak te laten verven ? :)
|
Een potteke verf en een nachtje zonder slaap :D
|
:D
|
Uiteindelijk zullen al mijn prototype-racefoto's hier terecht komen, maar voorlopig moet je het even doen met het eerste deel van de prototypes. Is nogal veel werk namelijk :frusty: Het zijn er nu al 62...
Maar anyway : have fun! |
All times are GMT +2. The time now is 09:49. |