De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   'Belgische' Audi in Spa zonder Belgen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5836)

Mistery 28-08-2003 20:35

Ook ik ben van mening dat Marc Goossens iemand is die op topniveau staat. Maar ja, bij Audi blijkt zijn naam niet naarvoor gebracht te worden door de verantwoordelijken. Spijtig, want Marc verdient dit echt wel...

Raceboy 28-08-2003 20:42

Quote:

Originally posted by Porsche917

En als ik mij goed herriner had onze vriend Perry McCarthy ook nog nooit een Audi van dichtbij gezien toch mocht hij deelnemen aan de 12 uren van Sebring...

Ja en nee. Hij had al eens in Le Mans gereden met de Audi R8C

marcel 28-08-2003 21:43

Quote:

Originally posted by A.J.
Ben er zeker van dat als ze iemand als Marc Goossens op deze Audi zouden zetten, ze een even goed resultaat zouden rijden. En dan zou hij in de toekomst in Le Mans ook eens op een winning car kunnen zitten. In Belgie kan er naar mijn bescheiden mening momenteel niemand tippen aan de snelheid van Marc in een World Sports Car van het LM type.
David Saelens is wel goed bezig in de panoz, is daar al 2x op rij 2de P900 geworden, .... na een audi

A.J. 29-08-2003 00:18

Quote:

Originally posted by marcel
David Saelens is wel goed bezig in de panoz, is daar al 2x op rij 2de P900 geworden, .... na een audi
en net voor een Corvette uit de GTS klasse. Er rijden daar maar weinig LMP900 wagens.

Porsche917 29-08-2003 19:18

Quote:

Originally posted by JPMontoya
Ook mag je niet vergeten dat mannen als VD Poele, Theys kunnen doen aan een soort van bedrijfsspionage... (het is misschien ver gezocht maar het kan)
Ik zie niet goed in hoe vd Poele en Theys aan bedrijfsspionage kunnen doen? Teneerste rijdt geen van beiden voor een fabrieksteam. Vd Poele is ontslagen bij Bentley en heeft momenteel geen stuur. Theys komt enkel nog uit in GrandAm voor Doran met een Daytona Prototype.

Goossens of vd Poele waren de beste keuze. Misschien minder snel dan Kristensen, maar of je nu wint met 5 of 50 seconden verschil dat blijft hetzelfde.

FormulaV-JH495 29-08-2003 21:02

Net terug van Spa ... de training-sessie waren nat en het enige wat ik daar tezien kreeg van die Audi .. waren de Jappen die er rond stonden ... wel een tegenvaller die sportscars ... 8 prototypes ... maar heb toch tegen de Piquet geluld en ook met Jamie Green staan babbelen ... Die F3's gaan ferm vooruit op Spa

marcel 29-08-2003 21:58

Quote:

Goossens of vd Poele waren de beste keuze. Misschien minder snel dan Kristensen, maar of je nu wint met 5 of 50 seconden verschil dat blijft hetzelfde.

niet echt, met 5 seconden moet je een hele wedstrijd blijven pushen.

Porsche917 30-08-2003 15:11

Quote:

Originally posted by marcel
niet echt, met 5 seconden moet je een hele wedstrijd blijven pushen.
Wat maakt dat nu uit??? Het is toch het resultaat dat telt?

airco 30-08-2003 15:22

Quote:

Wat maakt dat nu uit??? Het is toch het resultaat dat telt?
Blijven pushen betekent een extra belasting op het materiaal met een hoger risico op:
- rijdersfouten
- technische mankementen
- etc.

marcel 30-08-2003 16:34

Quote:

Originally posted by airco
Blijven pushen betekent een extra belasting op het materiaal met een hoger risico op:
- rijdersfouten
- technische mankementen
- etc.

idd, kijk maar naar Le Mans dit jaar: op het einde nog een duel tussen een Panoz en een Courage voor de 5de plaats. de Courage heeft daardoor in de laatste ronde nog 2 plaatsen verloren omdat de mechaniek het ni meer aankon

All times are GMT +2. The time now is 16:00.