![]() |
Klassementen zijn klaar en verstuurd. Was wel een heel werk met die klassementen na 6 en 12 uur. Bijna alle kampioenschappen zijn nog "open". Behalve de GLPK Viper die reeds kampioen is bij de GT's maar nog niet in GTA. Vincent Dupont staat dicht bij de titel in de drivers challenge net zoals Belien in T en TA. In TB en GTB is rekenkundig nog veel mogelijk. Er zijn nog 2 races en daardoor nog 40 punten te verdienen per klasse, 80 per divisie en 132 voor de wisselbeker.
In de Drivers challenge staat Dupont op kop met 300 punten voor Kumpen (251) Cohen (246 en vorige leider) Kuismanen (228,5) Hasenbichler (223,5) Thiers/Thiers (218) Wauters/Wauters (212) Lamot (207,5) Belien/Jakobs (204,5) Divisie T : Belien/Jakobs 182, Van Bellingen/Leyssens 142, Theuws/Derdaele 139, Qvick/Beernaert 118,5, Radermecker/De Sordi 111 (vorige leider) TA : Belien/Jakobs 101, Theuws/Derdaele 79, Aerts/Moonens/Lippens 69,5, Meijers/Meijers/Broekmans 62,5, Carlier/Pasteels/Pauwels 55 TB : Van Bellingen/Leyssens 77, Qvick/Beernaert 75, Van Cleemputte/Gabriel/Aerts 65, De Keersmaeker/Van Delm 64, Beckers/Cassiers 60 Divisie GT : Kumpen/Dupont/Cohen 240, Thiers/Thiers 159, Kuismanen/Hasenbichler/Vosse 156, Lamot/Couwbergs 147, Wauters/Wauters 145 GTA : Kumpen/Cohen/Dupont 120, Kuismanen/Hasenbichler/Vosse 85, Wauters/Wauters 78, De Groot/Van de Haterd 56,5, Verbergt/Menten 43 GTB : Thiers/Thiers/Thiers 98, Lamot/Couwbergs 86,5, Schreurs/Verheyen 70, Verhoeven/Vanhoof/Doring 62, Goossens/Penders/Dujardyn 50 Voor de volledige lijsten kan je contact opnemen met Circuit Zolder of mij een mailtje sturen. |
Bedankt Andy :)
Achteraf bekeken is de nieuwe puntenverdeling het slechtste wat er ons kon gebeuren. Ondanks het feit dat KS is uitgevallen hebben zij toch 20 punten verdiend en blijven zij op kop. Het wordt moeilijk om hun nog in te halen vrees ik... |
Gezien de heel verschillende lezingen in de persberichten (die ook niet altijd kloppen met de schades aan de auto's) zou ik willen weten of iemand de aanleiding en uitkomst heeft gezien van de aanrijding tegen middernacht waarbij de Penders Porsche de Yab Yub BMW en de gele Marcos betrokken waren.
Pruike prestatie ook van de Eurotech mannen in hun eerste 24! Hulde aan het team van 24u.be. Zelfs hackers krijgen ze niet klein! |
Eh foutje.... lees i.p.v. Penders-Porsche RTM-Porsche #14
quote RTM: "Jammer genoeg is er ook minder goed nieuws van het RTM-front. De #14 Biturbo werd aangereden door de Nederlandse Hasdev BMW en diende op te geven". |
Leuke race, veel volk, veel sfeer.
Proficiat aan de winnaars :) |
Quote:
|
Het kwam er ongeveer op neer dat de Eurotech Marcos in de fout is gegaan, waardoor de #14 (aangetikt) in een noodmaneuver de BMW heeft geraakt.
|
"Het kwam er ongeveer op neer dat de Eurotech Marcos in de fout is gegaan, waardoor de #14 (aangetikt) in een noodmaneuver de BMW heeft geraakt".
Ja ja. En die noodmanoeuvre begon al twee bochten eerder waardoor die Porsche al twee keer door het grind ging???? "De #14 Biturbo werd aangereden door de Nederlandse Hasdev BMW" (quote RTM) ??? Net een nieuwe Vlaamse uitdrukking geleerd. Nen pippo. Was dat de chauffeur van de #14 misschien. In de thread over 24u.be hadden ze het over ene die rond middernacht langskwam. Zal rond die tijd geweest zijn zeker? |
Tell me more...
Dit was het verhaal zoals ik het ongeveer uit meerdere versies te horen kreeg, maar ik heb het voorval zelf niet gezien... |
"De #14 Biturbo werd aangereden door de Nederlandse Hasdev BMW" (quote RTM) ???
Donny Crevels is nog verhaal wezen halen bij RTM maar werd 'vriendelijk doch dringend' de deur gewezen. De Porsche was toen al lang en breed onder de zwarte lakens verdwenen. Dan zie je namelijk niet meer waar de schade zit (aan de voorkant heren van RTM!!) |
Quote:
|
Quote:
We komen er wel!! Kwestie van de puzzelstukjes aanleggen... |
Quote:
Wie van de forummers heeft contacten met welke teams, we vragen ze beleefd hun versie te posten, lijkt me de eenvoudigste manier |
Quote:
|
Alle gekheid op een stokje, mbt. de aanrijding tussen Crevels, Virtanen en de Marcos heb ik alle drie de partijen gesproken, Virtanen zegt duidelijk dat Crevels geen schuld heeft, Crevels ging evenmin als de RTM Porsche van zijn gas, maar gaf mogelijk iets te laat ruimte. De Marcos was erbij betrokken, maar die rol is voor velen onduidelijk. Vermoedelijk miste de piloot een versnelling, waardoor een kettingreactie is ontstaan.
Overigens waren Crevels en Virtanen in de karting niet bepaald vrienden.......... |
All times are GMT +2. The time now is 19:01. |