Quote:
Originally posted by Pascal
Als je hiermee wil aan tonen dat je een mooi plaatsje zal vinden wens ik je proficiat met je zin voor initiatief.
Als je hiermee wil aan tonen dat je (onrechtmatig) in het bezit zal trachten te geraken van een perskaart moet ik je streng met de vinger wijzen.
Wanneer gaan mensen eens leren om hun grenzen af te bakenen ?????? Een toeschouwer is een toeschouwer en hoort thuis op de hem aangewezen plaatsen. Waarom moet men toch altijd trachten iets te doen waarvan men verdomd goed weet dat het niet mag ?????????
En als er dan toch iets gebeurd wordt het telkens weer op de nek van de autosport geschoven.
Op die manier maken we onze eigen hobby naar de kl*ten.
Een boze autosportliefhebber......
C U
|
Zeg Pascal, wat is me dat nu :confused:
Als ik dat zeg, bedoel ik daarmee, dat ik opnieuw, net zoals bij iedere race, het circuit zal afwandelen op de voor de toeschouwers voorziene paden en zones en daar zal trachten een plaatsje te vinden waar het goed is om met mijn 300mm foto's te nemen. Ik heb geen perskaart en ben NIET jaloers op mensen die er wel een hebben. Ik kan er als amateur alleen maar voor zorgen dat ik in de fotografie dusdanig kan groeien dat er misschien, en ik zeg wel een dikke misschien, ooit een dag zal komen dat ik een perskaart 'verdiend' heb.
Ik snap wel dat je boos bent over het eerdere niet door mij geposte bericht, maar ik vind het niet netjes ook boos op mij te worden door een veronderstelling. ;)
Ik behoor waarschijnlijk tot de kleine schare, voorzichtige en gedisciplineerde fans die nog weten wat respect hebben betekent voor het harde werk dat er in dit soort initiatieven gestopt wordt. ;)
Zand erover?
|