De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   MONDEO TURBO in de Belcar (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6653)

kris28 14-12-2003 21:58

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Lijkt me een logische oplossing. Die 2L turbo ging beestig vooruit maar betrouwbaar is die motor nooit geweest...
lijkt me wel een beetje normaal wanneer men het vermogen van de wagen bekijkt

Raceboy 15-12-2003 00:49

Quote:

Originally posted by ikke
wist jij dat een racetempo van een 24 een stuk lager is dan een sprintrace van 125 min.

:no:
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Als je kijkt naar de genaamde Vosse. Die geeft gas of geen gas. half gas geven bestaat niet. Mss zijn jullie slimmer?

Bart.Vandecavey 15-12-2003 20:53

Wat was dan eigenlijk het probleem in Duitsland?

mse 15-12-2003 21:02

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Wat was dan eigenlijk het probleem in Duitsland?
Dat we het niet weten.

MSE heeft deze wagen overgenomen van de vorige eigenaar.
Wij gaan proberen om de wagen in optimale setup aan de start te krijgen.
Wat er in het verleden gebeurt is en waarom weten wij ook niet allemaal. Feit is dat wij gaan zorgen dat de wagen volgend jaar scoort.
Potentieel is er een ieder geval genoeg.

Zeker is dat wij als MSE andere objectieven hebben voor 2004 dan dat de vorige eigenaar had.

Bart.Vandecavey 15-12-2003 21:23

Jullie hebben natuurlijk al heel wat bewezen met de Marcos...
(SBP 2002)

mse 15-12-2003 21:36

Quote:

Originally posted by Bart.Vandecavey
Jullie hebben natuurlijk al heel wat bewezen met de Marcos...
(SBP 2002)

Ja bart, dat was toen echt spannend tot de laatste ronde.

ikke 17-12-2003 16:37

Quote:

Originally posted by mse
Ja bart, dat was toen echt spannend tot de laatste ronde.
en dat met eenwagen die vorige jaar niet gereden had zijn ze bij mse er vrij snel in geslaagd die wagen racewaardig te krijgen.

Bart.Vandecavey 17-12-2003 20:42

Jammer genoeg ongeveer 3 meter te racewaardig... (voor ons dan)

ikke 26-12-2003 23:10

naar het schijnt kan die wagen 650PK produceren ??? waar gaat dat naartoe ?

Scapa 27-12-2003 02:15

Quote:

Originally posted by ikke
naar het schijnt kan die wagen 650PK produceren ??? waar gaat dat naartoe ?
Als elke auto in de Belcar het aantal PK's heeft dat de motor zou kunnen halen... ;)

nils 27-12-2003 21:02

mondeo

Ik wil gewoon zeggen dat die mondeo een bom auto was en dat Patrick Selleslagh daar meesterlijk mee kon rijden en dat aan die auto niet zoveel moet aangepast worden, die is gewoon mega goed.
Ik vind het gewoon erg dat hij nooit een goede 2de piloot had, want als patrick reed ging die auto niet stuk.

AlainH 27-12-2003 22:35

ha wie is er dan in het begin van de 24 uur een jaar of twee geleden nogal hard van de piste gevlogen met die Mondeo ? :)

nils 27-12-2003 22:53

Dat weet ik maar daar is een uitleg voor:
Patrick(4de algemeen toen) kwam binnen om zijn regenbanden intewisselen voor slicks , maar zijn centrale moeren zaten vast en daardoor viel hij terug tot de voorlaatse plaats in het klassement .
Toen hij terug de baan opkwam begon het te regenen en Patrick was een klein beetje gefrustreerd en bogon daar door hard te rijden zeer hard, hij reed op slicks dezelfde tijd as de gebr. wauters(3de algemeen dat moment)op regenbanden.
Het was natuurlijk een fout, maar mag ik er u ook op wijzen dat dit 1van de zeldzame crashes is van patrick selleslagh ;)
Als we eerlijk mogen zijn denk ik toch dat deze man enorm hard kon rijden met de mondeo (ook met de corvette natuurlijk) ik denk niet dat er veel zijn die met een zelfgebouwde toerisme auto de porshes kunnen kloppen, want er is maar 1 mondeo zoals die dus hij heeft alles zelf moeten uitzoeken

Mika 2000 29-12-2003 08:45

;) ;) GROOT gelijk Nils.....

kris28 31-12-2003 20:17

Patrick is inderdaad een schitterend piloot

hadden ze naar mijn menig de wagen wat minder vermogen gegeven

waren ze wel de kampioenen geweest

All times are GMT +2. The time now is 19:45.