![]() |
Vandaag iets te horen gekregen van Trust ... ik citeer: "De kans dat we wél meedoen met de F1 is even groot als de kans dat we niet meedoen."
Lijkt me dat ze zichzelf een 50/50 kans op het zitje geven ... blijkbaar geen goede vooruitzichten lijkt me! Ik denk dat men daar bij Jordan gaat kiezen voor de jeugd met ervaring bij subtopper (Heidfeld) en oude rot met ervaring bij Renault als testrijder (McNish) en diens steun van B&H! Verstappen sponsors bieden geloof ik ongeveer evenveel als B&H ... B&H is echter wel al X aantal jaren hoofdsponsor en wilt een Britse rijder bij het Britse team ... dusja ... Jos is de klos als je't mij vraagt. |
zo, lijkt dat ik even op mijn 'Jos de klos' stelling moet terugkomen! *shame*
Vandaag bleek een persbericht uitgelekt te zijn met een uitnodiging voor de internationale pers op de voorstelling van de nieuwe rijders van Jordan. De race-rijders voor Jordan in 2004 zijn volgens dat persbericht Jos Verstappen en Allan McNish, zo bericht InsideF1.nl. Nick Heidfeld zou volgens diezelfde site de rol van testrijder krijgen toegeschoven. Quick Nick kreeg zijn budget blijkbaar niet rond en zal genoegen moeten nemen met het derde zitje InsideF1 wist ook te melden dat een officieel statement van het team maandag tussen 11 en 14 uur naar buiten gebracht zal worden. Hoofdsponsor van het Britse team wordt vanaf nu ook de persoonlijke sponsor van Jos Verstappen, namelijk Trust. De keuze om af te stappen van een tabakssponsor is ergens logisch aangezien het vanaf einde 2006 verboden is om met tabaksreclame rond te rijden. Op de officiele homepage van Verstappen staat te lezen dat er nog niets getekend is. "Het zou zomaar nog een paar weken kunnen duren. Eind januari? Misschien zelfs wel februari, maar alles zou ook wel eens in een stroomversnelling kunnen geraken waardoor we er eerder uit zijn", aldus Vermeulen. Insiders menen al langer dat er al een rijder is met een contract maar volgens Vermeulen is dat vast en zeker niet Jos. "Dat is absolute onzin. Er is contact maar géén contract. De media schrijven maar wat ze willen over getekende contracten, maar het is gewoon niet waar", ging Vermeulen verder op Verstappen.nl. "De sponsors moeten eerst overeenstemming hebben met Eddie Jordan. Het team wil een goede coureur, in combinatie met een zo aantrekkelijk mogelijke financiële deal en de sponsors willen daar zoveel mogelijk exposure voor terugkrijgen. Dan gaat het niet alleen over de bestickering van de auto maar ook over andere faciliteiten zoals hospitality, entreekaarten voor relaties, enzovoorts." Momenteel zit Trust directeur Michel Perridon voor zaken in Amerika en komt pas op dinsdag 20 januari weer terug. "Dat hoeft geen belemmering te zijn voor de onderhandelingen", bezweert Vermeulen. "We hebben dagelijks contact en Michel weet precies wat er gebeurt en wat er besproken wordt." Op het einde van het artikel laat Vermeulen zich niet verleiden tot het noemen van een datum waarop een contract met Jordan getekend kan worden: "Geduld, geduld. Ik ga hier niets over zeggen, het blijft Formule 1. Morgen kan het er weer heel anders uitzien. We zijn positief over de ontwikkelingen, de gesprekken duren voort. Daar moeten we het voorlopig op houden", was het slotwoord van Vermeulen. |
topnieuws, Gilles ! ;)
Ben benieuwd naar maandag :D (voor de nieuwe Sauber natuurlijk...;D ) |
Quote:
|
hehe, wie weet :)
wedde dat hij hem vast rijdt ;) |
Tijd voor de updates!
[update] 10/01/04 12:33 Ondertussen heeft de website van RTL Duitsland ook al gemeld, dat zij uit betrouwbare bron deze fax hebben gekregen. Bij de rijders van 2004 staat Verstappen vermeld als rijder voor 2004, met startnummer 19. [update] 10/01/04 13:44 “Maandag zal er door Trust geen persconferentie worden gegeven. Ook zal er door Trust die dag niets bekend gemaakt worden. Zodra er meer nieuws is horen jullie dat, maar dat is dus niet komende maandag. Vooralsnog is er geen contract getekend", vertelde Muriel Wolda. Dit wist Formule1nieuws.nl te melden nadat ze Trust aangeschreven hadden. |
lijkt me logisch dat ze bij Trust zeggen maandag geen persconferenties te geven .....
Zeggen dat ze dat wel doen is hetzelfde als zeggen ... Jos rijdt bij Jordan ;) |
Inderdaad
Helen Temple van Jordan wist me ook te zeggen dat er maandag niets zal aankondigen. Het Duitse RTL zegt echter dat ze dezelfde fax ook van Jordan hebben gehad omtrent de rijders-line up voorstelling ... dusja, afwachten weer :-) |
Quote:
|
Ik vind Jos zeker geen beroerd rijder maar hij zit terug in een team dat op de terugweg is; jammer...
|
ennuh..........wat denken we hiervan?
http://www.trust.com/_images/f1/home/flash/f3-8.swf Dit staat dus op de site van Trust, nog een jaar Jos Verstappen :rolleyes: ? |
|
dat is dus uitgelekt :p
|
erm... kan ff niet volgen :s
op die bovenste zie ik fisichella met thrust (photoshop dus) en vanonder gewoon verstappen in z'n wagen van vorig jaar? iemand die me even het een en het ander wil verduidelijken? :) |
Quote:
Morgen weten we misschien meer :) Wel vreemd als er morgen iets gebeurt: Jordan zit naar 't schijnt in Bahrein, Perridon van Trust zit in Amerika, en de verzamelde F1-pers zit bij de Sauber-presentatie. :rolleyes: |
All times are GMT +2. The time now is 14:24. |