![]() |
Re: 2 x 2 uren race te Bilzen op 8 februari
Quote:
|
Re: Re: 2 x 2 uren race te Bilzen op 8 februari
Quote:
Ik zou zeggen : stuur eens een mail aan de organisatie. Zo heb ik het trouwens ook gedaan en ik kreeg prompt antwoord op al mijn vragen. Op enkele ogenblikken waren we dan ook ingeschreven. Veel succes. C U |
Heb Wim enkele dagen geleden nog gezien en er waren nog behoorlijk wat plaatsen vrij.
|
Quote:
|
gewoon : naam van het team, namen van de piloten en welke race (17u of 19u)
|
dringend!!!
dringend:
ik d8 dus aan deze race mee te doen met ne maat van mij, maar kheb nu zonet vernomen dat hij niet kan, is er hier imand die ook aan deze race wil meedoen en die in mijn team wil meedoen (of iemand die voor deze race nog een piloot voor zijn team zoekt of zo????) (naam van team is nog onbekend, moet nog iet verzinnen, dus geef maar wa ideeën)? ik rij gewoon voor de fun, dus niet persé om een 1ste plaats te bereiken of zo, het maakt me niet uit of een beginner of gevorderde (of pro) bent zolang je maar aanvaardbare tijd rijd (kzou nie echt graag laatste eindigen :P ), iemand intresse? |
Quote:
Ook handig om weten is hoe laat we ter plaatse moeten zijn enz... C U |
Re: dringend!!!
Quote:
|
Re: Re: dringend!!!
Quote:
|
Re: Re: dringend!!!
Quote:
|
Quote:
een half uurke op voorhand is goe |
nog een vraagje, hoe zit het met de kwalificaties (want daar word niet over gesproken)?
word er 15min. kwalificatie over het hele team verdeeld (in mijn geval 2 man dus ieder bvb. 7 min) of is het 15min./piloot of nog anders???? en nog een vraag specifiek voor Wim; is mijn inschrijving volledig inorde? heb je de overschrijving goed ontvangen? |
hoi mike,
ja we hebben jou overschrijving goed ontvangen...dus alles is in orde! Voor de training ist ong. 12min. per team om wat in te rijden! ok? Groetjes wim |
Quote:
|
nog 1 vraagje, zit die kwalificatie in die 2 uur inbegrepen of ist 12min kwali + 2 uur?
|
All times are GMT +2. The time now is 18:21. |