De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Voorproefje nieuwe Renault F1 !?! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6982)

yvdp 20-01-2004 19:18

ah, het zal dat zijn. Zet daar nu alonso in hé en je ziet het meteen :D

Aerogi 20-01-2004 20:49

Re: Voorproefje nieuwe Renault F1 !?!

Quote:

Originally posted by The Interceptor
http://www.f1racing.nl/photo/upload2/ITxZeTqSCyqKb.jpg
ik ben toch eens benieuwd hoe ze dat gaan doen om te tanken, lijkt me nogal "prutsen" om dat vlot te laten verlopen... ;)

yvdp 20-01-2004 22:21

idd, voort zelfde geld stompen ze dat vleugeltje eraf...

FormulaV-JH495 20-01-2004 22:40

Dit jaar zien de F1 bolides er niet zoals de laatste jaren er allemaal hetzelfde uit.

yvdp 20-01-2004 22:48

wat een enorm leuk seizoen gaat geven denk ik :)
ik wou dat we al maart waren. Echt, winterstop duurt te lang :p

marcel 20-01-2004 23:29

Quote:

Originally posted by yvdp
wat een enorm leuk seizoen gaat geven denk ik :)
ik wou dat we al maart waren. Echt, winterstop duurt te lang :p

volledig mee eens. der zouden 26 wedstrijden per jaar moeten zijn, dan hebben we daar geen last van

Guido 20-01-2004 23:49

sorry hoor, maar het eerste wat in me opkwam was: "een crème-car" Vraag me niet waarom, maar daar moest ik aan denken. De achterkant ziet eruit als eentje die in elkaar geknutseld is. Zo van, oh ja hier nog een vleugel, daar nog een lipje, hier nog een dipje en mannen: "trekt het er een beetje op"?
Antwoord uit een hoekje in de atelier:
"Euh, je ne sais pas, mais bon euh, ça l'air d'être speciale, donc euh, pourquoi pas?" :D :D

Renault niet bij de eerste 4 dit jaar.

Maarten 20-01-2004 23:54

als het geen nut had, zouden ze het niet doen hé Huudo ...

dus hopelijk minstens een evenaring dit seizoen

ik heb de indruk dat we eens wat meer verschillende auto's vanvoor kunnen krijgen ...

airco 20-01-2004 23:56

tzal zijn omdat ik er vandaag een hele dag mee op het autosalon heb gelopen ..... maar ook hier volg ik Huudo ;)

vleugeltjes, schouwtjes, lipjes overal .....

Van die ronde diep uitgesneden sidepods komt de mosterd blijkbaar bij Ferrari .....
Bovendien ... direct een motorblow op de eerste testdag :o

Sennake 20-01-2004 23:56

Quote:

Originally posted by Huudo
De achterkant ziet eruit als eentje die in elkaar geknutseld is. Zo van, oh ja hier nog een vleugel, daar nog een lipje, hier nog een dipje en mannen: "trekt het er een beetje op"?

Amai, dat lijkt meer op een weerstation of zoiets, die zijkant, met al die toestanden erop. Trekt op genen bal. Strakke lijnen zijn er niet meer bij tegenwoordig :(

Guido 20-01-2004 23:58

Quote:

Originally posted by Maarten
als het geen nut had, zouden ze het niet doen hé Huudo ...

Ola, 't zou zeker niet de eerste ingenieur zijn, die zijn ontwerp op het circuit uitgetest ziet en tot de vaststelling moet komen dat de gegevens op de baan helemaal niet overeenkomen met de data uit de tunnel. 'k hoop voor hun dat het goed gaat. Ik vind het maar niks.

Raceboy 21-01-2004 00:01

Quote:

sorry hoor, maar het eerste wat in me opkwam was: "een crème-car" Vraag me niet waarom, maar daar moest ik aan denken. De achterkant ziet eruit als eentje die in elkaar geknutseld is. Zo van, oh ja hier nog een vleugel, daar nog een lipje, hier nog een dipje en mannen: "trekt het er een beetje op"?

Plezant om te plekken :p :D

Sennake 21-01-2004 00:02

Quote:

Ik vind het maar niks.
Quote:

Originally posted by Airco
..... maar ook hier volg ik Huudo
Quote:

Originally posted by Sennake
Trekt op genen bal.
De autosalon-bende komt goed overeen vandaag percies :D

Maarten 21-01-2004 00:04

Quote:

Ola, 't zou zeker niet de eerste ingenieur zijn, die zijn ontwerp op het circuit uitgetest ziet en tot de vaststelling moet komen dat de gegevens op de baan helemaal niet overeenkomen met de data uit de tunnel. 'k hoop voor hun dat het goed gaat. Ik vind het maar niks.
daar heb je wel gelijk in huudo, maar soit ... we zullen de testen maar afwachten zeker?
ik heb het alleszins voor renault, zo een underdogteam dat hopelijk volgend jaar nog wat verder kan stunten en zich mengen tussen de drie groten ;)

Guido 21-01-2004 00:06

Quote:

Originally posted by Maarten
daar heb je wel gelijk in huudo, maar soit ... we zullen de testen maar afwachten zeker?
ik heb het alleszins voor renault, zo een underdogteam dat hopelijk volgend jaar nog wat verder kan stunten en zich mengen tussen de drie groten ;)

Laten we vooral de eerste paar races afwachten. ;)

Maar da's toch zeker da, dat brengt leven in de brouwerij.

All times are GMT +2. The time now is 11:01.