De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Tv programma zoekt autosport liefhebbers !!!!!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7181)

AlainH 14-02-2004 01:56

witte raven ?

FormulaV-JH495 14-02-2004 13:23

Me 2

yannick88 14-02-2004 14:17

Hier worden autosportliefhebbers gevraagd om deel te nemen aan een programma op de VRT .
Het is wel niet eerlijk dat er alleen mensen worden toegelaten die uitsluitend lid zijn van de depaddock .
Als je toch bepaalde mensen wil uitsluiten is het misschien beter om deze informatie niet naar buiten te brengen via de site .

Nog nooit gehoord van een interne mail aan de leden
Alvast veel succes met de activiteiten

Met sportieve groeten

Baron 14-02-2004 14:37

Dit is allemaal verschrikkelijk verwarrend. :confused:
Kan er iemand in klare en duidelijke taal uitleggen waar dit om gaat?

ikke 14-02-2004 19:07

jongens hou er rekening mee dat het je zowiezo geld gaat kosten zonder zekerheid van succes.

Duijmski 14-02-2004 22:11

Quote:

Originally posted by yannick88
Het is wel niet eerlijk dat er alleen mensen worden toegelaten die uitsluitend lid zijn van de depaddock.

Hiermee wordt dus niet bedoeld dat je lid bent van het forum? Dat scheelt dan weer een mailtje (als dat zo is, idd een beetje rare manier).

Gr,

Duijmski

Sennake 14-02-2004 23:43

Quote:

Originally posted by yannick88
[B]Het is wel niet eerlijk dat er alleen mensen worden toegelaten die uitsluitend lid zijn van de depaddock .
Als je toch bepaalde mensen wil uitsluiten is het misschien beter om deze informatie niet naar buiten te brengen via de site .
????? Wie zegt dat? Verkeerde interpretatie van jouw kant denk ik hoor...

Iedereen hier, zonder uitzondering, mag zijn kandidatuur stellen!

Raceboy 15-02-2004 00:46

Quote:

Originally posted by ikke
jongens hou er rekening mee dat het je zowiezo geld gaat kosten zonder zekerheid van succes.
En jij weet dit hoe? Ben jij de producer, de regisseur, de bedenker? Mss Bert de Grave? want waar jij die info ook vandaan haalt, het staat niet in deze thread.

Rasse 15-02-2004 02:08

Quote:

Originally posted by Marshal
Es kijken of ze allochtonen positief behandelen ;) :D .........die van mij is de deur uit.
Zolang het maar niet met oranje klompen is :+

coast 15-02-2004 14:24

Wat zitten hier toch soms negatief ingestelde mensen !

Cynisch ,sceptisch enzovoort !!

Het is simpel ,na jaren hier soms te zeveren of commentaar te hebben waarom anderen aan autosprt kunnen doen en sommige van jullie niet ,wel dan krijg je de kans om aan iets deel te nemen waarmee je niet alleen met je kop op TV komt maar ook nog de kans krijgt om eens intensief op alle niveau's de autosport mee te maken en dan is het weer iets.

Weer zijn er een paar die er in slagen om de meest onnozele commentaren te hebben.

NEE HET KOST NIET EEN EURO !!!!!!

Laat er geen misverstanden bestaan ,ik zeg dit niet tegen de mensen die er positief mee bezig zijn !!!

Er zijn honderden mensen die de teams en de evenementen steunen maar nooit ' in the picture ' komen te staan ,wel uit dank en respect voor die mensen hebben wij dit gelanceerd !

Wij verdienen of winnen daar niets mee ,buiten de publiciteit voor ons team.

Dit gezegd zijnde ,doen jullie ermee wat jullie willen !

NOGMAALS , VOOR DE MENSEN ER ENTHOUSIAST OVER ZIJN IS DIT BERICHT NATUURLIJK NIET VAN DOEN .

gr
Coast

fordje 15-02-2004 14:36

:applaus: !!

Bart.Vandecavey 15-02-2004 14:38

:worship:

Sennake 15-02-2004 15:21

Frank, ik ben het geen 100 maar 200% akkoord met jou :)

Guido 15-02-2004 15:37

Huudo toch!

't wordt tijd dat ik deze kant écht iedere dag kom 'checken'. Maar goed, want anders had ik het niet geweten.

Mijn "cv" is ook verstuurd :D :D

Alvast bedankt op voorhand voor dit "schitterende" initiatief. En als Sennake zegt dat het goed is, dan is het goed. Basta. Het leven is aan de durfers en de twijfelaars zijn nog nooit ver geraakt, of komen dikwijls te laat. Voila. :D

boosterke 15-02-2004 15:37

ik ook mailke gestuurd se :D

All times are GMT +2. The time now is 19:52.