![]() |
Quote:
|
Rav4...wait and see...
|
Quote:
|
volgens mij moet je er echt mee blijven testen todat alle ziektes (GEEN kinderziektes) er uit zijn. ma als je zo een druk schema hebt gelijk ad-sport (belcar,touringcup,...) denk ik niet dat er nog veel tijd overschiet. ofwel moeten ze een appart dakar team oprichten.
|
Quote:
|
zou da een probleem zijn bij ad-sport ???
ik heb gehoord dat ze een budget hebben voor 70 miljoen alleen voor de dakar. en als ze dan nog ni toekomen denk ik dat het beter is dat ze zich bezig houden met auto's die snel zijn en hun potentieel al bewezen hebben. bv: toyota lancruiser100,bowler wildcat,... |
Bowler??? Als je ziet hoeveel er aan de start stonden en hoeveel er aangekomen zijn... Dat Jacky er zo goed mee gepresteerd heeft komt omdat hij verstandig gereden heeft, iets wat de meeste andere Bowlers niet gedaan hebben. 't Is natuurlijk moeilijk een goede keuze te maken, de vorige Dakar was extreem zwaar. En niet iedereen kan met een Mitsu afkomen hé. De Rav4 wordt verder ontwikkeld en de nodige testen zullen uitgevoerd worden. Meer daarover op www.ad-sport.be als de tijd rijp is.
|
ik hoop dat er betere tijden zullen komen voor de rav.
gaat koen volgend jaar weer met de rav rijden ??? |
AD-sport, altijd veel beloven maar de resultaten blijven uit. Ze kunnen beter alleen de 24 uren rijden, daar presteren ze nog iets. Het zou beter zijn als ze al hun middelen inzetten om 1 disclipine goed te doen ipv. 25 dingen tegelijk .
De tijd dat de Porsche's nog redelijk standaard waren konden ze nog mee, maar nu de Belcar NOG verder geevolueerd is moeten ze afhaken. |
Misschien een goed idee. Er zijn nog de 24 u vd Nürburgring, Paul Ricard,Spanje, Daytona, Bathurst en in Japan zijn er ook 2.
Dank u voor de tip. |
francorchamps, niet vergeten e
|
Daar hebben ze al 2 jaar achter elkaar in de prijzen gereden.
|
ad-sport is het enige team in de belcar met zo een groot wagenpark,schema(touringcup, belcar, dakar, fia gt,...)
en overal kunnen ze goed mee dus waarom ermee stoppen. iedereen die zegt dat ad-sport bijna nergens meekan is DIK in de fout. |
Re: Wat is er aan de hand bij AD-Sport?
Quote:
waar kun terugvinden wat er bij ad sport te koop staat ??? coast |
waar kun je zien wat ad sport te koop heeft staan???
gr coast |
All times are GMT +2. The time now is 08:08. |