![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Nee, da nie...
|
Quote:
|
conclusie:
jullie houden Kelly goed in het oog. ;) wie niet. |
Quote:
|
Effe over de race nu,
in de start had ik geen 2de meer vandaar... Voor de rest was het een goed weekend, in de qualif zat ik al vanaf ronde 1 in het juiste ritme wat mij een 4de tijd algemeen opleverde... Na mijn start dus alles op alles gegeven maar dan moest ik een ongeluk midden in combes vermijden en rechtdoor gaan met als gevolg dat ik een 3tal keren met de 4 wielen van de grond kwam en dat de ophanging vooraan stuk gegaan was, met de yaris kon da, met de mini blijkbaar nie, het was kort maar krachtig... By the way, scapa, zijt gij de technieker van michael? |
Quote:
|
hoe kunt gij dan de link al snappen?
we hebben het pas vorige race officieel gemaakt... enfin, het doet er nie toe, zoiets gaat nogal rap rond en we hebben er dan ook nie echt doekjes omheen gedaan he... Er is toch niks mooier dan 2 mensen die mekaar graag zien De kans bestaat, met de nadruk op bestaat, dat ik de wedstrijd NA de nurburgring samen met Michael verder doe in de Mini... Maar da zit allemaal nog in de beginfase... |
Ik weet dat omdat ik vrijdag nog is langs de garage ben geweest en ik regelmatig telefoon krijg van andere teamleden die wel daar waren ;)
|
Quote:
Telkens de Honda Civic passeerde fonkelde die oogjes Ik heb wijselijk gezwegen en ook nergens iets geïnsinueerd. Maar ontkennen kun je dit niet !! ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Dat gaat wel snel Kel..........................
|
@ raceboy: das door gedacht maar wel goed gevonde :d tja, die vrouwen hé ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 18:20. |