![]() |
amaai, redelijk knappe auto's tussen...
Zowel de oude bekende als enkele nieuwe gezichten... Nu al favourieten: Celica in safari rally setup, mercedes 190 EVO en vooral de oude renault 5 GT turbo... |
eerste video van de Nordscleife.
http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/pv_gt4_e3.asx ps: let op de details binnenin dat blauw sportwagentje. ;) |
goei videoke amai!
Let ook op de toeschouwers bij de rally-stages, zo net als in het echte leven, een aantal die op de baan staan tot de laatste moment en dan nog snel achteruitlopen :) |
Amai, ik heb de laatste jaren niet echt meer verbaasd over het grafisch geweld dat de meeste games op ons scherm toveren, maar hier heb ik wel even grote ogen opgezet. En de Nordschleife ziet er fantastisch uit!
Als je me nu even wilt excuseren, ik ga mijn tong terug oprollen en mijn kin van de grond oprapen :D |
Prachtig filmke. :eek:
|
Kan het zijn dat ik in dat filmpje de Pagani Zonda zie
|
de pagani zonda was er ook al op GT 3 Thomaske :rolleyes:
|
Targa Florio zou ook in het spel zitten, heb ik gelezen
|
Iets dergelijks ja. Maar ze noemen het daar Costa d'Amalfi ofte Capri. Een hillclimb en aan de andere kant naar beneden, het eiland rond. In het filmpje is dat het circuit waar de Stratos rijdt.
|
very nice movie, enkele mooie wagentjes gezien die er in GT3 nog niet bij waren, weet er mss iemand een site waar ik een voorlopige (niet officiele ) lijst kan vinden van de wagens in GT4 ?
Greetzz.. Corvetteboy |
www.gt3times.com (en dan natuurlijk verder klikken naar FORUM.)
Eén bedenking, er bestaat gewoonweg nog geen volledige lijst, omdat de mensen van PD graag alles geheim houden. Maar deze lijst komt al aardig in de buurt, of deze , meer geupdate. |
mooi spel
|
Zou wel leuk zijn als Le Mans ook in het spel zit.
|
Quote:
|
Ik meen 50 wagens en 5 circuits.
|
All times are GMT +2. The time now is 05:16. |