![]() |
Quote:
|
Geen Van der zwaan, loos gerucht
|
Jammer :(
|
Quote:
|
Inderdaad geen marcos te zien in de lijst! :mad:
Maar wat mij wel opvalt in deze lijst, is dat er 2 !! BMW M3 GTR's staan!!! (nr 24 en nr 25) Ik veronderstel dat dit een tikfout is, aangezien er als piloten Dirk en Jörg Muller staan, en deze niet gaan meerijden nu zaterdag. Maar toch hoop ik dat deze lijst correct is, en dat er twee machtige GTR's aan de start staan :p |
In de deelnemerslijst staan normaal gezien ALLE wagens met piloten die dit seizoen in actie gaan komen. Zaterdag rijden alleen Priaulx-Lamy-Mollekens. Op de Nürburgring in hun eigen Duitsland zullen ze waarschijnlijk dus wel rijden met twee auto's, met Jörg en Dirk Müller achter het stuur.
Kwestie van dit even duidelijk te maken. |
De laatste stand van zaken volgens autosport.be: 58 deelnemers :eek: Welke recessie? :D
Dat gaat een mooie zaterdagavond worden in Rivage, Barbeque en paar flessen wijn doen de rest ;) |
Quote:
Sommige mensen hebben examens en willen daar liever niet teveel aan herinnerd worden :frusty: Ik ga dus gewoon het eerste optreden van de M3 GTR missen :fight: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Kzal wel een fotooke pakken zenne ;) |
Quote:
Als er iemand (of een paar mensen) de kans heeft (hebben) om detailfoto's van de M3 GTR te nemen (hiermee bedoel ik: motorruimte, in de wielkasten, onder de auto, in de koffer,... noem maar op): u zou mij er een groot plezier mee doen :) Ik heb nu toch al ongeveer 400 foto's van deze beauty maar ik kan er maar niet genoeg van krijgen. |
Ik zal er wel een paar voor u maken Stijn. ;)
Toch heerlijk als je die auto's in het echt kan zien rijden. :D :D |
Doet HIBN weer een live verslag dit keer?
|
HIBN zal heeft inderdaad een live internet uitzending voorzien. RIS heeft een live timing voorzien voor de SER.
Wat het in Duitsland wordt, staat momenteel nog niet vast. Wat wel vast staat is dat de Belcar 24 Uren van Zolder een volledige live-coverage krijgen i.s.m. 24u.be, de werkgroep die ook de twee voorgaande jaren instond voor de live-verslaggeving via internet. |
All times are GMT +2. The time now is 16:57. |