![]() |
Ik zal er ook zijn met de MX3. De ophanging en de remmen zijn wat aangepast. De nieuwe motor heb ik spijtig genoeg nog niet. :fight:
Hopelijk gaat het niet regenen, want ik heb mij enkele slicks aangeschaft. |
Quote:
|
De weersvoorspellingen zien er inderdaad niet al te rooskleurig uit. :frusty: Hopelijk komt de eventuele regen pas na 18u00. Hoop doet leven! :D
|
ALS de Manta klaar geraakt ...
ALS het goed weer is ... ALS ... ALS ... ALS .... Dan zal ik er ook zijn ! Veel te veel ALS'en, om de muren van op te lopen :frusty: Alles gaat tegen dit jaar IK WIL :gas: |
wat een voorspelling voor woensdag! ben er niet tevreden mee.
ik hoop echt dat er geen regen gaat vallen. dat ze dat vies weer niet een koppel dagen later kunnen zetten. ik ben een beetje overmoedig in de regen. hetgeen slechte gevolgen heeft voor mijn 106'je |
De weergoden staan precies aan onze kant..... de voorspellingen zijn aangepast. Slecht weer pas vanaf donderdag :D
Meteo |
Ik heb er maar opmerking voor :
Lang leve de weermannen @Rappe106 : Vergeet uw stikkerke niet he ;) Race-groeten, Jo Smets |
maar dat is vriendelijk van de weermannen dat ze het slecht weer een dagje uitstellen.
@jo: ik zal een toepasselijk stickertje maken. ik ben deze keer wel toe aan een dubbele dosis circuit (2 uur ipv 1). ik kan niet meer wachten! |
jonge, jonge, jonge. dzu!
ik had die meteolink niet dadelijk gezien. op de prentjes zijn druppels te zien, net als wolkjes en net als een zonnetje. WEET IK OOK WEL DAT HET NIET MEER GAAT SNEEUWEN! zo kan ik ook weer voorspellen. dzu, dzu, dzu nu is mijn humeurladder terug gezakt van hoopvol, optimistisch naar geirriteerd en verveeld. maar wachten dus groetjes |
Heb net het weerbericht gehoord,
het blijft morgen en donderdag droog volgens Sabinetje Wel wat bewolkt, maar dat is al niet zo erg he. C U All tomorrow Race-Groeten, Jo |
Hallo, ik ga ook men eerste stappen op het circuit wagen morgen. :p
Daar ik nog niet zeker was of de wagen klaar ging zijn heb k mij niet op voorhand ingeschreven. Dit kan morgenvroeg toch ook nog he? K zal zeker op tijd zijn (07u dacht k). :confused: *Ook hopend op goed weer* |
dag neo_vvl
aanmelden kan inderdaad morgenvroeg nog. Dit kan vanaf 7u en moet gebeuren voor 8u. |
euhhh... ff checken. gewoon vrij rijden is toch in de namiddag hé???
|
natuurlijk,
voor de beginners loopt het van 8u tot 14u. mensen met ervaring mogen de baan op vanaf 14u tot 18u. Aanmelden zoals steeds in WHEELS. Extra piloten of passagiers moeten zich aanmelden einde boxen aan de rode vrachtwagen. |
YES YES YES ... de Manta draait !!!
We zullen er dus morgen bij zijn. (enkel er nog 20dB afpitsen) Als het weer nu nog meezit. |
All times are GMT +2. The time now is 09:55. |