De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   24h Nürburgring (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8242)

FIRE 11-06-2004 13:41

Van http://adac.24h-rennen.de:
Quote:

#20 Honda Integra sucht einen Motor. Bitte in Box 15 melden
Misschien zit hier iets tussen.

:D

smiley 12-06-2004 13:57

jeeeey een opel op startrij 1 maaja maak nie echt veel uit.. te hopen weer succes voor opel.. hihihi gaat grappig worden een dtm astra met nr 1 héhé
nu ook hopen dat de andere astra nog de finish haalt..

PorscheGT 12-06-2004 15:32

ja... van die opels niets meer te zien... de beide opels,1audi en de Alzen-porsche zijn reeds binnen gekomen voor een bandenwissel.. dat maakt de stand:

1.v8-star jaguar|Dirk Adorf
2.Manthey porsche|Lucas Luhr
3.zakspeed|Werner Mohr
4.Audi DTM|Christian ABT
5.Schnitzer n°42|Jorg Muller
18.Duller BMW|Vincent Vosse
20.Opel DTM|Peter Dumbreck
28.Opel DTM|Manuel Reuter
36.Alzen Porsche|Klaus Ludwig

hoogstwaarschijnlijk zullen de wagens op kop ook binnenkomen voor nieuw schoeisel .. laat ons hopen dat de beide opels en alzen kunnen terugkomen met al een achterstand van meer als de helft van een ronde ...

smiley 12-06-2004 16:55

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
ja... van die opels niets meer te zien... de beide opels,1audi en de Alzen-porsche zijn reeds binnen gekomen voor een bandenwissel.. hoogstwaarschijnlijk zullen de wagens op kop ook binnenkomen voor nieuw schoeisel .. laat ons hopen dat de beide opels en alzen kunnen terugkomen met al een achterstand van meer als de helft van een ronde ...
tja er zijn nog genoeg ronde om die achterstand goed te maken.... :D maar even een vraagje weet er iemand of er een deel van de race uitgezonden wordt ofzo ??

FIRE 12-06-2004 17:00

Op DSF wordt de race uitgezonden, verder weet ik het niet.

smiley 12-06-2004 17:07

Quote:

Originally posted by FIRE
Op DSF wordt de race uitgezonden, verder weet ik het niet.
aah ma da heb ik nie :( dan zal ik het maar met een paar korte beelden bij de volgende dtm race moete houde (als ze er teminste wa tijd voor geve voor de dtm)

PorscheGT 12-06-2004 18:45

jaja... de Alzenporsche is even te ver gegaan in een bocht en de rechter kant eraf gereden... met een super-stint van Jörg Muller ligt de wagen n°42 BMW van schnitzer ruimschoots aan de leiding... in de Alzen-Porsche heeft ook zonet Uwe Alzen het stuur gelaten aan Klaus Ludwig die in 1 ronde maarliefst van de 108ste naar de 62ste plaats is geklommen!! ... mooie prestatie ..
en hij blijft maar inhalen...

de tussenstand:
1.Schnitzer BMW (42)|Jörg Muller
2.Manthey Porsche (46)|Lucas Luhr (+7m02)
3.Opel DTM (1)|Manuel Reuter (+7m10)
4.Schnitzer BMW (43)|Boris Said (+8m40)
5.Audi DTM (8)|Patrick Huisman (+1ronde)

het is wel aan het regenen nu .. maar die bmw's gaan enorm hard! want de n°43 is ook van ver teruggevallen met een fantastische Boris Said erin zit hij weer binnen de top-5... :D

Belle 12-06-2004 22:01

Weet er hier iemand hoe het zit met Paltala en Vosse? Want ik heb eerder LeMans en F1 zitten volgen...en ben toch benieuwd naar hun prestaties...

Hopelijk waren ze goed!

Scapa 12-06-2004 22:44

In het begin van de race wisselvallig weer (misschien nu nog maar dat weet ik niet). Zeer hectisch in de pits omdat ze met 5 auto's ofzo in 1 box staan. De teams kunnen onderling niets plannen en zo hebben er veel tijd verloren in de pits, waaronder ook de JGTC Honda NSX.

Ik word zo af en toe op de hoogte gehouden door onze teamchef die dit weekend mee is met de mannen van GS Motorsport daarmee dat ik dit weet.

Belle 12-06-2004 22:48

Met 5 auto's in 1 box?? :eek: Zo kunnen mecaniciens toch moeilijk werken??
Dat moet daar inderdaad wel een hectisch gedoe zijn!!

FIRE 12-06-2004 22:49

Is meer dan 200 wagens ook niet wat veel?

Scapa 12-06-2004 23:03

Denk het ook wel.

Opel krijgt in ieder geval serieuze klappen: 68 & 69 momenteel. It's BMW time this year ;)

FIRE 12-06-2004 23:05

Dat mag ook wel na het desastreuze jaar 2003

Scapa 12-06-2004 23:13

Die blunder snap ik ook nog altijd niet. Hun uitleg waarom ze droog ijs hebben gelegd (owv trage installation lap) vond ik ook maar zus en zo. Dit jaar moet er minstens een podium gehaald worden, anders gaan er een paar niet tevreden zijn vrees ik met alle gevolgen vandien misschien voor het GTR programma voor 2005...

Opel van Fässler is tegen de vangrail gevlogen na aqua-planning en heeft door herstellingen veel tijd verloren.

Guy 12-06-2004 23:15

voor sensationele life beelden en een uitzonderlijk geluid , moet je even afstemmen op www.nurburgring.de
en je neemt bij de gegevens over de 24 uren, de video van de V8-star Jaguar van Dirk Adorf.

Dan beleef je de eerste training gisteren, vrijdagmorgen dus, waarbij dit monster minutenlang in een gevecht is gewikkeld met een Audi TT ex-DTM en een Opel Astra ex-DTM !!!!!!!!!!!!!

Ook prachtige foto's terug te vinden zowel van vrijdag, training en Youngtimer 500 km, als van zaterdag !

All times are GMT +2. The time now is 16:48.