![]() |
Van http://adac.24h-rennen.de:
Quote:
:D |
jeeeey een opel op startrij 1 maaja maak nie echt veel uit.. te hopen weer succes voor opel.. hihihi gaat grappig worden een dtm astra met nr 1 héhé
nu ook hopen dat de andere astra nog de finish haalt.. |
ja... van die opels niets meer te zien... de beide opels,1audi en de Alzen-porsche zijn reeds binnen gekomen voor een bandenwissel.. dat maakt de stand:
1.v8-star jaguar|Dirk Adorf 2.Manthey porsche|Lucas Luhr 3.zakspeed|Werner Mohr 4.Audi DTM|Christian ABT 5.Schnitzer n°42|Jorg Muller 18.Duller BMW|Vincent Vosse 20.Opel DTM|Peter Dumbreck 28.Opel DTM|Manuel Reuter 36.Alzen Porsche|Klaus Ludwig hoogstwaarschijnlijk zullen de wagens op kop ook binnenkomen voor nieuw schoeisel .. laat ons hopen dat de beide opels en alzen kunnen terugkomen met al een achterstand van meer als de helft van een ronde ... |
Quote:
|
Op DSF wordt de race uitgezonden, verder weet ik het niet.
|
Quote:
|
jaja... de Alzenporsche is even te ver gegaan in een bocht en de rechter kant eraf gereden... met een super-stint van Jörg Muller ligt de wagen n°42 BMW van schnitzer ruimschoots aan de leiding... in de Alzen-Porsche heeft ook zonet Uwe Alzen het stuur gelaten aan Klaus Ludwig die in 1 ronde maarliefst van de 108ste naar de 62ste plaats is geklommen!! ... mooie prestatie ..
en hij blijft maar inhalen... de tussenstand: 1.Schnitzer BMW (42)|Jörg Muller 2.Manthey Porsche (46)|Lucas Luhr (+7m02) 3.Opel DTM (1)|Manuel Reuter (+7m10) 4.Schnitzer BMW (43)|Boris Said (+8m40) 5.Audi DTM (8)|Patrick Huisman (+1ronde) het is wel aan het regenen nu .. maar die bmw's gaan enorm hard! want de n°43 is ook van ver teruggevallen met een fantastische Boris Said erin zit hij weer binnen de top-5... :D |
Weet er hier iemand hoe het zit met Paltala en Vosse? Want ik heb eerder LeMans en F1 zitten volgen...en ben toch benieuwd naar hun prestaties...
Hopelijk waren ze goed! |
In het begin van de race wisselvallig weer (misschien nu nog maar dat weet ik niet). Zeer hectisch in de pits omdat ze met 5 auto's ofzo in 1 box staan. De teams kunnen onderling niets plannen en zo hebben er veel tijd verloren in de pits, waaronder ook de JGTC Honda NSX.
Ik word zo af en toe op de hoogte gehouden door onze teamchef die dit weekend mee is met de mannen van GS Motorsport daarmee dat ik dit weet. |
Met 5 auto's in 1 box?? :eek: Zo kunnen mecaniciens toch moeilijk werken??
Dat moet daar inderdaad wel een hectisch gedoe zijn!! |
Is meer dan 200 wagens ook niet wat veel?
|
Denk het ook wel.
Opel krijgt in ieder geval serieuze klappen: 68 & 69 momenteel. It's BMW time this year ;) |
Dat mag ook wel na het desastreuze jaar 2003
|
Die blunder snap ik ook nog altijd niet. Hun uitleg waarom ze droog ijs hebben gelegd (owv trage installation lap) vond ik ook maar zus en zo. Dit jaar moet er minstens een podium gehaald worden, anders gaan er een paar niet tevreden zijn vrees ik met alle gevolgen vandien misschien voor het GTR programma voor 2005...
Opel van Fässler is tegen de vangrail gevlogen na aqua-planning en heeft door herstellingen veel tijd verloren. |
voor sensationele life beelden en een uitzonderlijk geluid , moet je even afstemmen op www.nurburgring.de
en je neemt bij de gegevens over de 24 uren, de video van de V8-star Jaguar van Dirk Adorf. Dan beleef je de eerste training gisteren, vrijdagmorgen dus, waarbij dit monster minutenlang in een gevecht is gewikkeld met een Audi TT ex-DTM en een Opel Astra ex-DTM !!!!!!!!!!!!! Ook prachtige foto's terug te vinden zowel van vrijdag, training en Youngtimer 500 km, als van zaterdag ! |
All times are GMT +2. The time now is 16:48. |