![]() |
Quote:
|
En hoe! Maar liefst 12 seconden sneller dan Loeb!
|
Meer uitleg over bandenkeuze, die de grote tijdsverschillen verklaart.
Quote:
|
Kvindhet vreemd dat de tijden van deze 3 voor SS3 al binnen zijn en die van Duval niet ... :(
1 3 LOEB/ELENA CITROËN 5:58.6 0.0 2 1 SOLBERG/MILLS SUBARU 6:02.5 +3.9 3 7 MÄRTIN/PARK FORD 6:03 *Edit* vergeet het, hij is binnen op 1.1s. :) 1 3 LOEB/ELENA CITROËN 5:58.6 0.0 2 8 DUVAL/PREVOT FORD 5:59.7 +1.1 3 1 SOLBERG/MILLS SUBARU 6:02.5 +3.9 4 7 MÄRTIN/PARK FORD 6:03.4 +4.8 5 4 SAINZ/MARTI CITROËN 6:04.5 +5.9 6 2 HIRVONEN/LEHTINEN SUBARU 6:09.7 +11.1 7 14 CARLSSON/ANDERSSON PEUGEOT 6:19.5 +20.9 |
Quote:
Trouwens je bedoelt waarschijnlijk SS4. |
Quote:
Heeft te maken met iets van de startvolgorde wat ik niet snap. Misschien kunt iemand mij dat uitleggen? Jochen PS SS4 idd. |
Iemand enig idee wat er met Duval is gebeurd op SS5? Na de derde split ligt hij 3 seconden voor op Loeb en 2,5 minuut later eindight hij met 14 seconden achterstand....?
|
Quote:
|
Freddy laat zijn dat hij nog steeds Fast is :) 5de op KP5, 4de op KP6 en nu voorlopig 3de op KP7.
Zijn motor is duidelijk terug gefixt. Spijtig dat hij het wel kan vergeten in het algemeen klassement :( Duval zou wel eens zijn 3de plaats kunnen verliezen aan Solberg als hij zo bezig blijft :( Armin Schwarz heeft blijkbaar problemen. Hij (en de andere Skoda rijders) waren nochtans goed bezig. |
Als Loix zo bezig blijft zie ik hem nog punten pakken. Op SS7 was ie slechts 5 seconden trager met een 3de tijd. Op SS6 en SS7 zelfs duidelijk sneller dan Robert. Voor Freddy is het goed dat Gronholm naar huis is. Ben eens benieuwd of zijn motor ook zo goed zou gefixt zijn moest Marcus nog meerijden. Die van Peugeot kennende... :rolleyes:
|
Quote:
Martin daarentegen is onderweg met te zacht rubber. |
Quote:
|
en kijk eens wie dat er tijdens de shakedown bij Citroën zat. Vraag me af wat Bruno daar zit te doen eigenlijk?
http://rally.racing-live.com/photos/.../diapo_020.jpg |
Sorry, maar ik zie een Lancer en geen Thiry :D
|
Quote:
Peugeot heeft dit jaar echt wel iets met versnellingsbakken. |
All times are GMT +2. The time now is 16:54. |