![]() |
Welkom op het forum Staffo, en een DIKKE PROFICIAT aan Sennake.........................Dit is mijne ?????????
|
LOL Savi. Het scheelt maar een nulleke he.:D
|
:confused:
Quote:
Juist ja 73ste post OOOOOOOOOOOOOit worden het er 1000 (hoop ik). |
De aanhouder wint he Rrubinio
|
Quote:
|
nee want dit is het spam forum :D
|
idd Hakki ik dacht al dat alle hakki's een sabatjaar ingelast hadden........................
|
Sorry,oneliner maar "school " dat is ondertussen al zo'n 13 jaar geleden!:D
|
Sennake,
proficiaat met het behaalde resultaat, ik heb even verder er na gekeken en kwam tot een 'schokkende' constatatie dat jij tot op heden van het totaal aantal posts er mee dan 1 op tien bezit. Dit moet toch ook een uniek record zijn. By the way a person who writes a lot of things down, must have a 'leak' in its brains. because otherwise he will 'forget' everything. just for fun, Let wel op misschien gaat het tellertje maar tot 9999 en dan is het spelletje uit ik kom nu gevaarlijk in de buurt van honderd, ik vind dit van mezelf al heel een prestatie. greetz wilmai www.corsa-racing.be |
En gij nie alleen...ik ben der ook bijna.
Ik kan misschien nog iets zinnigs vertellen als ik dan toch zomaar ne post post: "BUD Rulez !":D |
Quote:
|
Proficiat Sennake met uwe 1000ste post. Deze post heeft zo een beetje dezelfde reden als die van Hakki: tonen da'k nog leef ;)
|
Quote:
|
Sennake.........het is nog niet gedaan he!:D Tenminste postings die ergens over gaan, dat kunnen ze bij sport24 niet zeggen:D
Zal nog wel effe duren voor ik mijn 1000 buitenlandse en infiltrerende postings heb gehaald:D |
Proficiat Sennake.
Keep up the good work. C U |
All times are GMT +2. The time now is 16:00. |