![]() |
Quote:
|
Het vermogen in de toeren gaan zoeken kan elke flinke tuner.
Een hoog koppel per liter ontwikkelen is een totaal ander verhaal, als je dit kombineert met een hoog toerental krijg je andere wonderen ( Yamaha R6 : 191 pk per liter !!! ) |
ik probeer u te volgen met mijn sunny van 220pk :(
kwestie van wat aan te zuigen he, ge kent mij he dat kan ik goed vroemmmmmmm |
die was voor Pascual
|
Quote:
Deze 2 liter V8 haalt een maximum koppel van 258 Nm en een vermogen van 340 pk :crazy: Begrensd op 12500 rpm in race spec (en springt pas uit elkaar bij 15000 rpm). Deze motor in een Caterham is pure waanzin: http://www.evansm.plus.com/v8/andy-run-3.wmv Ze zijn hem ook in een Elise aan het lepelen. |
De nieuwe V10 M5 rijdt reeds rondjes op de "Ring" als taxi. :gas:
Zie eerste 6 pics op http://www.creativephotoart.nl/Ring_31-10/index.htm |
Die motor zit dus aan 128 Nm per liter, op het niveau van de iets betere F1 !!!! Deze V8 is overduidelijk een pareltje.
|
Wat denken jullie hier van ???
En dat voor in een mini-tje... Our all steel race engine is a much proven race engine, taking many different championship wins world-wide over the past years. This engine unit comes in different displacement's to suit the championship you are competing in. Power output range from 135 BHP for the 1290 cc to 152 BHP for the 1460 cc with reliability records to match the power!! The Specification. Full roller rockers ARP head set Ultimate race 37-31 cylinder head Forged pistons Superlight "H" section steel con-rods EN40B steel crankshaft All steel main caps with 4 bolt centre cap Steel ultra light flywheel and race AP clutch Steel billet race camshaft Steel vernier duplex set Lightweight follower set H/C oil and water pumps Harmonic balancer pulley Race distributor Electronic ignition Engine components meticulously prepared, balanced, cleaned and assembled. Dyno run-in and power tested on our Super flow dyno prijs ligt rond de 7400 pond. Hier kan nog een serieuse inspuiting en een computergestuurde ontsteking op. komt er nog wat PK bij ;) Meer info op www.swiftune.co.uk bij All Steel race engine. Race-groeten, Jo Smets |
All times are GMT +2. The time now is 21:56. |