![]() |
Dat is juist het nadeel aan het Circuit van Zolder dat je de mensen niet kunt weghouden uit de paddocks maar hier wordt aan gewerkt. Ik heb opgevangen dat de bos tussen Chicane en J-X Chicane weg gaat en daar nog een Paddock bijkomt.
Mvg |
Ik ga al twee jaar naar de World series zonder last te hebben van de hiervoor genoemde mierenhoop. Voor één keer per jaar waag ik me niet aan rondwandelen.
Ten eerste ga ik op tijd (ongeveer 07.30 uur) naar een vaste plaats. Ten tweede heb ik mijn stoeltjes bij en begaf me in 2003 en 2004 respectievelijk naar de REA-bocht en naar de Villenueve-chicane. Daar installeer ik me en blijf de hele dag op deze plaats. Na een weekend kent men zelfs zijn buren en kunnen er heel wat leuke gesprekken en ervaringen gedeeld worden. Als men bovendien zijn buren kent, kan er een wandelingetje van af. Je vraagt gewoon de buren om even op je spullen te letten en vice versa. Dit is niet geheel mijn manier van doen op een race weekend maar de situatie noodzaakt er toe. En eerlijk gezegd voor één keer per jaar is het ook op die manier gezellig. Misschien een idee voor een grote Paddock meeting ?!?! C U |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ben al heel blij dat Belcar tijdens de 1000 kms valt en niet tijdens de World Series by Renault... |
mja die belcar tijdens de 1000km is voor jou ook gratis. Dus voor de dames maakt de wissel niet veel uit. Vind ik eigenlijk een soort dicriminatie. Mag zelfs helemaal niet volgens de wet.
|
Quote:
|
Inderdaad, ik heb dat gelezen op een flyer tijdens de Motorshow dat vrouwen en kinderen gratis binnenkomen. Speelt inderdaad wel serieus in m'n voordeel want zo spaar ik toch 25 euro uit, maar het is zoals je zegt niet bepaald fair ten opzichte van de mannen vind ik zelf. Vooral omdat zij toch 95 % van de supporters uitmaken... Maar das uiteraard de truc zodat de vrouwen meegaan met de mannen opdat ze mogen gaan...
|
Quote:
|
Ik heb dat ook gedaan vorig jaar, gewoon zondag stoeltje aan de Villeneuve neergepoot en rustig relaxed naar de wedstrijden kijken. Op zaterdag loop ik rond op mijn gemakske, er is dan toch niet al te veel volk.
Greetzz.. Corvetteboy |
All times are GMT +2. The time now is 10:51. |