De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Rallysprint - Wintercup Finale @ Zolder - 20 feb 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9939)

Dragu 19-02-2005 22:09

Forfait van Vanlaer ! Motor stuk !
bron : Davy Thiery

Don Kamiel 20-02-2005 18:53

Weet je misschien ook wat Monnens aan de hand had ??
Ik zag geen schade aan de wagen (Buitenkant) , maar toch starte hij niet ???

Autofan 20-02-2005 19:09

Quote:

Originally posted by Don Kamiel
Weet je misschien ook wat Monnens aan de hand had ??
Ik zag geen schade aan de wagen (Buitenkant) , maar toch starte hij niet ???

Hij startte wel degelijk, maar nog voor hij zijn eerste ronde had gereden, kwam hij de pits in met vreemde geluiden uit zijn Mitsu.

Mr.Dallara 20-02-2005 21:14

Ik was deze namiddag in Zolder voor m'n eerste wintercup. Met dit magere deelnemers veld (kleiner dan op de lijst die hierboven staat, 50tal deelnemers waaronder maar 4 mitsus) en een koud weer als vandaag (zonder een laagje sneeuw in Zolder) zien ze mij er niet meer terug.

Voor het publiek is het technisch en bochtige gedeelte in de paddock onbereikbaar, wat wel teleur stellend is.

Toch wel enkele mooi schuivers gezien in de haarspeld aan het mediacenter en enkele 360° tot zelfs 720° spins gezien in de remzone van de Villeneuve.

Verder heb ik dankzij een enorme plas in de paddock enkele prachtige plaatjes kunnen schieten, deze en de andere foto's vanaf strak te zien op de gekende site . ;)

Raceboy 20-02-2005 21:16

geen sneeuw? Ik heb anders toch wel een laagje sneeuw gezien hoor.

Mr.Dallara 20-02-2005 21:36

Quote:

Originally posted by raceboy
geen sneeuw? Ik heb anders toch wel een laagje sneeuw gezien hoor.
Tja, das de moeite niet om over te spreken hé...

Het smelte terplaatse, zelfs op het gras bleef amper iets liggen...

Autofan 20-02-2005 22:17

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara
Verder heb ik dankzij een enorme plas in de paddock enkele prachtige plaatjes kunnen schieten
Je bent niet de enige die deze enorme plas ook gezien heeft ;) Het zorgde inderdaad voor mooie foto's. Wel spijtig dat voor zo'n zwak deelnemersveld de toegangsprijs weer een euro duurder was ten opzichte van de vorige keren.

Mark 20-02-2005 22:19

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara

Voor het publiek is het technisch en bochtige gedeelte in de paddock onbereikbaar, wat wel teleur stellend is.

Tussen de KP's door was er bij de voorgaande twee sprints de mogelijkheid om naar de zandheuvels te lopen. Gewoon netjes vragen aan de mensen van de organisatie ;) Je moet dan wel de hele KP op die plaats blijven.

Raceboy 20-02-2005 22:20

eem tis al heel het jaar evenveel hoor. En zwak deelnemersveld? Ik heb toch mooie actie gezien. Die lagere klassen zijn veel leuker dan die stofzuigermitsubishi's.

En ja die plas was een mooi plaatske :D

Juha 20-02-2005 22:21

Quote:

Originally posted by Mark
Tussen de KP's door was er bij de voorgaande twee sprints de mogelijkheid om naar de zandheuvels te lopen. Gewoon netjes vragen aan de mensen van de organisatie ;) Je moet dan wel de hele KP op die plaats blijven.
Moest je een perskaart voor hebben. Ofwel jezelf eruit lullen en doen alsof je die hebt. :D

Raceboy 20-02-2005 22:22

Quote:

Originally posted by Juha
Moest je een perskaart voor hebben. Ofwel jezelf eruit lullen en doen alsof je die hebt. :D
gewoon vragen lukt ook hoor.

Autofan 20-02-2005 22:28

Quote:

Originally posted by raceboy
eem tis al heel het jaar evenveel hoor. En zwak deelnemersveld? Ik heb toch mooie actie gezien. Die lagere klassen zijn veel leuker dan die stofzuigermitsubishi's.

En ja die plas was een mooi plaatske :D

Hoe komt het dan dat ik nu 6 euro moest betalen en de vorige twee keren 5 euro?

Stond jij bij Wim bij die plas?

Unbreakable 20-02-2005 22:57

Onze foto's van de rallysprint van daarstraks staan ondertussen online.

Het leek meer op een slipcursus met het overtollige water, maar het was dus wel spektakel.

Hier enkele teasertjes:

http://users.skynet.be/kbo-torfs/documenten/wcz14.JPG

http://users.skynet.be/kbo-torfs/documenten/wcz15.JPG

http://users.skynet.be/kbo-torfs/documenten/wcz19.JPG

More : klik hier

Greetz,
the Unbreakable

Pascal 21-02-2005 01:53

Toch wel zwakke kritiek voor een organisatie die nu eens pech heeft. MCE verdient beter !!! Hun wedstrijd stond immers eind 2003 reeds op de kalender. Ze hebben de tegenslag dat de Ardenne Bleu Rally wordt georganiseerd en dat bovendien zij dit weekend hun testdag hadden. Dit, gecombineerd met het ontbreken van de steun van Dunlop, is de reden van het mager deelnemersveld. Dit had niemand kunnen voorspellen. En dat is de reden dat toppers wegbleven. Het delneemersveld zag er in voorgaande edities toch wel goed uit.

Dit wil echter niet zeggen dat het aanbod niet aangenaam was. Ook zonder het uitblijven van toppers heb ik genoten van de wedstrijd. Mannen en vrouwen die echt op scherp stonden, konden mij laten genieten van hun kunnen.

Ik heb enkel de uitslag van de eerste reeks gezien. Bovenaan stond Peter Hopmans met vier seconden voorsprong op nummer twee en drie...

Op plaats drie, verrassend, wat mij betreft Johnny Vanzeebroeck met een Clio RS en slechts op iets meer dan 4 sec van de leider.

Iemand de volledige stand na 4 reeksen...

Enig minpuntje is de startplaats : er werd met twee tegelijk gestart op het einde van de pitlane. De ene reed onmiddellijk het circuit op richting eerste linkse, de andere reed de piste op via de acceleratiepiste. Op een gegeven moment ging er een deelnemer rechtdoor aan de eerste linske en belandde in de grindbak. Als daar net een deelnemer van start zou zijn gegaan, zouden de gevolgen niet te overzien zijn. De situatie is min of meer vergelijkbaar met de acceleratiepiste in Spa ter hoogte van de Raidillion. Volgende keer toch eens aan denken...

C U

Dirtdevil 21-02-2005 10:42

Ik vond het persoonlijk ook wel jammer voor Ludo en de zijnen!
46 starters is niet echt vet veel. Opvallend weinig toeschouwers wel in vergelijking met de vorige edities!

Toch vond ik het een schitterende dag! Alles hebben we gehad! Sneeuw, hagel, regen .... plassen ter grote van een zwembad! Super gewoon!

En er stonden heel wat mensen met een fototoestel langs het parcours ... duhus .... als er iemand toevallig fotootjes zou hebben van een witte corsa met n° 32 ... please let me know! ;)

greetings

All times are GMT +2. The time now is 22:30.