![]() |
Quote:
|
Toch verbaast het me een beetje dat er niet méér zijn die Gardemeister in hun Top-3 hebben staan. De Focus is toch vrij snel dacht ik en Gardemeister wordt toch wat onderschat dacht ik. Ik hoop dat je top-3 uitkomt Huudo :D
|
Zeker wordt Gardemeister onderschat op een ondergrond zoals Zweden. Ik heb hem ook niet in mijn top-drie staan maarja. Gardemeister kan een hele mooie lijnen zoeken in de sneeuw. Dit ben ik te weten gekomen door de verslagen van de wintertesten van de Focus.
Mvg |
Quote:
juist tussentijden eens bekeken op wrc.com voor kp1: galli, carlsson, paasonen gaan goed mee vooraan.. Zal wel te wijten zijn aan het feit dat die later gestart zijn... |
Quote:
Gardemeister is 13de op SS1 (20 sec trager dan Solberg) :( Hij moet natuurlijk 2de starten achter Loeb, wat een nadeel kan zijn. |
Inderdaad, de eerste starters hebben wel een nadeel dacht ik tov de nakomers.
|
Split times kan je niet meer bekijken, tenzij WRC+ hebt (kost geld) :mad:
Solberg lijkt ook de snelste te zijn op SS2. Een mooie start. |
Gronholm neemt de leiding na een knaltijd op SS3. Gronholm, Loeb en Solberg binnen 2 tienden.
Galli blijft verdomd snel (zeker in vergelijking met de eerste Mitsubishi rijder Rovanpera) en Carlsson heeft pech en verliest een minuut. |
De Skodas doen het zeer goed op de eerste 3 proeven: Ekstrom 7, Tuohino 8 en Paasonen 9. Ze blijven zelfs voor het legertje Fords, maar dat kan allemaal snel veranderen.
|
Duval kan mijns insziens toch wel goed volgen. Hopelijk blijft hij dit weekend wel op de baan.
|
Duval is bezig aan een slimme rally denk ik. Al wat telt is finishen dus geen risico's nemen en profiteren van uitvallers gedurende het weekend.
|
Quote:
Ik vind dat een verantwoorde investering. Vooral omdat ik meer naar WRC "luister" terwijl ik aan het modelbouwen ben dan dat ik op het scherm zit te kijken... |
Da is zeker de moeite maar gij hebt visa of iets dergelijks. Ikke nie :'( :(
|
Ik vreesde dat Loeb niet mee zou kunnen met de Scandinaven, maar in SS6 plakt hij Gronholm toch 2,7 seconden aan zijn broek :) Hij kan dus toch mee :)
|
Kan het closer? Na SS 06 neemt Solberg de leiding met de ongelofelijke voorsprong van 0,1 seconden!!!
|
All times are GMT +2. The time now is 05:13. |