De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   54th Swedish Rally - 11 tem 13 feb 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9968)

Guido 10-02-2005 17:04

Quote:

Originally posted by Johan
:) Huudo , je hebt m'n chrono gekopieerd en gepaste ? :)
:eek: neen, toch niet. Da's wel puur toeval. Had een beetje naar de eerste tijden hier gekeken.

Rallyloverke 11-02-2005 09:37

Toch verbaast het me een beetje dat er niet méér zijn die Gardemeister in hun Top-3 hebben staan. De Focus is toch vrij snel dacht ik en Gardemeister wordt toch wat onderschat dacht ik. Ik hoop dat je top-3 uitkomt Huudo :D

Thomaske 11-02-2005 09:56

Zeker wordt Gardemeister onderschat op een ondergrond zoals Zweden. Ik heb hem ook niet in mijn top-drie staan maarja. Gardemeister kan een hele mooie lijnen zoeken in de sneeuw. Dit ben ik te weten gekomen door de verslagen van de wintertesten van de Focus.

Mvg

kulgan 11-02-2005 10:41

Quote:

Toch verbaast het me een beetje dat er niet méér zijn die Gardemeister in hun Top-3 hebben staan. De Focus is toch vrij snel dacht ik en Gardemeister wordt toch wat onderschat dacht ik. Ik hoop dat je top-3 uitkomt Huudo :D
baaah, derde is goed genoeg voor mij :D

juist tussentijden eens bekeken op wrc.com voor kp1:

galli, carlsson, paasonen gaan goed mee vooraan..
Zal wel te wijten zijn aan het feit dat die later gestart zijn...

gwyllion 11-02-2005 11:09

Quote:

Die jaar wordt door M-Sport geen nieuwe homologatie aangevraagd van de Ford Focus. In de loop van het seizoen zal dit hen zeker parten spelen, aangezien ze geen grote updates kunnen doorvoeren.

Gardemeister is 13de op SS1 (20 sec trager dan Solberg) :( Hij moet natuurlijk 2de starten achter Loeb, wat een nadeel kan zijn.

Rallyloverke 11-02-2005 11:31

Inderdaad, de eerste starters hebben wel een nadeel dacht ik tov de nakomers.

gwyllion 11-02-2005 11:46

Split times kan je niet meer bekijken, tenzij WRC+ hebt (kost geld) :mad:

Solberg lijkt ook de snelste te zijn op SS2. Een mooie start.

gwyllion 11-02-2005 12:34

Gronholm neemt de leiding na een knaltijd op SS3. Gronholm, Loeb en Solberg binnen 2 tienden.

Galli blijft verdomd snel (zeker in vergelijking met de eerste Mitsubishi rijder Rovanpera) en Carlsson heeft pech en verliest een minuut.

gwyllion 11-02-2005 13:01

De Skodas doen het zeer goed op de eerste 3 proeven: Ekstrom 7, Tuohino 8 en Paasonen 9. Ze blijven zelfs voor het legertje Fords, maar dat kan allemaal snel veranderen.

Rallyloverke 11-02-2005 13:31

Duval kan mijns insziens toch wel goed volgen. Hopelijk blijft hij dit weekend wel op de baan.

Luigi 11-02-2005 14:13

Duval is bezig aan een slimme rally denk ik. Al wat telt is finishen dus geen risico's nemen en profiteren van uitvallers gedurende het weekend.

Sennake 11-02-2005 14:14

Quote:

Originally posted by gwyllion
Split times kan je niet meer bekijken, tenzij WRC+ hebt (kost geld) :mad:
Ik heb juist £39.99 betaald (da's een goei €60 zeker?) voor een gans jaar rallyplezier. En de radio WRC heb ik er ook nog gratis bij :)

Ik vind dat een verantwoorde investering. Vooral omdat ik meer naar WRC "luister" terwijl ik aan het modelbouwen ben dan dat ik op het scherm zit te kijken...

Luigi 11-02-2005 14:59

Da is zeker de moeite maar gij hebt visa of iets dergelijks. Ikke nie :'( :(

Sennake 11-02-2005 17:10

Ik vreesde dat Loeb niet mee zou kunnen met de Scandinaven, maar in SS6 plakt hij Gronholm toch 2,7 seconden aan zijn broek :) Hij kan dus toch mee :)

Sennake 11-02-2005 17:18

Kan het closer? Na SS 06 neemt Solberg de leiding met de ongelofelijke voorsprong van 0,1 seconden!!!

All times are GMT +2. The time now is 05:13.