De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Een nieuwe 2005 Belcar.com? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9981)

Belle 14-02-2005 23:39

Quote:

Qua design ziet het er maar een mager beestje uit. Als je kijkt naar de andere designs van sites die die firma gemaakt heeft zal het niet super zijn.
Hmm...die mening deel ik toch niet...ik vond zijn site van Dakar 2005 van AD wel de moeite hoor. Een site overladen met flashy toestanden irriteert ook na een tijd. De lay-out moet inderdaad wel een streling zijn voor de ogen, maar de inhoud moet toch nog steeds primeren. En qua inhoud zijn ze wel in orde en vooral up to date. Dat laatste is voor mij het belangrijkste...dat ie up to date is.

marcel 15-02-2005 00:47

ne zware flash site is goed voor ene keer te bezoeken, maar niet voor regelmatig nieuwe info op te zoeken

Raceboy 17-02-2005 19:05

Ze hebben de datum van de eurorace al aangepast. ze zijn dus wel snel :)

Mark 11-03-2005 19:04

Quote:

Originally posted by Mark
Design? Dat is voor mij persoonlijk het minst belangrijke. Als de juiste content er maar op staat en vooral.........op tijd!
Miljaar, ze zijn te snel ;) :D Ze zijn al online!!

Eerste indruk: Simpel maar degelijk...........voor mij precies goed ;)

ICEMAN 11-03-2005 19:07

Bwa, kan er stillekes mee door.

Netforce_1 11-03-2005 20:58

Quote:

Eerste indruk: Simpel maar degelijk...........voor mij precies goed ;)
Helemaal me eens, als nu nog de uitslagen en tussenstanden Ã_ jour worden gehouden zullen we over een degelijke bron van info beschikken.

"Let the games begin" :D

NGT Racing 12-03-2005 01:16

Zou er iemand iets vergeten zijn ?

Ik krijg de melding dat de domeinnaam te koop is ??

Scapa 24-03-2005 00:44

Als het goed is zeggen we het ook: ze zijn er daar echt mee bezig. Thumbs up! ;)

Mark 24-03-2005 13:37

Zeker goed bezig daar, vanaf nu moeten ze nog één vuurproef doorstaan voordat wij het predikaat "cum laude" uitdelen ;)

Welke vuurproef? De uitslagen en het klassement na wedstrijd 2............

Yvonne 24-03-2005 13:57

Hi,

De site ziet er inderdaad goed uit. Wordt netjes bijgehouden. Ik kijk ook wel eens naar het Engelse gedeelte...en daar valt nog wel iets te verbeteren..

Verwijzingen staan plots in het Nederlands. De team mededelingen staan er niet...

Over het Franse gedeelte kan ik niet oordelen, dat heb ik niet bekeken.

Hopelijk blijven ze er actief, want in het begin is iedereen nog enthousiast enz. Als ze maar up-to-date blijven.

Ook ik ben benieuwd naar de aanloop tot race 2, en de afwerking van race 1

Yvonne

marcel 25-03-2005 01:33

er staan nu toch al foto's van de testdag van vandaag.. ze zijn dus nog actief ermee bezig

Vertigo Streiff 25-03-2005 13:37

Er staan nu ook foto's bij vele namen op de deelnemerslijst, de site begint er mooi uit te zien :)

Misschien wel wat off topic

Maar de site van Zolder is ook vernieuwd en wordt nu blijkbaar goed onderhouden, foto's van gisteren staan er al op.
Vind deze site toch beter dan de vorige site, die helemaal niet up to date was...

Bart.Vandecavey 26-03-2005 11:29

Ze zijn inderdaad wel rap... Gisteren aan het bellen met Kurt (Thiers) "Moet ophangen, ze hebben net gevraagd voor een foto om op de site te plaatsen" was om 18.30u staat er nu al op... (y)

Baron 26-03-2005 19:04

Die nieuwe site is een hele verademing in vergelijking met het geklungel van de vorige jaren.
De tijden van de kwalificaties staan nu ook al online.

Ze zijn goed gestart. Laat ons hopen dat ze dit volhouden.

vipke 29-03-2005 12:07

officiele Belcar site

Prachtige nieuwe officiele Belcar site die up-to-date is
die algemeen veel informatie geeft
met prachtige foto's
kortom een juweeltje, waar je geen eeuwigheid hoeft te wachten op een verslagje, zo heb ik ze HEEL graag
Prachtig werk webmaster

All times are GMT +2. The time now is 06:39.