De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   TC + SC, toegang is gratis in 2005. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10033)

serge 23-02-2005 14:31

@ Driesco.
Wat voorzie je op die flyers voor de sponsors?
Kan er een factuur gemaakt worden?
4de sponsor is onderweg... :-)

Serge

Driesco 23-02-2005 17:28

Luc doet de coöordinatie van de radiospotjes. Ik moest maar een schets maken.

@ Luc GM: inderdaad, er staat 2 x hetzelfde uur.

@ Serge: thanks for the support.

Momenteel staat de teller op 4 en de grote jongens zouden nog moeten komen. Leuk te vernemen dat het weeral de kleinere teams zijn die het voortouw nemen. Knap mannen!!! Wij gaan nog een briefken sturen, en hier online zetten dat naar alle teams kan gaan. Ons grootste probleem is het bereiken van de TC teams daar we daar geen mailadressen van hebben. Dat is een strikt geheim van Zolder blijkbaar. Mailken krijgen en doorsturen naar diegene die je kent van de TC is dus de boodschap.

Wat de website betreft: hij is nog maar net geregistreerd, laat staan dat er al iets op staat, zal voor de komende 6 uur zijn vrees ik. :);)

Selespeed 23-02-2005 18:18

Link is al iets minder dood :)

Dacht efkes, waarom niet www.ztc.be , maar dat blijkt reeds de Zeelse Tennis Club te zijn :fight:

Driesco 23-02-2005 18:33

Website staat online www.touring-cup.be
Het Franse gedeelte is ook al klaar maar de pagina waaruit we vertrekken mogen jullie nog niet zien ;)
Voor zij die nog foto's hebben om er op te zetten, laat maar komen. Ook alle nieuws van de TC teams is welkom, zo kunnen we de boel nog een beetje opfrissen voor als de duizenden mensen komen kijken als ze de flyer krijgen.

Morgen laten we weer iets meer zien maar voor vandaag kappen we er mee. Shift 2 begint nu aan de flyers. Zondag klaar, dinsdag drukken.

Banner en omschrijving boven is nog niet de juiste maar ik wacht op een ontwerp van 1 van jullie hé gasten.
Balk onderaan met de logo's gaan we nog vervangen door alle partners die onze flyer steunen + Bongou natuurlijk.

Raceboy 23-02-2005 18:36

Je gebruikt daar wel een grote taalfout in de toegangsprijzen: euros? neenee de prijs is 5 euro.

en "Alles van deze site mag gepikt, ge-copy-pased worden tegen 200km/h. Wij bieden informatie aan iedereen, we zien het nut er niet van in om de info voor onzelf te houden, iedereen mag er gebruik van maken" Logos zoals die van pirelli zijn volgens mij wel gedponeerde merken

Driesco 23-02-2005 18:40

Quote:

Originally posted by raceboy
Je gebruikt daar wel een grote taalfout in de toegangsprijzen: euros? neenee de prijs is 5 euro.

Lossen we morgen wel op. Jullie moeten maar nalezen, wij passen wel aan. :)

en "Alles van deze site mag gepikt, ge-copy-pased worden tegen 200km/h. Wij bieden informatie aan iedereen, we zien het nut er niet van in om de info voor onzelf te houden, iedereen mag er gebruik van maken" Logos zoals die van pirelli zijn volgens mij wel gedponeerde merken

Balk onderaan met de logo's gaan we nog vervangen door alle partners die onze flyer steunen + Bongou natuurlijk.

GM RACING 23-02-2005 18:43

driesco

ik zal je eerstdaags mijn facturatieadres bezorgen.... ben er enkel nog niet uit wat ik als medesponsor op de flyer wil en kan zetten omdat we geen particuliere handel voeren, ik denk dus dat ik enkel het logo GM RACING ga gebruiken welke ik dan zal door emailen.
Wat de radiospot betreft..... ik zal wel iets vinden welke al uw opgesomde punten zal omvatten, maar zoals enkele threads ervoor reeds naar voren gebracht is door iemand denk ik dat een spot in't schuun vloams beter zou inslaan en begrijpbaar zou zijn voor iedereen.
We zorgen ervoor..... maar eerst wil ik weten wie er nog plaatselijke radiozenders kent en kan bekomen dat die "spot" gedraait wordt, ik ben niet van plan alleen tegen de "molens" te vechten.
Doei
Luc

Driesco 24-02-2005 00:53

Eerste ontwerp folder TC staat online.

U kan hem hier bekijken en commentaar geven.
Dit is de eerste versie, van zodra alle partners gekend maken wij hem af en gaan we drukken.
Druk voorzien woensdag 07.00, klaar in de wheels vrijdag vanaf 15.00.

Folder hier

Selespeed 24-02-2005 09:17

Prachtig werk Driesco!

Heel mooie flyer (spreekt volgens mij wel aan) en een informatieve lay-out van de site.
:D

Driesco 24-02-2005 09:45

Nummer 5 is ook binnen, met dank @ Wheels Café.
Wij gaan in de loop van deze morgen een brief opstellen die informatie bevat voor alle TC en Sprinterscup teams.
Misschien kunnen sommigen onder jullie hem mee helpen doorsturen naar alle teams uit de TC en Sprinters Cup want wij hebben hier bijna geen gegevens van.

Wat betreft de adverteerders, ik denk dat er nog een 6-7 en 8 op komst zijn waardoor we meer flyers gaan kunnen laten drukken dan voorzien.

Wie ik nog mis zijn de mannen die eigenlijk ook wel een centje verdienen aan de TC en Spirnterscup, zijnde;

Esselens (dranken)
Dunlop
Pirelli
Mosa Frein
GT Autoparts
Stickermannen
Circuit Zolder zelf
En de leveranciers van materialen zoals:
Sparco - Sabelt - Stand 21 - VDB - enz..

Misschien kunnen jullie even mee helpen polsen

Mvg

Dries

Driesco 24-02-2005 09:47

Re: driesco

Quote:

Originally posted by GM RACING
We zorgen ervoor..... maar eerst wil ik weten wie er nog plaatselijke radiozenders kent en kan bekomen dat die "spot" gedraait wordt, ik ben niet van plan alleen tegen de "molens" te vechten.
Doei
Luc

Ik heb er hier nog wel een paar zitten ;)

Is Q genoeg of mogen het ook plaatselijke zijn :D

GM RACING 24-02-2005 10:09

Voili sé Dries, da begint er op te trekken (Q music) :D
Mijn bedoeling = enkele CD's branden en telkens per race opsturen (met de juiste datums uiteraard) naar alle personen welke deze kunnen doorspelen naar een radiostation uit hun streek.
Dus ik wil hier adressen zien van contactpersonen.
Als we allemaal aan hetzelfde touwtje trekken kunnen we iets moois van de TC maken en dit project beter verkopen (in de toekomst...) aan sponsors, snap je het plaatje ???
Doei
Luc
GM RACING

Driesco 24-02-2005 10:18

Niet via hier LUC, laten we alles centraliseren bij ons.

DUS, indien iemand een radiostation bij hem in de buurt goed kent waar we ons spotje van de TC mogen draaien stuur dan een mail naar news@belgianraceinvest.be en wij nemen contact met je op. Zo weet Luc ook waar het gaat komen en hoeveel CD's hij moet maken. Bij Replifact in Nederland maken ze die per 1000 hé Luc :p

B.V.S. 24-02-2005 10:24

Quote:

Originally posted by Driesco
Eerste ontwerp folder TC staat online.

U kan hem hier bekijken en commentaar geven.
Dit is de eerste versie, van zodra alle partners gekend maken wij hem af en gaan we drukken.
Druk voorzien woensdag 07.00, klaar in de wheels vrijdag vanaf 15.00.

Folder hier

Mooi werk... alleen de routebeschrijving is nog niet up-to-date... ;)

Driesco 24-02-2005 10:29

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Mooi werk... alleen de routebeschrijving is nog niet up-to-date... ;)
Goe bezig Bart, ik wou zien of je wakker was :)
Is deze op we website de juiste volgens jou?

B.V.S. 24-02-2005 10:32

Quote:

Goe bezig Bart, ik wou zien of je wakker was :)
Is deze op we website de juiste volgens jou?

Yep... die op de site is ok...!

Driesco 24-02-2005 10:34

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Yep... die op de site is ok...!
Dan nemen we die over. Thanks.

Yvonne 24-02-2005 13:18

Hi,

Ik zit dit eens te volgen..en heb (heel misschien) een tipje...
(En ik weet niet of het haalbaar is, enz...)

Maar bij mij (in de buurt van Rotterdam) krijg je reclame en huis-aan-huis bladen. Misschien kun je voor de eerste keer eens zo'n flyer bij zo'n huis-aan-huis blad in de omgeving van Zolder voegen. Of toevoegen bij de reclame folders...

En ook de radiospot..stuur de spot gewoon eens op naar de lokale zenders in de buurt van Zolder. Als de mensen uit de streek eerst beginnen te komen..volgt misschien de rest ook.

En probeer eens 'Het Belang' en Het Nieuwsblad te porren voor een advertentie. Beiden zijn best geïnteresseerd in autosport, dacht ik.

Het zijn maar ideetjes...en nogmaals...helaas woon ik te ver weg om actief iets te doen.

Yvonne

Driesco 24-02-2005 13:33

Tot nader order doen we even niets omdat ons ontwerp van de flyer vrij waarschijnlijk zal afgekeurd worden omwille van logo's en naam van Zolder die tegenstrijdig zijn met de logo's van ons onderaan de flyer.

Even geduld dus.

Driesco 25-02-2005 09:56

Volg al geruime tijd alles van TC. Dus….

Voor het HRT- team:

-20 onderleggers al zeker ( is al eens voor gebeld, startte pas 12maart zeker?)(afhalen in Wheels zeker)

-flyers voor TC 1 (komen we wel halen in Wheels)

- @ LUC om te beginnen 1 radio CD (hoe lang zal het spotje zijn?) om hier in Aalst te starten ( zal best doen om meerdere natuurlijk!!)

Wij staan 12-13 maart op racing show in Wieze (Aalst) dus onze bedoeling is om daar al een eerste inspuiting te geven wat TC betreft. Te beginnen met flyers TC1..

Ik hoop dat deze schitterende inspanningen en responses ook het hele seizoen doorgaan, want het zal het jaar van de waarheid worden voor TC wat pub betreft. Als klein team zullen we zeker proberen ons steentje bij te dragen, op onze manier dan.

Driesco 25-02-2005 15:59

Circuit Zolder geeft OK op de flyer mits enkele aanpassingen aan de lay out, we kunnen dus verder.

@ Luc: bezorg je mij asap jullie logo
@ Andy: logo Wheels of logo Eran (of beiden ;) )

Wil ik de rekening perfect laten kloppen zou ik nog 1 adverteerder van 250 nodig hebben daar ik extra transport moet betalen om ze allemaal te laten centraliseren in Zolder. Dit is eenvoudiger dan ze elke keer mee te brengen. Op deze manier kunnen we ze uitdelen op de briefing voor de volgende wedstrijd.

Esselens (dranken)
Dunlop
Pirelli
Mosa Frein
GT Autoparts
Stickermannen
Circuit Zolder zelf
En de leveranciers van materialen zoals:
Sparco - Sabelt - Stand 21 - VDB - enz..

Hotels moet niet hé mannen, TC'ers zijn camionslaapmannen.:)

Mark 25-02-2005 18:28

Quote:

Circuit Zolder geeft OK op de flyer mits enkele aanpassingen aan de lay out, we kunnen dus verder.

Via mail een OK binnengekregen van Circuit Zolder voor de banners op de diverse sites. Uiteraard in goed overleg. Welke creatieve geest wil eens een bannerke maken?

GM RACING 25-02-2005 20:04

Driesco

Hey Dries,

Zet maar als publiciteit : Nv. GARDEN MACHINERY
Number 1 in spare parts for
Lawn-mowers & Chainsaws.

Groeten
Luc

Bugalfa 25-02-2005 21:51

*** edit: gelieve deze e-mailadressen via mail of pm door te sturen. Je weet niet of die mensen daar al dan niet mee opgezet zijn.

mvg,
Scapa
mod @ depaddock.eu

Driesco 26-02-2005 00:06

Quote:

Originally posted by Mark
Via mail een OK binnengekregen van Circuit Zolder voor de banners op de diverse sites. Uiteraard in goed overleg. Welke creatieve geest wil eens een bannerke maken?
Ik heb alle bestanden zitten die voor Zolder OK zijn qua opmaak.

Mark 28-02-2005 00:36

Quote:

Originally posted by Mark
Welke creatieve geest wil eens een bannerke maken?
Zijn er geen creatieve geesten meer?

kurtvaes 28-02-2005 00:51

Jawel ze, maar wat moet er op staan?

grootte?

Driesco 28-02-2005 09:39

We mane hier vanavond wel iets Kurt

Mark 28-02-2005 13:35

Quote:

Originally posted by kurtvaes
Jawel ze, maar wat moet er op staan?

grootte?

De goedgekeurde logo's heeft Driesco. Formaat? Een aantal verschillende...........niet elke site heeft dezelfde lay-out.

kurtvaes 01-03-2005 19:08

twee formaten zijn bij driesco,

650x65
486x60

anderen worden gemaakt op aanvraag.

Kurt

Driesco 01-03-2005 19:33

Banner groot

Banner klein

Mark 01-03-2005 19:45

Een van die formaten kom ik wel kwijt op mijn site. Kleine opmerking...........je ziet niet dat het "Gratis Inkom" is, toch wel een teaser....... Of mocht dat niet van CZ?

PDG Racing 03-03-2005 20:38

kurtvaes, die banner ziet er goed uit jong;

Hij staat trouwens al op onze site!!!

www.pdgracing.be

groeten,

Christophe

Driesco 03-03-2005 21:36

Het ware wel leuk geweest moest je een link leggen onder de banner naar de website van de TC, dit om de partners die voor de flyers zorgden een plezier te doen. Als je gewoon overneemt, wat natuurlijk mag, hebben zij er ook niets aan.

Versta me niet verkeerd, maar deze partners zorgen wel voor een deel van de promotie van de TC

PDG Racing 03-03-2005 21:54

Goed idee Drisco, zo had ik het nog niet bekeken.
Tegen morgen komt het voor mekaar.

TheJudge 04-03-2005 00:14

kunnen jullie me de banner in formaat 468x60 toesturen, dan voeg'k hem toe op m'n site

grtz

Mark 04-03-2005 13:37

Vanaf +/- 11 maart komt er een neutrale TC-site op de pagina van circuit-zolder.be

Driesco 04-03-2005 18:35

Ach ja? Was is er aan de onze dan niet neutraal genoeg als ik vragen mag.

Mark 04-03-2005 21:45

Quote:

Ach ja? Was is er aan de onze dan niet neutraal genoeg als ik vragen mag.
Heb ik ergens geschreven dat die van jou niet neutraal zijn :confused:

Welke van de drie links gaat het nu worden? En wat gaat het juiste adres worden?

1 = http://users.pandora.be/driesco/BRI_...rack_TC_NL.htm
2 = http://users.pandora.be/driesco/BRI_TC_Nieuws2_NL.htm
3 = http://users.pandora.be/driesco/BRI_...voorstellingtc

1 vind ik persoonlijk de meeste informatieve...........alleen staat door nog de verkeerde banner boven

De 2 vind ik qua lay-out de beste.

Driesco 04-03-2005 22:38

Als je www.touring-cup.be intikt kom je op 3 uit.
Deze past volledig in het concept van onze site.
Alles zou compleet moeten zijn betreffende de TC, moest dat niet zo zijn dan horen we het graag.

All times are GMT +2. The time now is 12:18.