![]() |
waar blijf je het halen , super werk hoor
|
1 Attachment(s)
Quote:
Het koetswerk was ondertussen gedecald en vernist, en klaar om te monteren. Toen ik daarmee bezig was, heb ik echter door een accidentje lijm op het lakwerk geknoeid. Lakwerk naar de vaantjes dus. Ik heb in tussentijd een poging gedaan om het te herstellen, maar dat zal duidelijk niks worden. Het detail van de rivetten is al gedeeltelijk beschadigd, en er zitten fouten op plaatsen die ik nu quasi niet meer kan bereiken. Het lukt me niet om er een duidelijke foto van te nemen, maar op alle aangeduide plaatsen zitten fouten/oneffenheden: http://forum.depaddock.eu/attachment...1&d=1208618551 Oplossing: in de hoop dat een ezel zich geen 2 keer aan dezelfde steen stoot, ga ik een 2de kit in huis halen en het volledige chassis opnieuw beginnen. (De motor kan ik gelukkig wel nog gebruiken) |
Quote:
|
Jakkes, dat is pas tegenslag!!
Geef de moed niet op Hhugo, zo'n prachtproject verdient het om een 2e kans te krijgen... |
Niet laten liggen en direct verder doen! Als je het nu niet aanpakt, dan komt het er niet van. Prettig is het niet, maar bekijk al dat andere prachtige werk, en dan zie je dat je deze gewoon af MOET maken.
Volhouden! |
jammer van dat koetswerk, maar de motor ziet er echt prachtig uit. Kga vandaag eens zien naar zo'n Tyrrell P34 zes wieler :)
|
Bedankt voor de steun. Ik heb ondertussen 'de knop omgedraaid', en ik ben al aan het overpeinzen wat ik zoal kan verbeteren tov de eerste, mislukte versie. (zoals bijv: enkel lijmen waar nodig :o )
|
ja maar dat heb ik al voor gehad hugo. Meestal bij mijn vooruiten in men vroegere modellen. Ik was zo gefixeerd op men vooruit dat ik vergat dat er misschien nog lijm op men vingers zaten. En ja dan heb je een voorruit met een mooie vingerafdruk in gesmolten
|
Blijven volhouden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grtzzzzzzz Nismo ;) |
Gelijk als dat jij de motor e.d. weet af te werken zou je met die tweede doos een 'rolling chassis' kunnen maken natuurlijk (want zeg nu zelf, zelfs Exoto doet het :p). Of enkel de motor, gewoon om naast het model te plaatsen.
Dit ervan uitgaande dat je nog de goesting hebt om wederom die luchthappers te gaan draaien en zo. Jimbo. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:35. |