De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Wtcc Puebla Mexico (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10739)

Bugalfa 25-06-2005 20:01

idd. idem voor Farfus, Plato en Gené dacht ik maar die wren wel schuldig . Moest er geen Live streaming zijn ik heb €sport ...

Scapa 25-06-2005 20:07

De starts morgen gaan wel vuurwerk geven... Links en rechts een betonnen muur, komt niet goed met die mannen :D

Bugalfa 25-06-2005 21:28

Als je de tijden van de 2 sessies vandaag vergelijkt hebben er in de 2e sessie ofwel een paar verstoppertje gespeeld of zorgt de hogere temp. voor minder grip... Priaulx .788 trager, Gené .565 trager, Farfus 404, Huff 282...(en slechts 3 laps in sessie 2) . Zo dadelijk is't local 14u45 : hot in the city...slower laptimes ?

Bugalfa 25-06-2005 22:48

Geen Jörg en ook geen de Michéli(spijtig want de Honda's zijn top) en al behoorlijk wat contacten : Gené die zichzelf lanceert op Tarquini, Larini op de muur(die kwam absurd hard de bocht om : no brakes) . Thompson aan de kant met iets technish . Colciago beste tijd en die gaat naar...11 ; Terting start dus vanaf pole voor Giovanardi en verder is het gissen met de Live timing die blijft steken .

Bugalfa 25-06-2005 23:00

Dat gaat morgen wat geven bij de starts idd. met de BMW's die van achterop beter wegkomen en 1 kant v.d. baan(ideale lijn) die grip biedt 't was in de qualif al 3x rode vlag... . 't is mogelijk warm en zwoel maar altijd overtrokken dus als't op de koop toe gaat regenen

smiley 25-06-2005 23:17

chevy op 9,12 en 14 :gas:
de honda op pole.. :eek:
voledige uitslag op
http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round05.gif

Bugalfa 25-06-2005 23:18

Eindelijk Live timing hersteld : Grid 1 Terting, 2 Giovanardi 3 Thompson 4 Tarquini 5 Gené 6 Rydell 7 Huff ! 8 Garcia 9 Menu ! 10 Coronel 11 Colciago (van 1 !) 12 Larini(als ze die kunnen herstellen) 13 Priaulx 14 Farfus (van 4 !) 15 Dirk M. 16 d'Aste 17 Ciro 18 Mastretta 19 Zanardi (pover...) 20 Plato (van 10) 21 Hennerici 22 Rosenblad 23 de Michéli (indien hersteld) 24 Rosenblad .
Massa brokken voorspel ik ; BMW's gaan in de start opschuiven zodat het dringen wordt voor de 1e bocht + Colciago, Farfus en Plato gaan tragere deelnemers voor zich hebben . Pronostiek Race 1. Garcia : die pakt bij de start 7 man Race 2. Colciago als 8e in race 1 vanop pole de hele race aan kop

smiley 25-06-2005 23:19

hhhm ik heb precies een andere uitslag ?? :confused:
maj op uwe uitslag staat de chevy nog hoger dus mij is het goed hoor..

Pascal 26-06-2005 00:32

En Peter Baert vond een nieuwe auto uit : de Chevrolet Larini ;) ;) ;) In alle verwarring tussen de rode vlaggen...

Als dit circuit een geldige FIA-keuring krijgt, zie ik niet in waarom in Zolder geen FIA-wedstrijden meer plaats zouden mogen vinden. Het circuit is verre van klaar. Weinig uitloopstroken en muren die wel heel kortbij komen. Partytentjes in de pitlane, het gras naast de piste lijkt wel een pattatenveld enz...

Tijdens de qualifs al behoorlijk wat brokken. Dat voorspelt niet veel goeds voor de wedstrijd. De slimste zou morgen wel eens kunnen winnen. En waarom zou dat dan geen BMW kunnen zijn. De kat uit de boom kijken vanuit de achterhoede kan wel eens resultaat opleveren.

Bovendien is er steeds kans op regen rond het uur van de wedstrijden.

C U

Scapa 26-06-2005 10:58

Alfa 1-2-3 op de grid aangezien Terting ook 10 plaatsen achteruit moet owv motorwissel...

Toch straf dat Colciago Thompson een halve seconde achter zich kan houden... Nu iedereen op gelijke voet vertrekt komt de competetiviteit van de Honda naar boven. En daarvoor hadden ze geen duur GPS systeem nodig :cool:

Bugalfa 26-06-2005 12:53

Quote:

Originally Posted by smiley
hhhm ik heb precies een andere uitslag ?? :confused:
maj op uwe uitslag staat de chevy nog hoger dus mij is het goed hoor..

Ik heb die grid adhv 10 posities achteruit voor Colciago, Farfus en Plato ...

FIRE 26-06-2005 13:15

Het circuit is er inderdaad nog niet klaar voor, maar toch vind ik het leuk dat ze een keer op zo'n circuit racen. Die Europese circuits ken ik onderhand wel.

smiley 26-06-2005 13:31

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik heb die grid adhv 10 posities achteruit voor Colciago, Farfus en Plato ...

jah ik zag het deze morge dat er een deel een penaltie hadden.. wel jammer voor Colciago maar als hij nu in race 1 achtste eindigt (of was het 10de ?? ) dan staat em wel op pole voor race 2 en dan kan hij wie weet nog een goede prestatie neerzette met zijn honda.. :eek:
verder hoop ik voor de eerste punten voor de chevy rijders.. !!!! :)

Bugalfa 26-06-2005 14:15

Ik ben benieuwd hoeveel er gaan aankomen... Met Terting is nog 1 die tragere wagens voor zich heeft op een baan waar naast de ideale lijn weinig grip is . Naast Alfa mag't voor mij ook GM zijn alhoewel ik Chevy-US verkies om begrijpelijke commerciele redenen die ik bij ex.Daewoo niet heb . Anderszijds vrees ik dat Alfa en GM nu goed gaat scoren ten nadele van (de penalty-kilo's) de performantie op Spa waar ik natuurlijk ter plaatse ga kijken en als ik 1 keer mag kiezen dat ze goed voor de dag komen is 't op Belgische grond uiteraard .

Steve 26-06-2005 18:38

Klopt het dat het vanavond live races zijn?
D'as toch een rare timing, Fia Gt en WTCC dat zover uiteenligt qua uren?

smiley 26-06-2005 18:41

jah tis nie moeilijk als de fiagt in brno is en de wtcc in mexico...

Pascal 26-06-2005 18:41

Quote:

Originally Posted by Steve
Klopt het dat het vanavond live races zijn?
D'as toch een rare timing, Fia Gt en WTCC dat zover uiteenligt qua uren?

Brno en Puebla liggen ook behoorlijk ver uit elkaar, nietwaar :+

C U

Steve 26-06-2005 19:17

Ja natuurlijk, ben nogal verstrooid vandaag...

Bugalfa 26-06-2005 20:41

Race 1 : 1 Giov. 2 Tarquini 3 Rydell 4 Thompson 5 Garcia 6 Huff 7 Terting 8 Coronel 9 Farfus 10 Larini ... Dirk, Colciago, Priaulx out Jörg niet gestart .

smiley 26-06-2005 21:38

net peter beart : terting wat gewoon uit het cup racen komt.. vergeten dat hij in 2003 dtm reed ?? verder vind ik dat hij goed comentaar geeft, het is fijn om eens een belg op eurosport te horen..
verder echt mooi die races daar Colciago na een inhaal race nu 4de...ooh my god !!

FIRE 26-06-2005 22:11

Quote:

Originally Posted by smiley
net peter beart : terting wat gewoon uit het cup racen komt.. vergeten dat hij in 2003 dtm reed ?? verder vind ik dat hij goed comentaar geeft, het is fijn om eens een belg op eurosport te horen..
verder echt mooi die races daar Colciago na een inhaal race nu 4de...ooh my god !!

Peter heeft zich later verbeterd mbt 2003.

Die 2e race was prachtig. Eerst het gevecht tussen Coronel (die maar weer eens duidelijk maakt wie beste privateer is) en Huff. Daarna de supersnelle Colciago. Ben wel bang dat zijn 3e plek in gevaar komt.

Man van het weekend: Colciago.

Moet zeggen dat deze races in de avonduren mij wel bevallen. Wat mij betreft zouden alle races op dit tijdstip verreden mogen worden.

smiley 26-06-2005 22:16

ik vond de actie van Colciago niet te fel een beetje duwen mag toch wel in het wtcc...
jahjah in bijde races chevy in de punten wel jammer dat huff eraf ging in race 2
verder was het een van de betere weekends dit jaar vindt ik..

SpèédfreaK 26-06-2005 22:41

:( :( Heb geen eurosport op de kabel ... kent iemand uitslag
van race 2, of de prestatie van Priaulx in het bijzonder?

Bugalfa 26-06-2005 22:57

www.msttiming.com voor uitslag race 1, race 2 vind je nog enkel op Live timing van www.fiawtcc.com . Priaulx is 1e race op Zanardi ingereden en race 2 als 9e geëindigd .

Bugalfa 26-06-2005 23:18

Colciago ging wel iets over de schreef bij Giovanardi maar eigenlijk hoort dit er ook wel bij . Ik zag Giovanardi 'm gewoon feliciteren na de race dus die had er ook wel van
genoten . Ik vond het aangename avond-tv !

Scapa 26-06-2005 23:38

Colciago :applaus:

Een woord: subliem! Serieuze opsteker voor JAS, reed bovendien tweede snelste chrono in de tweede race op 3/100ste van Giovanardi.

Scapa 27-06-2005 00:08

Quote:

Colciago ging wel iets over de schreef bij Giovanardi maar eigenlijk hoort dit er ook wel bij . Ik zag Giovanardi 'm gewoon feliciteren na de race dus die had er ook wel van
genoten . Ik vond het aangename avond-tv !

Het feit dat Colciago Giovanardi er niet heeft uitgeramd zal doorslaggevend zijn hoop ik. Echte tot op de graat zuivere inhaalbewegingen zijn in WTCC bijna niet mogelijk. Ik heb de beelden niet gezien maar ze zijn er allebei heelhuids uitgekomen. Als je dat ook al gaat bestraffen...

gwyllion 27-06-2005 09:39

Colciago krijgt 30 sec straftijd en verliest 3de plek in race 2 dus :(

John Winter 27-06-2005 13:35

Ik vond het commentaar van Peter Beart niet echt goed. Veel te veel herhalingen van wat hij eerder zei, hij gaat er te veel van uit dat er mensen kijken die er 0,0 verstand van hebben en door zijn gebrek aan enthousiasme krijg ik het idee dat ik naar een race zit te kijken die eerder verreden is en nadien nog commentaar over heen is gezet. Máár... alles beter dan die hufter die het eerst deed en die overduidelijk anti-alfa was en zat te rukken bij alles wat BMW is.

SpèédfreaK 27-06-2005 15:39

Quote:

www.msttiming.com voor uitslag race 1, race 2 vind je nog enkel op Live timing van www.fiawtcc.com . Priaulx is 1e race op Zanardi ingereden en race 2 als 9e geëindigd .

thanks mate!

Autofan 27-06-2005 16:55

Quote:

Originally Posted by Scapa
Als je dat ook al gaat bestraffen...

Dat hebben ze toch ook in Imola gedaan met Farfus en Zanardi. Beiden verloren twee plaatsen, maar ze kwamen allebei nog in de punten aan de finish.

Autofan 27-06-2005 16:57

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Colciago krijgt 30 sec straftijd en verliest 3de plek in race 2 dus :(

Ongelooflijk :fight: Zelfs Giovanardi vond het geen slecht manoeuvre van Colciago. Ik vond er persoonlijk ook niks mis aan, want Giovanardi had eerder in die ronde de andere Italiaan al van de rijlijn geduwd. Waar zijn ze weer mee bezig? :frusty:

Autofan 27-06-2005 17:04

Vanaf nu zeg ik: inhalen is verboden in WTCC. Nu dit geval weer. In Imola was er een bijna identiek gevalletje tussen Zanardi en Farfus. Een inhaalpoging doen mag blijkbaar niet meer. Dat belooft voor Francorchamps :(

Scapa 27-06-2005 17:21

Onbegrijpelijke straf voor mij... Wat willen ze bij de FIA: treintjerijden?

gwyllion 27-06-2005 18:44

Was Colciago al niet gewaarschuwd dat hij een straf zou krijgen als hij nog 1 keer in de fout zou gaan? Of is dit enkel het geval met Farfus?

gwyllion 27-06-2005 18:48

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Was Colciago al niet gewaarschuwd dat hij een straf zou krijgen als hij nog 1 keer in de fout zou gaan? Of is dit enkel het geval met Farfus?

Even snel op fiawtcc.com gekeken.
Quote:

Inquiries after the races resulted in the following decisions: Colciago will lose ten grid position for the next race due to his incident with Gené in Race 1; Plato received a similar penalty due to his collision with Thompson in Race 2; as for the incident between Farfus and Zanardi in Race 2, the Brazilian youngster will also lose ten positions on the grid of the next race, but furthermore if he is involved in a similar incident during one of the two following events, he will also be excluded from that race.
Enkel Farfus moest zich dus kalm houden blijkbaar.

Bugalfa 27-06-2005 20:20

Quote:

Originally Posted by SpèédfreaK
thanks mate!

Priaulx schuift door de penalisatie van Colciago op naar 8 en "schoept" zo nog 1 puntje ...

Ik vrees dat Colciago nog eens 10 plaatsen achteruit gaat mogen starten en ditmaal wel met dreiging boven het hoofd .

fish88 28-06-2005 23:45

coronel 5de :D

Autofan 29-06-2005 09:34

Quote:

Ik vrees dat Colciago nog eens 10 plaatsen achteruit gaat mogen starten en ditmaal wel met dreiging boven het hoofd .

Dat zou ik heel belachelijk vinden. Het was meer een race-incident en zeker niet de fout van Colciago.

Autofan 29-06-2005 09:34

Quote:

Originally Posted by fish88
coronel 5de :D

De Hollanders zullen blij zijn ;)

All times are GMT +2. The time now is 17:17.