![]() |
Quote:
|
hoop toch ook echt dat Opel volgend jaar dr gewoon nog bij is. Laat ITR maar begaan. Die zullen het op het einde voor Opel zeeeer aantrekkelijk gaan maken. Let maar op.
En hoe zit het thans met de merken die eventueel willen instappen? De Zytecs die niks staan te doen, Alfa, Toyota??? En natuurlijk is DTM ok! Zit altijd toch weer op het puntje vd stoel. Behalve zondag. Misschien een pintje teveel gevat za.avond. Who cares. Wat vinden jullie eigenlijk van die Tilke-circuits?? |
Quote:
Dtm is allang zijn magie kwijt, misschien mis ik te erg de Calibra's, Alfa's en de prachtige straatcircuits of zelfs vliegvelden waar ze indertijd op raceten? En twee pitstops, wie heeft daar ooit naar gevraagd?? Geef mij maar Btcc of V8 Supercars, da's pas racen! |
Quote:
|
Quote:
Op www.motorstv.com kan je de programmering opvragen. Volgende race Shanghai China, Shanghai International Circuit 10/12 juni, wordt dezelfde dag nog uitgezonden op Motors Tv. |
Kan ik helaas niet ontvangen...:(
|
yep Steve, een waarheid als een koe. Als ik mn Motors TV toch niet had! dan was het echt behelpen geweest. Afgelopen zondag ook weer de gehele dag live vanuit Brands Hatch. Kicken!
Jammer voor jou Fire, maar er komt vast wel een tijd...... |
Quote:
Raceboy en ondergetekende zijn sterk aan het overwegen om een fundamentalistische anti-Tilke bweging in het leven te roepen ;) :D Alles lijkt op elkaar, geen greintje originaliteit. Die kerel rijdt op de Nordschleife, hoe kun je dan zo'n gedrochten ontwerpen? :confused: [/offtopic] |
Dat verwonderde mij ook al hogelijk! Jullie kunnen uiteraard op mijn volste sympathie rekenen. men o men.
|
Quote:
|
wat gaan jullie eigenlijk kijken dit weekend: Masters op Zandvoort of Racing festival op Spa???
|
oh ja, tis natuurlijk Eurorace!!!
|
F1 kijken, MotoGP kijken en modelbouwen :cool:
|
Quote:
Zaterdag eurorace, zondag via de livestream naar de Masters |
Quote:
|
hehehe ik zaterdag ook Spa en zondag te Zandvoort want dat is nu eenmaal toch mijn achtertuin. Veel plezier allemaal.
|
All times are GMT +2. The time now is 21:02. |