![]() |
Quote:
|
Dank u wel Paddock. Onze mede paddocker Corvetteboy had me verwittigt dat ik een kaart gewonnen had omdat ik 3weken zonder web zou zitten. Voor vandaag een uurtje kunnen strikken en snel mijn mail uitgeprint.
Thanks! Mvg |
Vraagje, krijg ik hier ook een mailtje van ? :)
|
Mailtje gehad, many thanks @ De Paddock ( en aan NOx in feite ;) )
|
Grote problemen met het verdelen van de vrijkaarten!
Het info-chalet op Parking 69 is dit weekend niet open!!!! Volstrekt tegen de verwachting in. Webmaster Ottooke heeft hedenmorgen een noodoplossing kunnen regelen. De kaarten kunnen nu afgehaald worden aan de slagbomen bij de hoofdingang van het circuit. Of e.e.a. vlekkeloos zal verlopen? We kunnen het alleen maar hopen. Van de mensen waarvan een mobiel-nummer bekend was ben ik in staat geweest om een sms te versturen. Alleen van de heren Netforce1, AlainH en Fleabite heb ik geen mobiel nummer............. Dus wellicht lezen jullie het hier, en anders via de mail. Mocht een van de lezers wel een mobiel nummer hebben van de desbetreffende personen....stuur dan s.v.p een sms ;) Excuses voor het ongemak. |
Voor mij is het vanmorgen toch in orde gekomen. Wij stonden net naast Ottoke te wachten op parking 69, en ik heb mijn kaartje dus van hem ontvangen.
|
Nog eens bedankt voor de kaart. Ben wel alleen maar op de zondag gekomen maar me heel goed geamuseerd en prachtige foto's genomen.
@ Mark: Over Bob (Pompierke) zullen we maar zwijgen zeker? :D Mvg |
Quote:
opletten hoor, geen bezwarende foto's laten verschijnen van pompierke, kan je laatste vrijkaart geweest zijn!!! ;) :D :no: ;) :D :p :p :p |
Quote:
|
Quote:
Ik zou niet weten dat er ergens bezwarende foto's van mij bestaan, ik ben toch een deftige kerel, niet? :crazy: ;) ;) Allee, hij zal nu wel niet zo snel reageren want meneer ligt nu in zijne nest hé, ons hard werkend cafébaaske!! :D :D ;) ;) |
Quote:
|
Quote:
gij slaap bijna zo weinig als ik, Andy :bye: :D |
Quote:
|
Quote:
Jij kunt dan misschien wederom jou polsen oefenen voor de vol 24 uren de blauwe vlag te zwaaien. En die terrasstenen, gij zijt toch nen echte Hollander, :D :D , zo iets durven vragen. Misschien tijdens de 24 uren een bekertje plaatsen aan de publieksdraad met volgende tekst : "Voor mijn arme kinderen, graag een kleine bijdrage voor een arme alleenstaande vader." :D :D |
Gewoon zetten: "Deze Nederlander wil terug emigrereren naar Nederland maar heeft geen geld"
|
Quote:
Maar ik heb er zo 3 in mijn ploeg en of dit voor die alle drie gaat lukken dat is iets anders. :p :D PS : het zijn nog niet de slechtste hoor !! :applaus: , maar dat mag ik niet te groot schrijven hé, kwestie van ze met hun beide voeten op de grond te houden. :eek: |
All times are GMT +2. The time now is 07:19. |