De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   10 Vrijkaarten voor de Zolder Super Prix 16&17 juli 2005, iedereen maakt kans! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10958)

NOx 14-07-2005 09:00

Quote:

Originally Posted by AlainH
Eerst zoekt ne mens nen huurmoordenaar, beetje later moet ie zelf vrezen voor zijn leven :D :D
Bij deze dan ook direct een argument :rolleyes: : ik denk dat dat meer zal kosten dan die 15 euro ingang ( en nu hopen da ik het overleef tot zondag :D )

Veel sterkte toegewenst :+

Thomaske 15-07-2005 11:07

Dank u wel Paddock. Onze mede paddocker Corvetteboy had me verwittigt dat ik een kaart gewonnen had omdat ik 3weken zonder web zou zitten. Voor vandaag een uurtje kunnen strikken en snel mijn mail uitgeprint.

Thanks!

Mvg

AlainH 15-07-2005 15:17

Vraagje, krijg ik hier ook een mailtje van ? :)

AlainH 15-07-2005 18:45

Mailtje gehad, many thanks @ De Paddock ( en aan NOx in feite ;) )

Mark 16-07-2005 16:10

Grote problemen met het verdelen van de vrijkaarten!

Het info-chalet op Parking 69 is dit weekend niet open!!!! Volstrekt tegen de verwachting in. Webmaster Ottooke heeft hedenmorgen een noodoplossing kunnen regelen. De kaarten kunnen nu afgehaald worden aan de slagbomen bij de hoofdingang van het circuit.

Of e.e.a. vlekkeloos zal verlopen? We kunnen het alleen maar hopen. Van de mensen waarvan een mobiel-nummer bekend was ben ik in staat geweest om een sms te versturen. Alleen van de heren Netforce1, AlainH en Fleabite heb ik geen mobiel nummer.............

Dus wellicht lezen jullie het hier, en anders via de mail. Mocht een van de lezers wel een mobiel nummer hebben van de desbetreffende personen....stuur dan s.v.p een sms ;)

Excuses voor het ongemak.

FleaBite 16-07-2005 19:52

Voor mij is het vanmorgen toch in orde gekomen. Wij stonden net naast Ottoke te wachten op parking 69, en ik heb mijn kaartje dus van hem ontvangen.

Thomaske 18-07-2005 22:17

Nog eens bedankt voor de kaart. Ben wel alleen maar op de zondag gekomen maar me heel goed geamuseerd en prachtige foto's genomen.

@ Mark: Over Bob (Pompierke) zullen we maar zwijgen zeker? :D

Mvg

pompierke 18-07-2005 23:46

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Nog eens bedankt voor de kaart. Ben wel alleen maar op de zondag gekomen maar me heel goed geamuseerd en prachtige foto's genomen.

@ Mark: Over Bob (Pompierke) zullen we maar zwijgen zeker? :D

Mvg

Hela menneke,
opletten hoor, geen bezwarende foto's laten verschijnen van pompierke, kan je laatste vrijkaart geweest zijn!!! ;) :D :no: ;) :D :p :p :p

A.J. 19-07-2005 00:14

Quote:

Originally Posted by pompierke
Hela menneke,
opletten hoor, geen bezwarende foto's laten verschijnen van pompierke, kan je laatste vrijkaart geweest zijn!!! ;) :D :no: ;) :D :p :p :p

bestaan er dan ook foto's van u die niet bezwarend zijn? :D

pompierke 19-07-2005 08:17

Quote:

Originally Posted by A.J.
bestaan er dan ook foto's van u die niet bezwarend zijn? :D

Hij is wakker hoor,'t is weer nacht. :eek:
Ik zou niet weten dat er ergens bezwarende foto's van mij bestaan, ik ben toch een deftige kerel, niet? :crazy: ;) ;)
Allee, hij zal nu wel niet zo snel reageren want meneer ligt nu in zijne nest hé, ons hard werkend cafébaaske!! :D :D ;) ;)

A.J. 19-07-2005 09:05

Quote:

;)
Allee, hij zal nu wel niet zo snel reageren want meneer ligt nu in zijne nest hé, ons hard werkend cafébaaske!! :D :D ;) ;)

da valt tegen hé :D

pompierke 19-07-2005 09:59

Quote:

Originally Posted by A.J.
da valt tegen hé :D

Verdoeme,
gij slaap bijna zo weinig als ik, Andy :bye: :D

Mark 26-07-2005 23:04

Quote:

Ik zou niet weten dat er ergens bezwarende foto's van mij bestaan, ik ben toch een deftige kerel, niet? :crazy: ;) ;)

U vraagt, wij draaien :D Een van deze avonden eens mijn HD napluizen :D Het voorkomen van deze thread is mogelijk.......Pompierke, koop jij de stenen voor mijn nieuwe terras? ;) :D :D

pompierke 27-07-2005 08:30

Quote:

Originally Posted by Mark
U vraagt, wij draaien :D Een van deze avonden eens mijn HD napluizen :D Het voorkomen van deze thread is mogelijk.......Pompierke, koop jij de stenen voor mijn nieuwe terras? ;)

Durf niet hoor :D :fight: :D
Jij kunt dan misschien wederom jou polsen oefenen voor de vol 24 uren de blauwe vlag te zwaaien.
En die terrasstenen, gij zijt toch nen echte Hollander, :D :D , zo iets durven vragen.
Misschien tijdens de 24 uren een bekertje plaatsen aan de publieksdraad met volgende tekst : "Voor mijn arme kinderen, graag een kleine bijdrage voor een arme alleenstaande vader." :D :D

Bart.Vandecavey 27-07-2005 08:54

Gewoon zetten: "Deze Nederlander wil terug emigrereren naar Nederland maar heeft geen geld"

pompierke 27-07-2005 11:03

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Gewoon zetten: "Deze Nederlander wil terug emigrereren naar Nederland maar heeft geen geld"

Awel, dat is nu de nagel op de kop. ;) ;)
Maar ik heb er zo 3 in mijn ploeg en of dit voor die alle drie gaat lukken dat is iets anders. :p :D

PS : het zijn nog niet de slechtste hoor !! :applaus: , maar dat mag ik niet te groot schrijven hé, kwestie van ze met hun beide voeten op de grond te houden. :eek:

All times are GMT +2. The time now is 07:19.