![]() |
Quote:
|
Hey,
Weet er iemand van jullie of je met het total-ticket binnenkan aan de source of eau rouge? Tzou me een pak vooruit helpen qua vervoer. Alvast bedankt. |
Ja, Dimitri, met die tickets kan je aan alle algemene ingangen binnen, dus zowel Source als Eau Rouge als Les Combes! Maar op de tribunes zulde niet opmogen ...
|
Ik kom vrijdag ook eens de toerist uithangen, heb 2 vrijkaarten bemachtigd.
Dat is na 29 jaar als baankommissaris de eerste keer dat ik als toerist daar zal rondlopen, is eens iets anders. :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Zijn er nog steeds ergens tickets beschikbaar? Heb je trouwens wel tickets nodig want er is mij gezegt dat ja normaal zo binnenkunt op vrijdag.
Mijn plannen voor istanbul zijn gewijzigd dus. Dus nu heb ik een tijd voor mijn eerste keer F1 te gaan zien. |
Quote:
Of je vrijdag zo binnenkunt weet ik niet, nu vorig jaar was het aan les combes een drukte van jewelste om binnen te geraken. Toen ze echt begonnen te duwen en trekken aan het hek hebben ze dat (gelukkig maar) opengezet en kon iedereen zo binnen, zonder dat ze je ticket scanden. |
Tja, hopelijk dan dit jaar ook. Ik zou het maar erg vinden daar zoveel te betalen aan parking en dan niet binnen kunnen.
|
Normaal komde niet zomaar binnen hoor. Ik ga al sinds '95 naar Spa en bij mijn weten heeft den ingang daar nooit opengestaan, toch niet aan de Source.
Vorig jaar stonden we zondag 's morgens al voor 6u te wachten aan de ingang. Toch redelijk druk daar en iedereen wilde zo snel mogelijk binnen, maar toch moest iedereen gescand worden hoor. Aan de kassa worden er nog altijd tickets verkocht, zeker die van zone bronze. |
De tickets voor vrijdag kunnen dan ook aangekocht worden?
Aan welke prijs zal dit dan ongeveer zijn? |
Niet dat ik weet, ik dacht dat ge enkel tickets voor een weekend of voor enkel de zondag kon kopen ...
|
All times are GMT +2. The time now is 23:36. |