![]() |
Kimi naar Ferrari in 2007 volgens de kletstantes van Autosport-Atlas. De deal schijnt al gesloten te zijn..........als dat waar is weten we ook wie er geen kampioen (mag) worden in 2006 ;) Dat zal Ron Dennis niet toestaan........kampioen worden met een McLaren en dan vreemdgaan met Ferrari.
|
Geen Albers, Doornbos, Monteiro of Chicken Curry bij Williams als derde rijder maar IRL-Champ en Indy 500 winnaar Dan Wheldon gaat aan de slag als 3de man.
Quote:
|
Nog twee jaar gehuil en gejammer van het Laerense blaagje:
Quote:
|
ik ben benieuwd of de naam paffett volgend jaar nergens in de F1 gaat vallen..
|
Toch nog niet als vaste rijder denk ik.
Hij zal binnenkort wel weer een McLaren mogen testen, omdat hij met een Mercedes de DTM gewonnen heeft. Maar hij zei zelf al dat hij wsl nog een jaartje DTM gaat rijden, omdat in F1 (zijn doel) de goede zitjes toch al bezet zijn. |
Quote:
nou ik hoor wer andere roddels (heerlijk die tijd :D) Quote:
|
Een kort silly season dit jaar. Zelfs Midland is nu al compleet! Monteiro als tweede man...........
Quote:
|
De positie van Villeneuve blijft wankel:
Quote:
- Gaat BMW daadwerkelijk 15 miljoen Dollar uitbetalen aan Villeneuve? - Waarom zou BMW zoveel uitgeven aan een coureur als hij binnen 2/3 jaar toch vertrekt naar Renault? Heiki is er wel eentje uit de stal van Flavio ;) Toch leuk die geruchten :) |
Quote:
|
Kunt u hem nog? Tarso Marques is back in town!
Quote:
|
Villeneuve out bij BMW, Wurz in bij BMW!
E.e.a. volgens Italiaracing. Resultaten uit het verleden van Italiaracing bewijzen dat ze het vaker bij het rechte eind hebben dan niet ;) |
Wurz naast Heidfeld...
BMW soll Deutsh sprechen! :+ efkes gebabelfisht: ze zijn nog maar aan t proberen om Wurz binnen te halen ;) |
Nikske Wurz, 't is Jaakske geworden (of gebleven)
Persbericht: Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 07:09. |