![]() |
Die doorschijnende darmpjes, al eens gedacht om daar clear-coat verf in te doen ? Geeft een mooi effect. Oranje voor olie, blauw voor koel vloeistof enz ...
|
Machtig! En een klein detailke: die uitlaten zijn gewoon geniaal! Die "verhitte kleuren" zijn gewoon perfect!
Tips daarvoor guy? Gunther |
Quote:
Voor de rest ziet deze 7 er gewoon yummie uit. :D |
Quote:
Aan gedacht wel, alleen ... :o :o :o ... weet ik niet wat voor vloeistoffen er doorheen lopen, en dus de kleur al helemaal niet... Misschien met wat hulp van collega's modelbouwers/mechaniekers, want ik denk wel dat het achteraf bijschilderen nog te doen is. Desnoods haal ik de darmpjes er weer uit en vervang ik ze door nieuwe. |
Quote:
|
Quote:
Ik gebruik daar wel Humbrol verfjes voor. Heb helemaal geen ervaring met Tamiya. Maar lijkt me niet zo'n probleem. |
Ok, hier zijn de laatste 2 teasers. De rest van de foto's zal je kunnen bekijken in "Modelbouwmagazine" (waarschijnlijk begin 2006).
Enjoy! http://www.depaddock.eu/sennake/models/teaser_06.jpg http://www.depaddock.eu/sennake/models/teaser_07.jpg |
Prachtig!!!
|
Schitterend!
Maar staat uw linkerachterwiel niet scheef? moet toch iets negatiefs zeggen hé |
Quote:
|
Beestig gewoon!
Waar worden die foto's getrokken? allez tegen welke achtergrond? G. |
Quote:
|
prachtig :)
|
Ik heb de laatste 2 foto's vervangen door buitenopnames. Dan komen de kleuren beter uit.
|
Quote:
Magnifiek!! :applaus: |
en nu op schaal 1/1 Sennake?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik heb een vraagje over het model, er staat op world record holder zero - 60mph. Maar wat heeft hij nu juist gedaan ?
|
Goed gedaan jong! Ziet er heel scherp uit ! Ze gaan er content mee zijn, daar bij de redactie van het magazine.
Proficiat. :worship: :worship: :worship: (het mag niet te veel opvallen) :worship: :worship: :worship: |
Quote:
|
Quote:
|
Respect sennake
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:50. |