De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Belcar Masters 22/23-10-05, support races....komt dat zien!!!!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11383)

The Interceptor 22-10-2005 23:08

Britcar viel idd tegen. Ben dan bij begin van hun tweede kwalif ook maar huiswaarts gekeerd. Ze hadden beter de Legends Celebrities en die kwalificatie omgewisseld, die had ik wel willen zien, maar stonden nogal laat gepland he.

De legends race vanmiddag viel ook maar tegen, in't droge weer toch wel veel minder acties te bespeuren. Dus hopelijk is't morgen droog met die celebrity race :)

A uit PDGRacing 23-10-2005 09:53

Deden/doen er Touring Cup wagens mee met de Britcar? Blijkbaar was deze vraag rond gegaan midden vorige week? Om toch wat volk op de baan te hebben.

Dimitri 23-10-2005 16:43

Net terug van Zolder. Na vanmorgen de britcar te hebben gezien, vraag ik me toch af waarom die mannen 125 minuten gaan racen. Ik had liever gehad dat de Legends 125 minuten zouden racen, heb me vreselijk goed geamuseerd met die mannen in de Villeneuve ... racen in de grindbak, geweldig :applaus:

Mark 23-10-2005 20:52

Met de Britcar hadden we een regelrecht Paard van Troje in huis ;) Wat een aanfluiting heeft de organisatie van James Tucker laten zien. Met zo'n deelnemersveld jaag je de mensen naar huis..........

De waarschijnlijke reden van het lage aantal deelnemers? De eerstkomende wedstrijd van de Britcar op Snetterton (?, kan de juiste 2005 kalender niet vinden)..........de teams sparen materieel en budget voor die wedstrijd ;)

Legends? Graag volgend jaar terug.........blijft leuk :)

Nicki_Mks 23-10-2005 21:50

Quote:

Originally Posted by Baron
Gaan ze weer beginnen, ja? :eek:
Het Renault-initiatief met "De Gemaskerde Racer" van een paar jaar geleden was niet bepaald een denderend succes.
Sommigen zullen het ook nooit leren!

Met zijn 12e plaats is hij wat mij betreft (gelukkig maar) 'sans visage' gebleven. Tenzij ik iets gemist heb weten we nu nog niet wie het was?

Baron 23-10-2005 22:24

De Britcar was inderdaad een enorme ontgoocheling. Er reden daar wel een paar opmerkelijke wagens mee (zoals de Morgan), maar het geheel was het bekijken niet waard. Dit lijkt me een kampioenschap dat op sterven na dood is.
De Legends daarentegen blijven me verbazen. Autosportspektakel van de bovenste plank (Waar chicane? Wat chicane? Gewoon rechtdoor ja, en als je wil draaien we er nog een paar donuts bij!). Ook de Legends Celebrities is voor herhaling vatbaar. Al zullen Koen Wauters en Bruno Thiry daar niet zo enthousiast over zijn, want beide heren snapten blijkbaar niet hoe je met zo een wagentje moet omgaan.

Ottooke 23-10-2005 23:36

1 Attachment(s)
Britcar was een tegenvaller. Op zich wel leuke wagens, maar veel te weinig deelnemers om 2 uur naar te kijken. Als ze volgend jaar zouden terugkomen, dan graag met meer deelnemers. In het programmaboekje stond trouwens dat de Ferrari die zowel in Belcar als in Britcar zou meerijden geen enkel probleem zou hebben met dit dubbel programma. Na de Belcar is de wagen binnen gesleept en ik heb hem niet meer terug gezien in de Britcar...
De Mini Challenge was ook interessant om te zien. Hier en daar wat sportief cupracen, enkele spiegeltjes werden geraakt. Romein nr 10 mag bij mij thuis eens het gras komen afrijden, insturen Jacky Ickx stond geen sprietje gras meer ;)
De Legends waren ook weer spectaculair, zowel de originele piloten als de celebrities. Vele blokkerende wielen en uitstapjes naast de baan gezien. Bij de celebrities werd duidelijk het kaf van het koren gescheiden, een dikke wagen in de Belcar of elders hebben, maar niet kunnen meerijden met andere toppers in een Legend.
Ook de startgrid van de Legends Celebrities mocht er wezen, met finalistes Miss België. Deze foto wilde ik jullie toch niet onthouden :D

Jan 24-10-2005 09:03

Quote:

Originally Posted by Mark
Met de Britcar hadden we een regelrecht Paard van Troje in huis ;) Met zo'n deelnemersveld jaag je de mensen naar huis..........

Na een half uurtje hadden we dat ook zo begrepen......en waren we nog vóór het donker thuis:D

Quote:

Originally Posted by Mark
Legends? Graag volgend jaar terug.........blijft leuk :)

Inderdaad, graag nog van dat, gewoon genieten langs den draad;)

bluelite 24-10-2005 13:47

Patrick Snijers heeft zich blijkbaar ook geamuseerd. De goede man dacht dat hij zich op een rallyparcours bevond en slipte elke ronde door de eerste linkse. Geweldig om te zien dat hij ook aan de toeschouwers dacht en dus was dat slippen ook noodzakelijk. Dan nog Marc Goossens die komt aanvliegen op de 1ste linkse met beide handen uit de raampjes gestoken, als een vogeltje in de lucht. Laat die wagentjes maar terugkomen en zeker met bekend volk aan het stuur.

Baron 24-10-2005 14:03

Ook Val Hillebrand weet hoe hij het publiek moet entertainen: rechtdoor in de chicane en daarna naar het publiek wuivend de Sacramentsheuvel op :crazy: . Voor en na de race kon Val ook niet genoeg krijgen van het donuts-draaien.
De Legends mogen ze in Zolder nog dikwijls op het programma plaatsen.

lotuzzz 24-10-2005 14:51

Echt zalig hard genoten van de Celebrity Legends...

Kwalificatie 's morgens was al tof. Bij de Jacky Ickx (dag Mark ;)) mooi gecontroleerde driftjes alom, zéér amusant al, zelfs uitremacties, terwijl het om kwalificatie ging :)
Mooie donut nog van Bouvy net voor het binnenrijden van de pits; een voorsmaakje van de show die volgen zou...

Tijdens de race toch maar in de Villeneuve postgevat, en geen spijt van gehad: Wat een ongelooflijk spektakel gaven deze kleine karretjes daar weg:

Larry Cols sneed na verloop van tijd de chicane consequent af, door een vette plas, waarbij hij zelfs een plaats gewonnen heeft :D

Freddy Loix kon de top niet volgen met zijn 8, en trok dan na enkele ronden ten volle de kaart van het spektakel:Ronde na ronde kwam 'ie breed driftend de sacramentsheuvel af!!! :worship: Het publiek kon dit ten zeerste appreciëren natuurlijk; geweldig van Fast Freddy! :applaus:

Qua prestaties: JMM en Henrard verbaasden me echt wel, top wat die mannen laten zien hebben; respectievelijk de oudste deelnemer en diegene met het minst ervaring op asfalt!! (nu ja, asfalt, Henrard wist waarschijnlijk het best hoe hij zich niet moest vastrijden in het grind)

Verder was het Val Hillebrand, misschien wel morele winnaar, die 5e werd na laatst te zijn gestart (technisch probleem in de kwalificatie - de eerste ronde reeds...)

In het ererondje bleef iedereen maar donuts draaien, vooral Hillebrand :D

Felicitaties nog aan de baanposten die ocharme alles moesten proper maken achteraf!!!

WE WANT MORE!! :eek:

Nicki_Mks 24-10-2005 16:54

Iedereen die in de chicanes stond heeft toch nog het beste gemist: de combinatie op het podium van Fred Bouvy, een fles champagne en 20 Miss België finalisten...

Mark 24-10-2005 18:31

Quote:

Originally Posted by lotuzzz
Kwalificatie 's morgens was al tof. Bij de Jacky Ickx (dag Mark ;))

:o Had ik moeten terugzwaaien? Niemand gezien......sorry ;)

Mr.Dallara 24-10-2005 20:07

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Iedereen die in de chicanes stond heeft toch nog het beste gemist: de combinatie op het podium van Fred Bouvy, een fles champagne en 20 Miss België finalisten...

Zeker weten! :)

Beelden zeggen zoals steeds meer dan woorden:

http://www.renaudkuppens.be/albums/album19/HPIM2908.jpg

http://www.renaudkuppens.be/albums/album19/HPIM2910.jpg

http://www.renaudkuppens.be/albums/album19/HPIM2912.jpg

All times are GMT +2. The time now is 17:12.